Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probelama axa cu came 1.4

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Supapele alea au mai etansat .... din parti''''', fa o poza si la supape sa vad in ce hal sunt. semeringurile sunt sigur duse ,

    Comment


    • #62
      Scaunele de la supape de pe chiuloasa daca sunt ciuriute precum axa cu came trebuie bagat alezor pentru a se rectifica . Daca nu sunt , slefuieste supapele sper ca sti cum pe scaun chiuloasa pana iti face o dunga de minim 1.5 mm. sa ramana o dunga pe supapa si scaun chiulosa.

      Comment


      • #64
        Cam tavalite bine evacuarea , a-r fi bine sa mergi cu ele la cineva care are masina de rectificat supape sa vada da mai pot fi folosite,

        Comment


        • #65
          O supapa noua te costa in jur de 50 lei si un semering in jur de 10 lei.

          Comment


          • #66
            Am schimbat si chiuloasa, facut scaune, etansat perfect, montata, acelasi sunet...DEOARECEEE sunetul vine din pistonul 3 care are segmetii varza si joaca pe peretii cinlindrului zgariat bine.
            Acum nu stiu daca pot ajunge la arbore pe la baia de ulei sa pot scoate pisonul si schimbat segmentii dar ce fac acelor zgarieturi

            Comment


            • #67
              Mare belele cu acest motor .Tu, cel mai mai bine daca ai vazut ca merge foarte prost motorul il dateai jos si il faceai bucati , verificai cuzineti , segmenti ,starea pistoanelor , a blocului motor ,a pompei de ulei .Asta in cazul in care vrei sa mearga super bine motorul ,al tau motor cred ca are multi km si a fost prost intretinut .si cumva facut din bucati. La pistonul 3 mare minune sa nu fie spart din el in zona segmentilor de ti-a zgariat bloc motor. Si eu am mai patit asa ceva ,solutia a fost dus blocul motor la bucsat ,honuit deoarece avea joc mare intre piston si camasa si super zgariat , set segmenti nou , cuzineti noi mai ales la biela. Am facut si eu asemenea investitie , dar m-a costat mai mult decat in cazul in care luam alt motor .

              Comment


              • #68
                Si te costa afacerea intre 250 si maxim 400 euro ,cu sau fara anexe . Acum daca ai facut chiuloasa si este ok , nu ai de cat sa ei si un bloc motor cu pistoane . la bucsat te costa mult .

                Comment


                • #69
                  In principiu trebuie dat motorul jos...ai dau si foc,in fine o sa mai postez daca mai misc ceva. Va multumesc de sfaturi mai ales tie Liviu!

                  Comment


                  • #70
                    Sau ma gandeam la segementarea doar acelui piston. Ma asteptam sa faca mai rau de la jocul ala cel are pistonu, nu tacaneala aia. mie frica sa nu fiu inselat don cazua tachetilor sau lipsa presiune de la pomapa de ulei.
                    Ma tot abtionez sa nu o duc la un mecanic sa vad ce pot strica pana la urma sau ce pot rezolva

                    Comment


                    • #71
                      Noutati? Ai rezolvat cu masina?

                      Comment


                      • #72
                        Merge asa de 1500km spui ca-i diesel, banuiesc si pompa de ulei la cum arata axu si tachetii care i-am schimbat, de parca erau batuti de grindina...ma mira faptul ca nu consuma gram de ulei !!!

                        Comment


                        • #73
                          Pana la urma ce ai mai facut cu motorul?
                          MB 380SE 2.6

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF