Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A200 CDI W169 2005 probleme transmisie/ambreiaj

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A200 CDI W169 2005 probleme transmisie/ambreiaj

    Salutare tututor!

    Am achizitionat recent un A200 CDI manual 2005 pentru logodnica mea (si un mic guilty pleasure pentru mine, recunosc).

    Fiind o masina relativ rara in configuratia pe care o doream (3 usi, diesel 140HP, manual, vario roof) dupa indelungate cautari singura pe care am gasit-o avea o problema cu ambreiajul si am decis sa risc si sa o iau fara sa o pot testa.

    Acum masina se afla la un garaj si am nevoie de sfaturile voastre pentru a sti ce sa vorbesc cu baietii saptamana viitoare. Simptomele sunt destul de interesante si dupa ce rezolv problema voi descrie aici solutia in cazul in care pateste si altcineva asta.

    Ca sa trecem la subiect, sa va dau informatiile:

    - Kit-ul de ambreiaj + volanta + cilindru receptor au fost schimbate cu 15 mii km in urma.

    - La prima inspectie, masina parea sa aiba sistemul de comanda a ambreiajului defect de vreme ce odata in viteza masina se misca din electromotor insa cu motorul pornit si ambreiajul apasat nu intra in nici o viteza.

    - Sistemul hidraulic a fost inspectat (nu au fost constatate pierderi) si apoi aerisit insistent insa nu a iesit deloc aer, pare sa fie in regula.

    - Am decis sa duc masina la service (~30km) planuind sa o conduc schimband fara ambreiaj folosind sincroanele si rev-matching. Am pornit in 1-a, am schimbat de 3-4 ori vitezele 2-3 (apasam ambreiajul oricum dar se simtea ca nu functioneaza).

    - Apoi, progresiv, ambreiajul a inceput sa functioneze, initial fiind nevoie mai mica sa nimeresc turatia perfect ca sa intre in viteza iar apoi (~10 minute) dupa plecare a inceput sa mearga absolut normal in toate conditiile (mers, plecari de pe loc etc.). Ciudat, nu?

    - Dupa ce am ajuns la garaj am facut o scurta pauza cu masina scoasa pe neutru (~1min) apoi am apasat ambreiajul, am selectat 1-a (intrat okay) apoi inainte sa apuc sa decuplez eu ambreiajul a inceput sa plece singura si s-a reintors in starea originala cu ambreiajul nefunctional.

    Eu banuiesc cutia (furci, bolturi blocare, ulei vechi/prea gros etc.) sau o problema mecanica in interiorul clopotului (bolt de la cilindru receptor rupt/indoit, furca comanda deformata etc.)

    Ce parere aveti? Orice idee/sfat ajuta.

    Va multumesc in avans!

  • #2
    Salut!
    Aproximativ la fel se comporta si w168-ul meu(A160). La mine banuiesc in proportie de 90% kitul ambreiaj. Totusi situatia se indreapta daca fac aerisirea. Eu aplic o aerisire inversa.
    Kit-ul de ambreiaj + volanta + cilindru receptor au fost schimbate cu 15 mii km in urma
    Esti sigur ca toate au fost schimbate??
    Dupa ce am ajuns la garaj am facut o scurta pauza cu masina scoasa pe neutru (~1min) apoi am apasat ambreiajul, am selectat 1-a (intrat okay) apoi inainte sa apuc sa decuplez eu ambreiajul a inceput sa plece singura si s-a reintors in starea originala cu ambreiajul nefunctional.
    Sunt de parere ca presiunea a fost eliberata si cuplarea s-a facut fara vointa ta. De verificat/schimbat pompa de ambreiaj. Se simte ceva in pedala de ambreiaj atunci cand functioneaza corect? Zgomote la cutie?
    Cutia de viteze cred ca este ok. Daca avea cum spui tu, ceva rupt, indoit nu-si mai revenea in mers. Pana nu desfaci, ne dam doar cu parerea. Sunt curios, dupa ce desfaci cutia ce se constata.
    Toate cele bune!
    Last edited by LauLaur; 11-16-2014, 11:41 AM.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Originally posted by LauLaur View Post
      Esti sigur ca toate au fost schimbate??
      Destul de sigur, acum sunt in UK si aici e destul de nasol dpdv. legal daca nu reprezinti corect produsul vandut iar daca dai facturi false este tragic Evident nu pot fi sigur pana nu se desface, dupa cum ai spus.

      Originally posted by LauLaur View Post
      De verificat/schimbat pompa de ambreiaj.
      Va fi totul reverificat in service, vedem ce se intampla.

      Originally posted by LauLaur View Post
      Se simte ceva in pedala de ambreiaj atunci cand functioneaza corect?
      E ciudat, presiunea si feel-ul la pedala de ambreiaj este identic, de aceea tind sa cred ca nu e de la hidraulic.

      Originally posted by LauLaur View Post
      Zgomote la cutie?
      Ceva "whine" in a 2-a, si parca putin in 1-a, in rest nimic.

      Originally posted by LauLaur View Post
      Cutia de viteze cred ca este ok. Daca avea cum spui tu, ceva rupt, indoit nu-si mai revenea in mers. Pana nu desfaci, ne dam doar cu parerea. Sunt curios, dupa ce desfaci cutia ce se constata.
      Cutia nu stiu daca o voi desface daca este de vina. Este mai practic sa o inlocuiesc direct din cauza costului mare de manopera din Marea Britanie (60 lire + TVA / ora). De ex. pentru schimbarea kit-ului de ambreiaj cotatia este cam 870 lire pentru ca intra 8 ore de manopera (engine out job).

      Comment


      • #4
        Mie, la reprezentanta Mercedes (din Bacau), mi-au spus ca sunt necesare 16 ore manopera pentru schimb kit ambreiaj. Totusi, e mai ieftin fiindca aici costa doar 2000 lei manopera, in timp ce acolo e 870 lire.
        No malfunction

        Comment


        • #5
          @XSD
          Eu am rezolvat problema la w168 meu. Asa cum am banuit, kitul de ambreiaj a fost in proportie de 90% vinovat. Problema a constat in faptul ca, cu ambreiajul calcat, incercand sa-i dau a-ntaia sau a doua, nu intra in viteza dar masina avea tendinta de a se pune in miscare. Au mai ramas ceva probleme legate de uzura cutiei sau a selectorului, "agata" putin vitezele 3 si 5.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF