Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme putere motor Mercedes A 170

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme putere motor Mercedes A 170

    Buna ziua,
    Am o problema la un Mercedes A 170 an 1999, cutie automata si anume dupa viteza de 110-120 km/ora nu mai trage, reducand viteza de la 110-120 km/ora la 70-80/ora si accelerand iarasi tot asa zici ca e moarta d-abea trage. Dupa ce opresc motorul si o las cateva clipe si o pornesc, problema dispare pana ating iarasi viteza de 110-120 km/ora. Tin sa precizez ca nu mi se aprinde nici un bec in bord. Am fost la un service si am pus taster-ul pe ea si mi s a spus ca ar fii debitmetrul si senzorul de presiune turbo, si mai mi au aparut cateva erori la electrovalvele de la cutie ce am inteles.
    Intrebarea mea este, cine poate sa ma indrume undeva in Bucuresti la un service, mecanic unde as putea sa vad exact ce este cu aceasta problema sa o rezolv si problema cu eroriile din cutie.
    Multumesc frumos, o zii buna tuturor.

  • #2
    Diagnoza sa făcut cu Star?Poti verifica întâi parametrii in timp real cu star si verifica electrovalvola care comanda turbina.La mine la Sprinter aceleași simptome si mecanicii tot asa dădeau vina care mai de care pe debimetru,injectoare etc.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      salut
      am si eu aceiasi problema numa ca e un a class 2001 diesel dar nu automata,cateodata nu trece de 3000/rpm nici moarta.din cate am inteles ar fi debimetru de aer su egr de curatat sat de schimbat.ai rezolvat cumva problema?are cineva alta sugestie?multumesc

      Comment


      • #4
        salut, nu am rezolvat inca problema..as dorii daca se poate sa ma indrume cineva spre un service in bucuresti sau un mecanic, pt ca am si niste erori la cutie din ce am vazut pe tester si as vrea sa vad ce este cu ele.

        Comment


        • #5
          Încearcă sa iei legătura cu cl600
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #6
            Salut , din cate am citit pe aici aveti aceeleasi probleme ca si cele avute de mine : adica masina urca greu de tot pana in 120 (tras de par ), sau are momente cand nu trece de 3000 de ture. Dupa nenumarate teste si testere care imi dadeau debitmetru de aer , valva EGR si multe altele , am desfacut si am curatat EGR-ul , ca pana la urma sa merg la un alt tester unde baiatul imi zice ca imi da ceva eroare pe recircularea de gaze sau cam asa ceva si cand se uita la valva aia mica de langa rezervorul de antigel , furtunasul acela mic ce pleaca din valva in jos spre turbina era iesit in partea de jos , fiind sarit de la locul lui .
            Verificati cu atentie si acele furtunase sa fie la locul lor , eu unu va sfatuiesc sa curatati si EGR-ul fiind o operatiune usoara si pana la urma ajuta si masina .
            Mentionez ca dupa ce am bagat furtunasul acela la locul lui masina merge foarte bine , trage cum trebuie si nu imi mai da eroare nici in bord prin aprinderea vreunui martor si nici pe tester nu mai apar erori .
            Last edited by An2r3y; 08-18-2014, 13:40 PM.

            Comment


            • #7
              Salut.....
              Am fost azi de am curatat egr.cu sprei special pentru asta...dar nu sa schimbat nimic...cand se incalzeste nu trece de 3000maxim 3200/rpm.am mai vorbit cu un mecanic si zice ca sigur e debimetru de aer.ramane ca saptamana care vine sa comand unul.am vazut ca oscileaza de la 280 la 1000 de ron.Mai ramane sa verific maine ce a zis colegul An2r3y ...nu am masina de mult timp si azi am vazut ca era ceva schimbat si pe acolo si sar putea sa fie si un furtunas ceva ..........oricum multumesc...

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF