Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme accelerare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme accelerare

    De ieri am ramas pieton din cauza urmatoarelor probleme:

    - Ca sa pornesc masina trebuie sa pun contactul de 2-3 ori pentru amorsare. Daca nu fac asta trebuie sa ma chinui sa o pornesc ca pe Dacie (șpițuri in acceleratie).
    - Dupa ce porneste sta putin la relantiu (cateva secunde) dupa care pare sa ramana fara benzina si moare.
    - Daca o turez incet cand sta la relantiu se intampla fix cum am spus mai sus.
    - Daca o iau la șpițuri ajunge pana aproape de 4000 de turatii si de acolo nu mai urca sub nici o forma.
    - Cand e turata face extrem de urat, parca da sa moara.

    Mi-a zis cineva ca ar putea fi pompa de combustibil. A mai patit cineva la fel? Cum se poate verifica pompa?

    Mentionez ca masina este din '98, are filtrele si uleiul schimbate de curand, benzina in rezervor mai e (abia se aprinsese becul in mers).
    Foarte dubios mi se pare ca problema a aparut dupa ce am parcat masina la fix 199.000km.
    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

  • #2
    Salut!
    Verifica presiunea in rampa comuna. Ai un ventil in capatul din stanga. Presiunea trebuie sa fie cam 3,5 bar.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Originally posted by LauLaur View Post
      Salut!
      Verifica presiunea in rampa comuna. Ai un ventil in capatul din stanga. Presiunea trebuie sa fie cam 3,5 bar.
      Pai si cu ce se verifica asta? Merge verificat cu barometrul de la compresor? Capatul din stanga al motorului (spre partea pasagerului)?

      Scuza-ma ca pun multe intrebari dar nu am vazut nici un ventil cand m-am uitat sub capota si nici nu prea ma pricep.
      Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

      Comment


      • #4
        Uite-l aici:

        Desfaci capacelul respectiv si gasesti un ventil. Pe filetul respectiv se monteaza un manometru. Daca nu te pricepi mergi in service.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Originally posted by LauLaur View Post
          Uite-l aici:

          Desfaci capacelul respectiv si gasesti un ventil. Pe filetul respectiv se monteaza un manometru. Daca nu te pricepi mergi in service.

          Sa aiba vreo legatura faptul ca fix cu o zi inainte am schimbat furtunul care se vede in poza? Dupa ce am schimbat furtunul am mai facut aproximativ 100km pana sa ma lase masina.
          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

          Comment


          • #6
            Nu cred sa aiba legatura, atata timp cat furtunul este montat corespunzator si nu exista pierderi de presiune. Din experienta iti pot spune orice miros de benzina in zona furtunului indica o pierdere, chiar daca vizual nu se observa nimic.
            In consecinta strange bine colierele( foloseste coliere ca cele din imagine) si verifica presiunea.
            Toate cele bune!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Daca e ghinionist si a pus un furtun necorespunzator poate fi dizolvat de benzina si maclavaitul ajunge in injectoare.Spun din proprie experienta.Nu am ajuns in stadiul acesta dar zilnic verificam noul furtun la capetele caruia curgea o zeama lipicioasa.Acum am traseu de plastic cu insertie metalica.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #8
                Sunt pesimist de felul meu dar nici chiar asa, poate a cumparat si el un furtun pentru produse petroliere...
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Mno, m-am dus cu masina la un magazin de piese care avea si service. Un baiat s-a uitat la furtun si mi-a zis ca e stock. Colierele cu care l-am prins sunt tot de la cel vechi. Nu miroase a benzina si nici nu am vazut scurgeri de "zeama lipicioasa". Oricum, o sa il desfac la un capat si o sa verific in ce stare e.
                  Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                  Comment


                  • #10
                    Update: desfacut si verificat furtun, totul curat.

                    Un gunoi pe undeva ar putea provoca asa ceva? Tot trebuie sa pun contactul de 4-5 ori pentru a putea porni masina.
                    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                    Comment


                    • #11
                      Daca tot ai desfacut furtunul si sti care e mersul, aplica metoda colegului flavyus1987: fa rost de un manometru mititel(astfel incat sa poti mufa furtunul pe el) cu domeniul de masurare intre 0-10 bar, il prinzi cu colier, pui contactul si vezi ce presiune ai.
                      P.S. Filtrul de benzina schimbasi vreodat'?
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Filtrul de benzina schimbat in urma cu aproximativ trei saptamani. Zilele astea ori caut un manometru ori o duc pe rampa la cineva care se pricepe.
                        Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                        Comment


                        • #13
                          Problema rezolvata!


                          Fost la mester, desfacut masina pe bucati, indentificat problema la pompa de benzina. Luat talon, mers la magazin, facut comanda pe baza talonului, venit piesa dus la mecanic, mecanicul:

                          - Meh..
                          - Care-i problema?
                          - Pompa e buna dar nu se potriveste.


                          Cu o conexiune la internet am gasit ca toate pompele Bosch (mai ieftine - ~480ron) sunt la fel si deci nu se potrivesc desi in specificatii se spune clar ca-s compatibile.


                          Deci: luat talon, luat pompa veche, factura, pompa noua impachetata frumos si mers la magazin. Baietii de acolo au cautat mai bine in monitorul magic si constatat ca singura pompa compatibila este una de aceiasi marca la ~1000ron.

                          Norocul meu a fost ca baietii de la magazin au fost draguti si au primit pompa inapoi si nu mi-au cerut decat diferenta pentru cealalta.

                          Cui i se mai prajeste pompa de benzina si nu vrea sa o duca la un service autorizat (prea scump) sa se duca cu pompa cea veche la magazin daca nu vrea sa aiba surprize.
                          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF