Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mi se aprinde bateria in bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mi se aprinde bateria in bord

    Salut
    Deci problema mea e cam asta : pornesc motorul si cateodata mi se aprinde bateria in bord si raman fara servo.
    am comandat acum curea cu tot cu role in speranta ca imi aluneca cureaua
    A mai avut cineva problema asta?daca da il rog sa imi spuna cum a rezolvat

  • #2
    Avand in vedere ca pompa de servodirectie este electrica, si este cel mai mare consumator de curent de pe masina,ori ai probleme cu alternatorul care nu incarca cat trebuie, ori bateria nu mai are viata multa, ori ai probleme cu pompa de servodirectie care are inceput de sfarsit.
    Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

    Comment


    • #3
      Salut,dute la o reprezentanta de acumulatori auto si cere o verificare la acumulator si alternator.Dureaza 5min si costa in jur de 10lei.

      Comment


      • #4
        Alternatoru nu mai incarca jos cu el blocu de diode ,releu ,fulia una din cele trei sigur daca nu e ceva mai grav gen rotor sau stator mai rar dar posibil asa ca cel care il executa va sti ce e defect OK bafta

        Comment


        • #5
          Am eu de dat un alternator bun!

          Comment


          • #6
            Originally posted by versusu View Post
            Salut
            Deci problema mea e cam asta : pornesc motorul si cateodata mi se aprinde bateria in bord si raman fara servo.
            am comandat acum curea cu tot cu role in speranta ca imi aluneca cureaua
            A mai avut cineva problema asta?daca da il rog sa imi spuna cum a rezolvat
            Schimba intai carbunii (periile) de la alternator. Cost cca.150lei.

            Comment


            • #7
              Buna,
              Imi poate recomanda cineva un mecanic bun in Brasov?
              Astazi, in mers, a sarit cureaua si a ramas masina pe curentul de la baterie, nu stiu daca mai pot ajunge cu ea pana la service dar ma intreseaza sa merg la un mecanic care sa rezolve sigur problema, ca nu e la prima abatere de genul.
              Multumesc mult

              Comment


              • #8
                Cum s-a rezolvat problema pana la urma?
                Mercedes A-Class, W169, A180 CDI - 2005

                Comment


                • #9
                  Ieri, s-a aprins in bord martorul "BATERRY/ALTERNATOR, VISIT WORKSHOP!", si s-a circulat pe baterie pana s-a epuizat. Am adus un Rombat de 200Ah de pe un camion, cabluri de curent si am plecat cu masina pana la un service de alternatoare.
                  Astazi, la service, alternatorul nu incarca bateria. Zic Ok, il dam jos si vedem ce e stricat in el.
                  Pentru demontare sunt doua variante:
                  1. Intai se demonteaza compresorul de AC, se desfac conductele de tur/retur, pierzi freonul si asa ai acces usor la alternator
                  2. Munca de chinez batran: se demonteaza compresorul de AC, se trage usor de el, fara a demonta conductele de tur/retur si se migaleste in a demonta alternatorul.

                  Dupa demontarea lui, s-a depistat defect rotorul. S-a schimbat cu piesa noua, deoarece repararea lui nu renteaza. Toata treaba a durat aprox. 3 ore, cost total: 500 lei cu factura si garantie. Pentru adresa service.ului, situat in Bucuresti, imi puteti scrie pe privat sa nu fac reclama pe forum(nu am nevoie de ban)
                  Mercedes A-Class, W169, A180 CDI - 2005

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by rares_crbl View Post
                    Ieri, s-a aprins in bord martorul "BATERRY/ALTERNATOR, VISIT WORKSHOP!", si s-a circulat pe baterie pana s-a epuizat. Am adus un Rombat de 200Ah de pe un camion, cabluri de curent si am plecat cu masina pana la un service de alternatoare.
                    Astazi, la service, alternatorul nu incarca bateria. Zic Ok, il dam jos si vedem ce e stricat in el.
                    Pentru demontare sunt doua variante:
                    1. Intai se demonteaza compresorul de AC, se desfac conductele de tur/retur, pierzi freonul si asa ai acces usor la alternator
                    2. Munca de chinez batran: se demonteaza compresorul de AC, se trage usor de el, fara a demonta conductele de tur/retur si se migaleste in a demonta alternatorul.

                    Dupa demontarea lui, s-a depistat defect rotorul. S-a schimbat cu piesa noua, deoarece repararea lui nu renteaza. Toata treaba a durat aprox. 3 ore, cost total: 500 lei cu factura si garantie. Pentru adresa service.ului, situat in Bucuresti, imi puteti scrie pe privat sa nu fac reclama pe forum(nu am nevoie de ban)
                    Unde ai facut lucrarea, te rog ?
                    Am si eu problema asta cu martorul de baterie aprins, dar la mine incarca bateria. Sunt programata service sa schimb cureaua cu role& co si nu sunt convinsa ca e ea de vina. Ms

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF