Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme servo directie cu martor baterie aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme servo directie cu martor baterie aprins

    Salutare colegi,

    postez in numele unui prieten cu A Klasse caruia in ultima vreme a inceput sa-i faca urmatoarea problema: uneori i se aprinde martorul de la baterie, iar cand se intampla asta nu-i mai merge servo directia. Pentru mine A Klasse este "taram virgin", dar dupa cum am vazut pe aici, servo directia este electrica, ceea ce, asa cum i s-a spus si lui de catre un mecanic, ar insemna ca are probleme cu functionarea alternatorului (martor baterie aprins) care genereaza nefunctionarea servo directiei. Avem colegi care s-au lovit de problema asta? Daca da, cum s-a remediat? S-a remediat schimband puntea de diode, sau tot alternatorul? Sau poate a fost alta solutie?

    Multumesc in avans pentru sfaturi.
    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

  • #2
    Originally posted by haddess View Post
    Salutare colegi,

    postez in numele unui prieten cu A Klasse caruia in ultima vreme a inceput sa-i faca urmatoarea problema: uneori i se aprinde martorul de la baterie, iar cand se intampla asta nu-i mai merge servo directia. Pentru mine A Klasse este "taram virgin", dar dupa cum am vazut pe aici, servo directia este electrica, ceea ce, asa cum i s-a spus si lui de catre un mecanic, ar insemna ca are probleme cu functionarea alternatorului (martor baterie aprins) care genereaza nefunctionarea servo directiei. Avem colegi care s-au lovit de problema asta? Daca da, cum s-a remediat? S-a remediat schimband puntea de diode, sau tot alternatorul? Sau poate a fost alta solutie?

    Multumesc in avans pentru sfaturi.
    La mine s-a rezolvat prin schimbarea periilor de la alternator (carbunii).

    Comment


    • #3
      De verificat rolele, cureaua de accesorii si in ultima faza alternatorul+ fulia lui. Eu am patit-o din cauza fuliei, e din aceea care invarte rotorul intr-un singur sens. Incepea sa faca zgomot in mers ( un carait metalic) si apoi patina, invartea in gol.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Multumesc frumos pentru sfaturi. Deci, in principiu, ramane de verificat alternatorul si fulia.
        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

        Comment


        • #5
          Am o problema cu masina mea, un A 170 CDI din 2000. Se aprinde martorul bateriei la bord si se blocheaza servodirectia. Am schimbat alternatorul{asa am fost sfatuit de un mecanic} dar degeaba. Are cineva idee despre ce poate fi vorba, sunt momente in care isi revine si totul functioneaza normal, adica se stinge martorul de pe bord si isi revine servodirectia dar pentru perioade scurte.

          Comment


          • #6
            Salut!
            Verifica cablajul si punctele de legare la masa ale motorului.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Salut.
              O sa vad ce puncte sunt de legare la masa, da probabil s-au oxidat.
              Multumesc pentru sfat.

              Comment


              • #8
                Salut!
                Are dreptate Laur,de curând am remediat problema unui prieten căruia nu-i mai mergea pompa de servodirecție.
                Uita-te in partea stânga a masinii(dreapta ta) ,pe lonjeron e o cutiuța de plastic din care pleacă spre pompa doua fire :unul albastru,de comanda, unul roșu,de putere.
                La amicul meu se corodase papucul firului roșu si făcea contact din joi in paste...
                L-am înlocuit si e ok. Treaba de 5 minute.
                Recomand deconectarea bateriei.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by eugen_b2008 View Post
                  Am o problema cu masina mea, un A 170 CDI din 2000. Se aprinde martorul bateriei la bord si se blocheaza servodirectia. Am schimbat alternatorul{asa am fost sfatuit de un mecanic} dar degeaba. Are cineva idee despre ce poate fi vorba, sunt momente in care isi revine si totul functioneaza normal, adica se stinge martorul de pe bord si isi revine servodirectia dar pentru perioade scurte.
                  Salut. Cred ca ar fi bine sa verifici daca firele din mufa prezentata in video-ul din postarea asta, mai exact firul mov, ca este fix si nu iasa... A mai scris un coleg cu simptome asemanatoare si a depistat ca firul era iesit din mufa si nu facea contact. Numai bine.
                  Last edit: De verificat si ce a scris colegul DETHAVE.
                  W168 or nothing!

                  Comment


                  • #10
                    Exact aceeasi problema si la mine de cateva zile. Martor baterie permanent aprins, servodirectie picata.
                    Am masurat bateria cu motorul oprit, este ok. Cu motorul pornit, 11,9V, deci incarcare 0.

                    Comment


                    • #11
                      Hai sa stabilim mai intai care e problema...
                      Martorul "baterie" din bord se aprinde in urma lipsei tensiunii de incarcare, deci o problema cu alternatorul sau cablajele aferente.
                      Servodirectia "pica" pentru ca nu incarca alternatorul.
                      Remediati intai cauza si apoi efectul.
                      @cezarkage
                      Eu inteleg ca "fieru-i fier", da' unu' e alternator si altu' electromotor. Hai sa nu facem confuzie...
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Salut!
                        Trebuie făcută diferenta intre a nu-ti funcționa pompa de servo-direcție pentru ca are un defect (electric,mecanic) sau nefuncționare din cauza lipsei tensiunii din sistem. Vezi ca mai sus e postarea unui coleg care a schimbat alternatorul degeaba.
                        E adevărat ca alternatorul e primul bănuit ca face prostii,dar pot fi cabluri ce au contacte imperfecte, poate fi si fulia vinovata.
                        Trebuie verificat.
                        P.S. A apucat Laur sa posteze înaintea mea,scuze pentru repetare de idei. Postul nu-l modific..
                        Last edited by Dethave; 11-25-2016, 19:02 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Fulia defectã face ca dracu. Chiar dacã eºti surd tot te prinzi. Am pus ºi înregistrare cu zgomotul.

                          Chiar dacã-i dusã tot mai încarcã o idee (tot se mai învârte). Dacã e becul aprins tot timpul aº zice releul sau puntea. ªi în cazul periilor nu picã dintr-o datã.

                          Sfat: când mergeþi sã vã dea alternatorul jos întrebaþi cum îl dã. Pe mine m-au fericit cu golirea climei. Am presupus cã dã doar alternatorul jos cum a fãcut mecanicul din TM la care merg. Eh se pare cã la SB se dã cu tot cu compresor.

                          Alt sfat: dacã-l luaþi nou trebuie piesa veche la schimb. E 900 lei cel puþin plus cã pot face mutre ºi sã nu vã accepte piesa defectã. La mine s-a dus axul (fulia e fixã la unele benzinare) ºi m-au îmbrobodit cã trebuie altul nou cã e ireparabil etc. Nu zic sã vã contraziceþi cu ei dar nu vã lãsaþi prostiþi.

                          Dacã-l desfaceþi vedeþi ce bãgaþi în el în special la rulmenþi mã refer. Eu am altul second acum nedesfãcut ºi e mai silenþios ca cel ce l-am reparat chit cã i-am pus rulmenþi SKF. Dar ºi ãsta urmeazã sã fie desfãcut cã iar clipesc becurile când trag de volan.

                          Sper sã ajute.
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #14
                            Salut!
                            Sunt doua tipuri de alternatoare, unul având fulia simpla. Se poate duce si aia si nu face in nici un fel.

                            Comment


                            • #15
                              Omule îs pãþit... https://m.youtube.com/watch?v=aB_uAd...ature=youtu.be

                              S-a desfãcut ºurubul din cap ºi ºi-a fãcut fulia joc. Aºa sunã... zici cã se dezintegreazã motorul. Am cea simplã. N-a mai rãmas deloc filet pe arc ºi cei din service n-au vrut sã-ºi batã capul. L-am dus la rectificat am altul de pe acelaºi tip de maºinã tot cu fulie simplã.
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF