Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diametru furtun combustibil

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diametru furtun combustibil

    Salutare baieti!

    Furtunul meu de combustibil este copt rau de tot iar in tot orasul nu am gasit sa cumpar unul la fel de gros. Daca il desfac sa masor diametrul interior raman cu masina in parcare pana fac rost de altul. Are cineva idee care este diametrul interior ca sa pot face o comanda pe internet? E vorba de un A140 din '98.
    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

  • #2
    Salut!
    Despre ce furtun vorbesti? Diametrul interior este de 8 mm.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Eu am pus de la passat tdi.E din plastic cu metal la interior.Are vreo 5-6mm la interior.Dar e perfect OK.eo
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        E un furtun mai gros care se vede usor cand ridici capota (scuze dar chiar nu ma pricep). Am fost la magazin si am gasit doar ceva extrem de subtire. Ma voi orienta la ceva de 6-8mm.

        Multumesc!
        Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

        Comment


        • #5
          Tu vorbesti de furtunul de tur ce intra in rampa.ADica pleaca de undeva de deasupra filtrului de ulei din spatele carcasei filtrului de aer si ajunge in stanga sub carcasa filtrului de aer intr-o "teava" (rampa comuna).
          Acel furtun l-am inlocuit de 2 ori la rand cu furtun de tur pentru dacia cu injectie sau meganuri.Anul acesta am incercat 2 tipuri de furtune printre care si de dacie dar de retur.Calitate jalnica, se umfla ca un prezervativ; plus ca din cauza temperaturii se topea adezivul dintre straturile de cauciuc.
          Am pus traseu de plastic de la passat 1.9tdi, are insertie de metal pe interior.Functioneaza perfect.Are vreo 40cm lungime, cu 5 mai lung decat cel original.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Salutare. Am schimbat acum o luna filtrul de benzina. De vreo 2 saptamani sinteam miros de benzina in masina, dimineta cand o porneam. De 2 zile, dimineata la prima pornire, face balta de benzina sub ea. Am vazut ca se scurgea pe scut. Problema este ca dupa ce se incalzeste motorul nu ma curge. Cand am vazut duminica dimineata, primul lucru a fost sa ma schimb si sa ma bag sub ea. Surpriza a fost sa vad ca nu mai curgea pe nicaieri cu motorul pornit. Azi dimineata, la fel. Am plecat cu dara de benzina dupa mine. Pe parcurs, motorul s-a incalzit si sa oprit si cursul benzinei. La munca, acelasi lucru. Urcata pe rampa si verificata. totul uscat, cu praf pe rezervor. Am pornit motorul si verificat furtunele la rampa si la filtru. Nici unul nu da semne ca s-ar umezii sau ar curge. Scuze de poveste, dar e de domeniul SF. Daca ma duc in service, trebuie sa o las peste noapte, sa vad daca curge dimineata si nu pot sa fac asta. Fac naveta cu ea zilnic. A mai patit cineva asa ceva???? NU STIU CE SA-I FAC!!!

            Comment


            • #7
              Salutare!
              De boala asta am vindecat-o pe a mea.La fel lasam si eu benzina pe asfalt la plecare. Am fost nevoit sa schimb toate colierele de dedesubt, inclusiv cele de pe stuturile pompei(adica dat rezervor jos, etc.). Am scris intr-un topic pe aici...
              Ca sa identifici scurgerea las-o pana dimineata pe rampa cu scuturile date jos. Pui pe cineva sa puna contactul de mai multe ori, sa amorseze pompa. Sa fii sigur ca vei vedea pe unde curge.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Colierele la filtrul de benzina le-am schimbat cand am schimbat filtrul. In alta parte nu am mai umblat. La tine cand se incalzea mai curgea pe undeva? Eu asta nu inteleg. De ca nu curge si cu motorul cald. Poate se dilateaza ceva, dar de la a curge siroi si in 10 minute sa nu mai curga nimic, e altceva. Cum pot sa schimb ceva daca nu vad daca e defect.

                Comment


                • #9
                  Salut!
                  Nu, dupa ce porneam motorul nu mai ramanea decat mirosul persistent.
                  E simpla explicatia, odata pus contactul pompa amorseaza instalatia ridicand presiunea pe la 4 bar. Dupa ce motorul e pornit apare consumul si presiunea scade, nu se "dilateaza" nimic.
                  Fa asa cum ti-am spus, chiar daca nu intelegi si ai sa vezi sigur ce-i de schimbat!
                  Toate cele bune!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Pe unde se ajunge la pompa de benzina? Nu am gasit pe nicaieri poze sau ceva!

                    Comment


                    • #11
                      Pompa de benzina este in rezervor, ca sa ajungi la ea trebuie sa dai rezervorul jos si e mai greu daca nu ai elevator din cauza scuturilor de plastic.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF