Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Servodirectia s-a oprit

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Servodirectia s-a oprit

    Salutare tuturor, stiu ca s-a discutat acest subiect mult pe forum, am dat si ceva cautari dar nu am gasit vreo problema care sa se asemene cu a mea..
    Am un A170 CDI din 2001 iar astazi mergand prin oras mi s-a oprit servodirectia in mers.. Volanul miscandu-se parca ar fi impietrit.. Am ajuns in cele din urma cu masina acasa si cand m-am uitat la uleiul de la servodirectie acel rezervor micut s-a umplut cu ulei desi eu stiu ca l-am completat pana la linia aia de pe batul de la capac iar acu era plin si pe langa un furtun se cunosteau scurgeri de ulei.. care sa fie problema? Ma gandesc sa fie dusa pompa de la servodirectie dar cand masina e oprita se misca mai usor volanul decat daca o pornesc cea ce ar insemna ca pompa inca mai are puls.

  • #2
    Salutare!
    Cand ai completat cu ulei, ai facut-o la cald sau la rece?
    Nivelul de ulei la pompa de servodirectie trebuie sa fie intre cele doua gradatii (la rece) http://www.aclassinfo.co.uk/W168/psp...id%20level.jpg . Si eu am completat cu mult peste gradatia de 60, astfel se creeaza o presiune in circuit, volanul se misca greu si e posibil sa crape ceva. Incearca sa-l aduci la nivel cu o seringa ceva, si sa vezi daca pompa lucreaza corespunzator.
    Last edited by cezarkage; 08-02-2014, 13:52 PM.
    W168 or nothing!

    Comment


    • #3
      am avut si eu probleme cu servo , alternatorul a fost problema , nu mai baga curent ,imi statea si martorul de la baterie aprins in bord

      Comment


      • #4
        La fel ca si cata_li problema a fost de la cureaua de la alternator era uzata si o fulie defecta. Le-am schimbat si totul merge ok acum.

        Comment


        • #5
          Offtopic:
          Originally posted by CiprianT View Post
          La fel ca si cata_li problema a fost de la cureaua de la alternator era uzata si o fulie defecta. Le-am schimbat si totul merge ok acum.
          Salut. Imi spui si mie, te rog, la ce service obisnuiesti sa mergi?
          Last edited by cezarkage; 09-08-2014, 14:39 PM.
          W168 or nothing!

          Comment


          • #6
            In legatura cu pompa te pot ajuta eu 0758286536
            diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

            Comment


            • #7
              Va salut baieti , am si eu o problema : in seara asta cand veneam de la lucru mi s-a aprins martorul de la baterie in bord si servo-directia merge foarte foarte greu . Sa fie cureaua rupta sau sarita ?? Sau alternatorul nu mai incarca ??

              Comment


              • #8
                Ridici capota si te uiti in partea laterala stanga, daca vezi cureaua ca este si se invarte, inseamna ca alternatorul nu mai incarca...

                Comment


                • #9
                  Ridicat capota ,verificat curea=> alterntor bulit , mai exact puntea de diode si releul de la alternator , de unde rezulta o gramada de bani cheltuiala .... O singura chestie nu am stiut : racirea alternatorului , a rulmentilor pe antigel !!

                  Comment


                  • #10
                    Cu 300 ron iei un alternator sh din dezmembrari si folosesti masina,cand ai banuti il reconditionezi total pe cel defect,inclusiv rulmenti si il ai nou.Eu unul cel putin asa am facut si acum am un alternator nou in garaj.

                    Comment


                    • #11
                      Salutare, si eu am avut probleme cu servodirectia:
                      Nu pornea masina si am luat baterie noua si dupa 3 zile nu a mai pornit nici cu ea, m-am gandit ca o fi ori de la baterie ori de la alternator dupa parerea unora....; in acelasi timp am vazut ca volanul merge cam greu....
                      Am fost cu ea la electrician si mi-a zis ca pompa de la servo e stricata si mi-a scos siguranta ca sa pot circula cu ea pana o repar. Am luat o pompa SH , m-a costat 400+30 cu tot cu transport de la Valcea de la dezmembrari si azi am pus-o. Merge perfect!

                      Comment


                      • #12
                        Salut

                        Ca proaspat proprietar de a170,2002 ma adresez si eu aici cu o problema relativ similara.
                        S-a rupt cureaua de la alternator,ramas fara servo(normal).
                        Am schimbat curea+o rola..cand am luat masina nu se tura mai mult de 3000 rpm..am verificat furtunele de la vacuum si am descoperit unul sectionat(aer intra pe o parte lejer,dar nu iesea pe celalalt capat)..am schimbat furtunul,se tureaza normal ....dar am ramas fara servo...
                        Sa fie pompa?initial am crezut ca e turbo pt ca aveam servo dar se tura peste 3000 cand si cand..azi(dupa cum ziceam) am recapatat turatiile dar servo deloc..
                        Maine o duc si la un test cu STAR..dar poate v-ati mai intalnit cu problema..

                        Mersi de ajutor

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by deathborred View Post
                          Salut

                          Ca proaspat proprietar de a170,2002 ma adresez si eu aici cu o problema relativ similara.
                          S-a rupt cureaua de la alternator,ramas fara servo(normal).
                          Am schimbat curea+o rola..cand am luat masina nu se tura mai mult de 3000 rpm..am verificat furtunele de la vacuum si am descoperit unul sectionat(aer intra pe o parte lejer,dar nu iesea pe celalalt capat)..am schimbat furtunul,se tureaza normal ....dar am ramas fara servo...
                          Sa fie pompa?initial am crezut ca e turbo pt ca aveam servo dar se tura peste 3000 cand si cand..azi(dupa cum ziceam) am recapatat turatiile dar servo deloc..
                          Maine o duc si la un test cu STAR..dar poate v-ati mai intalnit cu problema..
                          Mersi de ajutor
                          Salutare. Daca tu crezi ca servodirectia este pe curea, esti intr-o confuzie mare. Servodirectia este electrica, pompa electrica mai exact. STAR-ul nu te va ajuta, doar daca vrei sa vezi alte erori... Sunt mult subiecte pe-aici despre servodirectie. Cauta-le folosind functia search. De asemenea mai poti citi aici
                          W168 or nothing!

                          Comment


                          • #14
                            Da jos pompa de servo, pune-o pe baterie si vezi daca bazaie cum trebuie. Posibil sa fie pe moarte, a mea a fost schimbata la o saptamana dupa cumpararea masinii.
                            Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF