Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probelama axa cu came 1.4

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probelama axa cu came 1.4

    Salutare tuturor! De aproximativ o luna de zile am un A-class 1.4 din 99', iar de cand l-am luat se tot auzea un tacanit in zona chiuloasei mai precis la sfaturile si parerile unor amici mi-au spus ca sunt culbutorii/tachetii. Astazi am decis a desface capacul chiuloasei sa vad starea culbutorilor...Surpriza! toti culbutori sunt destul de tari "inarmati" am apasat destul de tare pe ei si nu se comprima,iar ceia ce am descoperit este axa cu came care apre ca si ciuruita de lovituri cat si acele role de la suportul culbutorilor. Am mai observat ca acei suporti a culbutorilor al jocuri in laterale dar 2-3 au si sus/jos si detota acel zgomot pe care il aveam. Ce sfaturi imi puteti da, ce sa schimb ce mai pot recupera, e ceva foarte grav? Va multumesc! Ataseza si ceva poze care fac cat 1000 de cuvinte.
    Attached Files

  • #2
    Scuzati cuvintele pe care le-am cam "chinuit"...graba

    Comment


    • #3
      Mie cel putin, camele imi par mancate de rugina mai degraba. Ma gandesc ca masina a stat pe tusa foarte mult timp, in conditii improprii. Camele trebuie sa fie foarte fin finisate.
      Ca sfat: cauta prin dezmembrari un ax cu came ok, fara uzura(cu siguranta gasesti) iar culbutorii schimba-i, chiar daca la prima vedere par ok.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Multam de sfat Laur. Masina a fost adusa anul trecut din Germania, si are 139mii km,o sa schimb axa cu came...dar cativa suporti in care vin culbutorii au joc vre-o 3, ma gandesc sa schimb si acel tren cu suporti.

        Comment


        • #5
          Motorul asta nu are 139k km, la cum arata axa aia cu came. Sau daca are, schimbul de ulei s-a facut la 60k km. In fine, pe linga o axa noua, trebuie sa masori jocurile tachetilor si sa ii compari cu toleranta standard data de Mercedes ... si apoi sa pui "compensatorii" de dimensiunea necesara.

          As fi tare curios sa vad ce e in baia de ulei a acestui motor ...
          Piese auto pentru Mercedes. Uleiuri MOTUL.
          adi@europeanparts.ro
          0726.772.083

          Comment


          • #6
            Da! Am joc maricel la suporti tachetilor de pe tren, momentan am cauta trenul cu tot cu tacheti si axa

            Comment


            • #7
              Parerea mea cumpara alta chiuloasa .

              Comment


              • #8
                Revin...am schimat ca proba doar trenul culbutori cu tot cu tacheti...dar aceiasi problema,acelasi sunet. Am observat pe camele axului ca sunt unele denivelari uniforme la toate...e normal?
                Last edited by Mihai Iulian; 10-18-2014, 23:44 PM.

                Comment


                • #9
                  Daca te referi la umarul care vine undeva catre varf, este normal.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    Pe planul acela de unde pleaca rotunjita pana in cotu' camei unde impinge tachetu in supapa...uite aici https://www.google.ro/search?sa=G&q=...ll%3B630%3B641

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Mihai Iulian View Post
                      Salutare tuturor! ...........
                      Ataseza si ceva poze care fac cat 1000 de cuvinte.
                      Am impresia ca motorul a fost refacut din piese second hand. Axul tau arata infiorator! In dreapta, pe lagar, se vede foarte clar uzura de la cuzineti.
                      Parerea mea este ca acel ax a functionat fara ulei - daca ma refer la lagare.
                      In ceea ce privesc camele, nu am vazut vreodata asa ceva. Inclin sa cred ca acel ax a stat o gramada la aer unde a ruginit, dar si asa este prea mancat. Parca nu a fost rectificat.
                      Din punctul meu de vedere, singura optiune este inlocuirea completa.
                      In alta ordine de idei, ar trebui sa te preocupi sa verifici si celelalte repere din motor.
                      Bafta multa!
                      PS si off topic. De ceva timp, aud o multe pareri care spun acelasi lucru. Seriozitatea vesticilor - ma refer la masinile second hand - nu mai este cea fost! Mai ales prin Germania cea plina de turci. Masini recompuse din piese de prin cimitire, calculatoare modificate in draci etc.
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Mihai Iulian View Post
                        Revin...am schimat ca proba doar trenul culbutori cu tot cu tacheti...dar aceiasi problema,acelasi sunet. Am observat pe camele axului ca sunt unele denivelari uniforme la toate...e normal?
                        Asa cum ti-am spus, pe suprafata camei nu trebuie sa fie denivelari; si fotografia atasata de tine iti spune clar ca denivelarile apar din cauza uzurii.
                        Tachetii sunt noi sau sh?
                        @adispan
                        trebuie sa masori jocurile tachetilor si sa ii compari cu toleranta standard data de Mercedes ... si apoi sa pui "compensatorii" de dimensiunea necesara.
                        Cu ce sa masoare jocurile? Cu lera? Care sunt tolerantele maxime admise pt un A class?
                        Tachetii sunt hidraulici, tocmai pentru a elimina jocuri, tolerante, "compensatori", etc.
                        Last edited by LauLaur; 10-19-2014, 10:22 AM.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Pana la uram sunt normale acele denivelari pe camele axului? Deoarece in dezmembrari gasesc tot asa cu acele denivelari
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Am montat alta axa puls tren cu alti culbutori, iar masina are tot acelasi sunet, o idee mai silentios, se aude in mers in masina cand bag piciorul in ea. Sunetul se aude din partea cu distributia, am verificat si intinzatorul cat si lantul si sunt ok, zalele nu au joc intre ele,iar intinzatorul e destul de tare. O sa revin si cu un video ! Ceva persoane care cunosc modelul asta spun ca asta e boala lor. Aveam de gand sa plec cu ea si in Spania. Mentionez ca nu se aprinde nici-un martor in bord sau sa consume ulei,cel putin de cca 1000km de cand o am, iar schimbul a fost facut de mine din ziua care am luat-o.

                            Comment


                            • #15
                              Deci se poate si mai silentios....mai departe te gandesti tu.
                              De curiozitate, ce ulei ai in motor? 5w40 nu-i asa? Data viitoare sa-i pui 10w40
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF