Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu invarte mereu?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu invarte mereu?!

    Sal, am si eu ceva problème cu masina sotiei mele, un A140 din 2004.
    Simptome: masina cand nu vroia ea nu pornea, nu se auzea nimic, daca o trageam pornea in 2 m.
    Actiuni luate: dusa la service, mecanicul mi-a zis ca bobina de aclansare e dusa, aceasta nuse gaseste decat pe original si costa undeva la 900 ron, asa ca m-am decis sa cumpar tot electromotorul, nou nout la 1400 ron. am asteptat undeva la o saptamana pana a venit si l-am dus fericit mecanicului. Dupa montaj, la fel, cand are ea chef nu face decat on "clant" si nimic. Dupa 2-4 chei o ia, dar nu mereu, cateodata nu vrea pentru o ora.... .
    Ce ma sfatuiti sa fac? probabil o fii ceva cu instalatia de la releu la electromotor, sau de la contact -releu sau computerul, acesta daca are vreo treaba cu actionarea electromotorului!?

    PS: daca nu astept sa i se stinaga toate becurile din bord nu o ia in nici un caz....

  • #2
    Verifica si cu alta cheie daca porneste la fel.
    La prima vedere pare a nu-ti citi bine immo sau contactul e prea uzat.

    Comment


    • #3
      Am folosit ambele chei si acelasi rezultat !

      Comment


      • #4
        Originally posted by gmihai24 View Post
        Verifica si cu alta cheie daca porneste la fel.
        La prima vedere pare a nu-ti citi bine immo sau contactul e prea uzat.
        Daca imobilizatorul nu "citea" cheia, avea mesaj in bord. As miza mai degraba pe o problema a instalatiei electrice.
        Ar fi de verificat:
        -releul (daca exista, si nu este integrat in bobina starterului)
        Se vor verifica contactele si prezenta tensiunuii la punerea contactului
        -contactul
        -siguranta nr.8(alimenteaza releul)
        -prezenta tensiunii pe cablurile electromotorului, in special pe firul de excitatie.
        -legarea la masa a motorului
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Originally posted by LauLaur View Post
          Daca imobilizatorul nu "citea" cheia, avea mesaj in bord. As miza mai degraba pe o problema a instalatiei electrice.
          Ar fi de verificat:
          -releul (daca exista, si nu este integrat in bobina starterului)
          Se vor verifica contactele si prezenta tensiunuii la punerea contactului
          -contactul
          -siguranta nr.8(alimenteaza releul)
          -prezenta tensiunii pe cablurile electromotorului, in special pe firul de excitatie.
          -legarea la masa a motorului
          Salut, scuze pt intarziere dar am fost putin plecat

          Conatctul - verificat si ok- cei 12 V pleaca spre compurtter in pozitia "crank"
          Releul - nu exista
          Siguranta nr 8 - ok
          Firul de excitatie dublat cu unul direct de pe borna + a bateriei si nimic
          Masa sunata intre carcasa electromotor si borna - a bateriei si este ok- 0.1 ohm

          Azi lafel nu a pornit si am chemat pe cineva cu tester sa o verifice si a aparut eroare la Starter

          I-am zis sa verifice contactul, si a dat volanul si contactul jos dupa cate a masurat in mufa rotunda de la contact si cei 12V pe firul Mov/Alb prezenti o secunda in momentul "Crank"

          Desfacut mufa din compartimentul baterie cea cu 3 fire, si masurat semnalul pe firul Mov/Alb in momentul "Crank" si ok.

          Conectat un ult cablu pe borna de excitatie a electromotorului si direct pe borna + a electromotorului, toate aste cu contactul pus, cu cheia in pozitia " crank" si cu cheia in zero - nimic, nici o miscare.

          Verificat electromotorul vechi, cel care a fost declarat " DEFECT", de o suta de ori testat pe o alta baterie si ok de fiecare data.

          Nu inteleg ce poate fii, dar nu as vrea sa mai dau inca 1800 pe un alt electromotor.

          PS: dupa ce am facut scurt intre contactul permanent de pe borna mare si cel de exciattie, sa auzit un clant si dupa aceea masina a pornit normal.
          Doar ca acum am alarma de SRS, probabil cand sa scos mufa airbag sofer trebuia reseteta, asta o sa o fac maine, dar sunt convins ca problema mea cea mare e inca acolo.

          Mai are cinema vireo ieee, ce as putea incerca, fara electromotor nou.

          Mercy Mult.

          Comment


          • #6
            In urma celor spuse defecta este bobina electromotor, se gripeaza sau e intrerupta, sigur ai verificat bobina sa vezi daca impinge bendix-ul si face cursa completa?
            Electromotor nou ai aici

            sub 200 euro si transport pana in tara la vreo 19 euro parca tva-ul e inclus in preturi si sunt foarte seriosi.

            Comment


            • #7
              Originally posted by gmihai24 View Post
              Electromotor nou ai aici

              sub 200 euro si transport pana in tara la vreo 19 euro parca tva-ul e inclus in preturi si sunt foarte seriosi.
              Astia livreaza electromotorul ?

              Comment


              • #8
                Electromotorul este nou, si a venit cu tot cu bobina, la fel sa dat vina si la electromotorul vechi, pe bobina, si jos porneste de 100 de ori fara probleme.
                la fel o sa patesc daca il dau jos si pe asta si il pun pe cel vechi inapoi, o sa mearga si dupaia dinou.
                Nu cred ca bobina dupa 2 luni sa defectat, electromotor original....

                Comment


                • #9
                  am desfacut electromotorul vecho "defect" si e in stare perfecta: carbunii mai mult de jumate, toate arcurile in pozitie. Furca in stare perfecta, tija bobinei ok si in plus foarte curat in interior, nu inteleg de ce a zis mesterul meu ca necisita schimbarea, probabil asa zic cand nu stiu care e defectiunea.
                  Nu inteleg despre ce componente electronice e vorba, ca eu nu am vazut nimic, poate inauntrul bobinei, mentionez inca odata modelul meu nu are releul K3....

                  Comment


                  • #10
                    Salut!
                    ªi eu am aceiaºi problemã!!!
                    Soþia mea are un A140 produs în '98. Pornirea se iniþiazã tot în condiþii aleatoare. Iniþial ratãrile erau f. rare, dar acum sunt tot mai dese ºi pornirea se face câteodatã ºi la cheia 10-12.
                    La iniþierea pornirii, electromotorul învârte jumãtate de turã ºi apoi se opreºte. Sunã ca ºi cum bateria nu poate duce ºi moare. Dar nu se întâmplã asta pt cã bordul rãmâne aprins tot timpul (la o baterie obositã se sting toate becurile în momentul efortului maxim) ºi preventiv am schimbat ºi bateria (nouã ºi mai mare cu 10 Ah).
                    Meseriaºii la care am fost au spus cã este din electromotor sau din butuc. Eu cred cã este un contact imperfect la o masã pt cã dacã deschid geamurile (electrice) nu reuºesc sã le închid mereu la comandã, trebuie sã le sâcâi, ºi mai nou, radiocass-ul merge când vrea...
                    Am desfãcut releul K3 ºi am constatat cã are pastilele de contact puþin uzate, dar nu cred cã ar fi de vinã. Am sã îl schimb totuºi. Aveþi o sugestie unde îl pot gãsii?
                    Am verificat toate siguranþele, ºi nimic deosebit...
                    E o problemã!!! Într-o zi am scos maºina de la pompã înpinsã; nu a vrut sã porneascã sub nici o formã, ºi în spatele meu era unu' cu "cãruþã" de Bulgaria ºi mã privea zeflemitor. A fost un moment jenant. Eu eram în "cãruþã"!

                    Comment


                    • #11
                      Nu rade de ala cu caruta de bulgaria.Si eu trocariciul pe BG :P Si eu privesc zeflemitor toate troacele de RO care abia isi taraie caroseria pe strada, sau joaca din toate incheieturile cand o porneste carutasul.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by flavyus1987 View Post
                        Nu rade de ala cu caruta de bulgaria.Si eu trocariciul pe BG :P Si eu privesc zeflemitor toate troacele de RO care abia isi taraie caroseria pe strada, sau joaca din toate incheieturile cand o porneste carutasul.
                        Nu am vrut sã râd!
                        Dar maºina lui era o cãzãturã, ºi funcþiona iar eu aveam un mândru Mercedes...

                        P.S. Îmi cer scuze de out-post... Nu reuºesc sã te contactez pt o pãrere/programare...
                        Last edited by bluebird; 10-05-2014, 18:25 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Citeste regulamentul si ai sa vezi cand ai posibilitatea de a contacta alti colegi in privat.
                          Sau in cazul meu priveste sub fiecare postare a mea.E foarte usor sa ma gasesti pentru o parere.
                          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                          Comment


                          • #14

                            Mi de scuze, aici aveti varianta in romana pt piese din germanica foarte ieftine si noi.
                            Cat despre partea cu pornirea era o parere din cate am intalnit si reparat, exact aceleasi simtome, ceva ne scapa pe undeva, ori nu se verifica toate cele cum trebuie ori lipsa/intrerupere comunicare electrica pe undeva ori da la masa undeva in momentul actionarii electromotorului ce face ca sa il anuleze.
                            Cauta si verifica releul K4 si k46 plus integritatea sigurantelor fuzibile F2 de 25 amp si F8 de 30 amp sa nu aiba joc in soclul respectiv.

                            Comment


                            • #15
                              Mihai, releul K4 este releul ventilatorului de pe radiator iar cu K46 ai trimis omul dupa tigari, il va cauta mult si bine, ca nu exista. Sunt doar 10 sau 11 relee pe W168.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF