Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W169 temperatura de lucru a motorulu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W169 temperatura de lucru a motorulu

    Buna seara revin cu o noua problema,
    La masina mea nu creste temp la lichidu de racire.
    Ajunge maxim la 70gr
    Sa fie oare termostatu blocat pe deschis? Sau este normal la motorizarea asta
    Attached Files

  • #2
    Salut,
    Am si eu un 180 cdi de o saptamana si am observat acelasi lucru, cam tot acolo sta indicatorul, numai daca merg in trafic intens se duce la 80.

    Comment


    • #3
      Problema similara si la alte masini(ALFA 156 1.9jtp 115CP).Se rezolva DOAR cu termostat NOU.Nu SH!
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Originally posted by andrei815 View Post
        Buna seara revin cu o noua problema,
        La masina mea nu creste temp la lichidu de racire.
        Ajunge maxim la 70gr
        Sa fie oare termostatu blocat pe deschis? Sau este normal la motorizarea asta
        Motoarele pe motorina se incing mai greu. De ex. in 20 km facuti la -20 grade/viscol prin Bucuresti, temperatura a ajuns pe la 80 grade. Lasat motorul pornit, clima la maxim doar pe incalzire, temperatura a scazut la 60 si chiar putin sub. In momentul in care taiam aerul din exterior imediat crestea... Motorul de racea prin radiatorul de caldura...
        DAR... NU E CAZUL LA TINE! Ai probleme cu termostatul si sunt exact de parerea lui Flaviu.
        Temperatura lichidului de racire trebuie sa fie in jur de 90-92 grade in interiorul motorului. Poate ajunge si la 95-98 fara probleme (lichidul de racire nu fierbe la 100 grade, ci mai sus). De regula termostatele se deschid la 86-90 grade. Evident, in radiator, vei avea mai putin. Depinde de temperatura de afara...
        Ca sa verifici termostatul e simplu. Inchide incalzirea complet (robinet pe minim, fara ventilare) si vezi cat se ridica temperatura. Nu ajunge la 90, pe o distanta rezonabila, schimbi termostatul.
        Last edited by adip1962; 11-09-2014, 11:37 AM.
        Chiar imi place masinuta asta!

        Comment


        • #5
          Hmm, e usor sa-ti dai seama de problema cand ai indicator de temperatura pe bord. Termostatul e destul de ieftin, aprox. 70 ron, Behr. Un termostat bun trebuie sa duca temperatura cam pe la 90 grade, apoi sa vezi scazand pana la 80.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Avand in vedere discutia de mai sus, astazi am cautat pe internet sa cumpar un termostat ca sa il inlocuiesc pe al meu. Surpriza insa: pe ambele site-uri unde am gasit termostatul Behr pentru al meu 180 cdi din 2006 scrie Temperatura de deschidere [°C]: 80. Deci faptul ca la drum sta temperatura cand sunt pe autostrada sau drum in afara localitatii la aprox 70 - 75 si in oras in trafic urca spre 80 si chiar se vede cum deschide in jur de 80 si coboara acul, ar trebui sa fie OK. Sau gresesc ?

            Comment


            • #7
              Sincer nu stiu, ideea este ca la mine indiferent de cata forja as da temp nu urca mai mult de 60, in schimb daca stau pe loc un timp de , urca si peste jumate.
              Am fost la cineva si mi a spus ca mai mult ca sigur termostatul este blocat pe deschis.
              Urmeaza zilele astea sa l schimb, azi am ramas fata bani schimb cutie, baterie noua si stergatoare am sarit fluierand de 1200 ron

              Comment


              • #8
                Astazi am facut un drum la Brasov, mers legal 70 - 110 km/h, pana la Posada indicatorul a oscilat intre 60 si 70 grade, apoi a inceput sa urce pe serpentinele pana la Sinaia la 80, unde se vedea ca deschide (conform specificatii) si apoi a ramas undeva la 70 pana la Brasov. Consum pe computerul de bord dus-intors: 4,7 l/100 km. Sunt multumit.

                Comment


                • #9
                  la mine sta aproape de 80 si in oras

                  Comment


                  • #10
                    Poti verifica foarte simplu daca functioneaza termostatul si poti afla cu aproximatie temperatura de deschidere tinand mana pe furtunul ce intra in radiator . Cand se incalzeste termostatul a deschis.Daca este blocat deschis furtunul si radiatorul vor fi calde inca de cand se va incalzi la 30 grade.

                    Comment


                    • #11
                      detin A Class 180 cdi iar temperatura pe indicatorul din bord este 80C-85C .( W169)
                      Last edited by claudiugiuclea; 12-07-2014, 20:39 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Si la mine la fel , 80-85 grade imi arata in bord .
                        Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF