Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu invarte mereu?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @TrezegueT
    Lasa o serie de sasiu sa vedem o schema electrica...
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #17
      Din autodata am scris treaba asta, inseamna ca schema nu e buna.

      Comment


      • #18
        Salut!
        Daca cu un fir legat la borna + a bateriei se atinge borna cu firul subtire (excitatia) al electromotorului (cu motorul scos din viteza) si electromotorul face "clank" si invarte este clar ca nu ajunge tensiunea de comanda a electromotorului de la contact via relee si sigurante!
        Daca se face aceeasi operatiune si electromotorul nu da nici un semn de viata, cu conditia ca electromotorul sa fie ok din punct de vedere mecanic, atunci exista o problema de masa. Intre motor si caroserie sau caroserie si baterie (ansele impletite de cupru sau otel) sau chiar local la electromotor (prezoane nestranse la bobina bendix-ului sau electromotorului pe carterul cutiei de viteze).
        Salve!

        Comment


        • #19
          Originally posted by LauLaur View Post
          @TrezegueT
          Lasa o serie de sasiu sa vedem o schema electrica...
          Ms Laur

          Uite aici seria sasiului: WDB1680311J901978

          Intre timp m-am apucat sa demontez masina, vreau sa montez un buton care face scurt intre excitatie si permanent ca sa resetez cand e nevoie.
          Am démontât filtrul si suportul si tot nu am accès, ce altceva as putea face ca sa am accès la borne le electromotorului.
          PS: Astazi cand am vrut sa pornim, a invartit putin si gata. am masurat tensiunea la priza cu 3 fire de la baterie, si cu cheia in contact dar pe 0 intre firul mov si -baterie 11,5VDC cand se da la automat 12,3VDC pt o secunda. Ceva ramane blocat ca nu este corect sa aiba cei 11VDC in comentul in care contactul e in 0, releul K3 dar nu exista.
          Daca gasesti o schema as aprecia mult, poate reusesc ceva, sunt sigur ca ceva imi scapa .

          Comment


          • #20
            Salut, trebuie sa dai si galeria de admisie plus ce mai e pe acolo cred- furtunurile de racire si termostatul- si ce te mai incomodeaza, dar si asa o sa ai ceva de furca sa il poti da jos. Bafta

            Comment


            • #21
              Originally posted by TrezegueT View Post
              Ms Laur



              Intre timp m-am apucat sa demontez masina, vreau sa montez un buton care face scurt intre excitatie si permanent ca sa resetez cand e nevoie.
              Am démontât filtrul si suportul si tot nu am accès, ce altceva as putea face ca sa am accès la borne le electromotorului.
              PS: Astazi cand am vrut sa pornim, a invartit putin si gata. am masurat tensiunea la priza cu 3 fire de la baterie, si cu cheia in contact dar pe 0 intre firul mov si -baterie 11,5VDC cand se da la automat 12,3VDC pt o secunda. Ceva ramane blocat ca nu este corect sa aiba cei 11VDC in comentul in care contactul e in 0, releul K3 dar nu exista.
              Daca gasesti o schema as aprecia mult, poate reusesc ceva, sunt sigur ca ceva imi scapa .
              Salut!
              Uite aici cum am procedat eu cand am demontat electromotorul, si aici operatiunea detaliata.
              Regulamentul imi interzice atasarea schemei electrice. Dar, in schema e figurat releul electromotorului, fiind schema de principiu. Bobina releului primeste comanda de la ECu iar prin siguranta F8 si prin contactele releului e luat firul de excitatie al electromotorului. Conform aclassinfo au fost montate 4 tipuri de electromotoare din care doua(Bosch si Valeo) impreuna cu releul sub capota. Celelalte au releul integrat. Si, intr-adevar in datacard apare codul 049.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #22
                Azi masina a facut lafel si am scos multimetrul din geanta, cu un fir pe borna - abateriei si unul pe firul mov/alb, contactul pus aveam 11,6VDC.
                am luat o teava si am batut in electromotor de cateva ori si tensiunea a disparut. Am dat la automat si masina apornit lasfert.
                Concluzie: bendixul ramane impins si tensiunea care o citesc eu se face prin intermediul contactului mobil di bobina si infasurarea electromotorului. Probabil volanta are uzura sau....dar ciudat este ca atunci cand porneste nu se aude nimic ciudat, ba chiar porneste frumos. Problema e ca accesul la electromotor e imposibil pt mine, si in service nu ma mai duc ca m-amconvins de mecanicii nostri, stiu doar sa ceara bani nu si sa rezolve probleme.

                Comment


                • #23
                  Nu vreau sa creada ca e flame dar in postul nr 6 te-am intrebat daca ai verificat bobina si bendixul, ai spus ca-i nou electromotorul, iar acuma spui ca iti ramane bendixul blocat, pai e nou sau nu?
                  Bobina are pe interior tija cu care actioneaza bendixul, daca corodeaza din varii motive, ramane blocata partial sau complet.In majoritatea cazurilor se produce din cauza infiltratiilor de lichide(ulei motor, antigel, lichid de servo) in functie de pozitionarea lui.

                  Un caz aparte l-am intalnit cand electromotorul era pus sub motor(la acelasi nivel cu baia de ulei) si a fost lovit destul de tare incat magnetul sa fisurat iar dupa ceva timp sa facut bucati blocand rotorul.

                  Comment


                  • #24
                    Sãptãmâna aceasta am reușit sã dau electromotorul jos!!! Timp mult ºi chinuialã mare!
                    M-a ajutat un coleg foarte de treabã. A fost prima maºinã de acest fel la care a umblat, dar pasiunea ºi dorinþa de noi experienþe i-au dat avânt. Nu cred cã ne descurcam dacã nu lãsam motorul în jos 10 cm pe partea dreaptã. În schimb, nu am desfãcut timoneria schimbãtorului de viteze.
                    Comportamentul electromotorului demontat era la fel ca atunci când era montat, adicã, cupla mai puþin de o secundã apoi solenoidul elibera bendixul care se retrãgea. La prima vedere am ajuns la concluzia cã de vinã este solenoidul (contact imperfect, bobinã cu întreruperi). Am demontat electromotorul, am verificat continuitatea bobinelor, am curãþat tot interiorul de praf-mizerie, l-am montat ºi surprizã... funcþioneazã perfect. Problema (din ce am constatat la demontare) a fost cauzatã de depunerile de praf de cãrbune ºi alte impuritãþi amestecate cu unsori pe miezul metalic acþionat de câmpul magnetic al solenoidului ºi pe contactul de menþinere (un cãrbune cilindric în interiorul zonei de culisare a miezului metalic). Electromotorul este un Lukas produs în Polonia.
                    La demontare am mai constatat ºi alte probleme! Cele 3 furtune de recuperare vopori de ulei din carterul inferior, capacul chiulasei ºi zona lanþului de distribuþie, erau distruse de timp ºi de ulei. Nu le-am gãsit decât pe comandã (250 lei). Dupã înlocuirea furtunelor ºi curãþarea clapetei de acceleraþie, motorul de comportã mult mai bine la pornire. Înainte, la prima pornire, nu stãtea relantiul ºi motorul se oprea. Acum, zic eu, funcþioneazã normal.
                    Dar cel mai grav, coroana este aproape distrusã în cele douã zone de iniþiere a pornirii. Dinþii din acea zonã au fost tociþi pânã la bazã în proporþie de 2/3 din lungimea lor. Aceastã degradare avansatã produce acel "cârâit" dat de bendix care nu intrã în rãmãºiþele de dinþi din coroanã. Pentru a evita, bag în vitezã ºi încerc sã miºc puþin volanta sã prindã o zonã mai bunã, ºi apoi iniþiez pornirea. Câteodatã merge. Dar ºi în acest caz, în timpul rotiri motorului, sunt momente când scapã bendixul de pe coroanã în acea zonã. Foarte naºpa!
                    Sper sã mã suporte pânã la primãvarã, sã dau motorul jos, sã fac ceva cu coroana cã acum a venit frigul ºi nu prea am unde sã lucrez...

                    O zi bunã!

                    Comment


                    • #25
                      Salut!
                      La fel mi se intampla si mie, la fiecare pornire. Am schimbat si bendixul in speranta ca o mai duce pana la primavara. Aiurea, a mers binisor cam o luna.... Urmeaza sa-i schimb volanta, alta solutie nu vad. Daca vrei un sfat, nu astepta sa vina timpul si mai rau, frigul va face si mai dificila pornirea, iti spune unul patit!
                      Toate cele bune!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #26
                        Salut Laur!
                        Din ce ºtii tu, coroana poate fii întoarsã?
                        Colegul care m-a ajutat mi-a sugerat sã încãrcãm cu sudurã locurile uzate, apoi sã frezeze dinþii ºi la montare sã decalãm poziþia coroanei cu +/- 90 grade, ºi sã întoarcem coroana, dacã se poate.
                        O coroanã nouã este în jur de 2500-3000 lei. Dacã mai schimb ºi distribuþia, cureaua accesoriilor, semeringul de la arbore, pompa de apã ºi rulmenþii de la alternator (cã tot am dat motorul jos...), dublez valoarea maºinii!
                        Toate cele bune!

                        Comment


                        • #27
                          Cumpara o volanta sh si nu dai 2500/3000. Nu te apuca cu sudura ca acea coroana este tratata , nu este dacie sau tractor.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by bluebird View Post
                            Salut Laur!
                            Din ce ºtii tu, coroana poate fii întoarsã?
                            Colegul care m-a ajutat mi-a sugerat sã încãrcãm cu sudurã locurile uzate, apoi sã frezeze dinþii ºi la montare sã decalãm poziþia coroanei cu +/- 90 grade, ºi sã întoarcem coroana, dacã se poate.
                            O coroanã nouã este în jur de 2500-3000 lei. Dacã mai schimb ºi distribuþia, cureaua accesoriilor, semeringul de la arbore, pompa de apã ºi rulmenþii de la alternator (cã tot am dat motorul jos...), dublez valoarea maºinii!
                            Toate cele bune!
                            Salut!
                            Nu, coroana volantei nu poate fi schimbata sau intoarsa. In EPC este figurata ca si reper separat dar nu exista cod pentru ea. Mai bine, cum a spus si colegul, cumperi o volanta sh in stare buna, apoi bendix nou. Asa am sa fac si eu. O volanta buna gasesti cu maxim 450 ron. Si mai e o problema in legatura cu volanta a carei dantura e roasa... se dezechilibreaza(din cauza portiunii lipsa) si incepe sa "bata", sa-ti transmita vibratii in motor.
                            Toate cele bune!
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #29
                              Aveþi dreptate!
                              Dacã aº gãsi o volantã SH la aceºti bani, ar fi cea mai bunã soluþie. Oricum "repararea" existentei m-ar fi costat tot pe acolo...

                              Laur, înþeleg cã eºti într-o situaþie similarã. Existã pericolul de a se reteza acele resturi de dinþi? La tine cum se manifestã? Treci iarna sau te apuci de treabã? - Mulþumesc anticipat pt. rãspuns.

                              Comment


                              • #30
                                Nici nu ma gandesc sa o las asa... Am nevoie de masina ca de aer si e destul de jenant sa o imping peste tot pe unde opresc.Vreau sa schimb volanta si iau in calcule un kit ambreiaj(in functie de ce descopar la demontare).
                                Da, cu timpul, bendixul va distruge complet dantura volantei si pornirea va fi aproape imposibila. Eu o imping in viteza intai pana simt ca scapa din compresie, apoi incerc sa pornesc. O lua dupa 2-3 incercari, acum din ce in ce mai greu.
                                De curiozitate doar, intreaba in zona ta la dezmembrari de o volanta.
                                Bafta si numai bine!
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF