Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu sta la relanti cand o pornesc prima oara

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am avut probleme similare si dupa o diagnoza la MB (Kurztest au scris pe factura) mi-au zis ca problema e pompa de benzina. Am schimbat-o eu si acum porneste fara probleme.

    Comment


    • #17
      Salutare!
      Astazi am zis sa pun un manometru sa vad si eu ce presiune am in rampa.

      Rezultatul: cand pun contactul presiunea urca pana la 3.5 bari daca o las asa cam in 30 secunde presiunea scade la 3 - 2.5 bari iar daca pun contactul creste la 3.5 bari.

      Dupa ce am pornit motorul presiunea sta constant la 3.5 bari. Mi-se intampla sa vreau sa o turez pe liber dupa 5000 de ture si nu pot, la 4000 de ture imi da in nas sa zic asa, nu o pot tura mai mult de 4000 de ture nu ma lasa parca taie alimentarea.

      Flavyus ?

      Comment


      • #18
        ftraian cat a costat diagnoza la MB?

        Comment


        • #19
          Mobb: Din cate stiu eu, daca nu e bagata in viteza atunci e limitata la 4000 de turatii. Asa e la mine cel putin.

          Comment


          • #20
            @Mobb: 40 lei a costat testul. La mine problema aparea doar daca statea minim 6 ore oprita asa ca am dus-o seara si i-au facut testul dimineata.

            Comment


            • #21
              Salut.Am si eu un ak 140 din 1999 si in mers, de cateva ori ,am observat ca pierde presiune, respectiv scade turatia si degeaba accelerez, are tendinta sa se opreasca. A mai patit asa cineva?

              Comment


              • #22
                @ftraian te întreb, la tine dimineațã sau dupã 6 ore pornea la prima cheie?
                Mersi de rãspunsuri.

                Comment


                • #23
                  salutareee,caut de vreo cateva luni o masina mica de oras sa fie si faina si consum mic si la banii mei am gasit un a class a140 din 99,l-am luat merge beton fuge,nu bate nimic la el totusi masina second fiind are cateva probleme:
                  -dimineata la prima cheie porneste la sfert se tureaza la 1500 scade la 1000 apoi incet incet se opreste de tot,daca o tin eu accelerata 5 secunde isi revine si nu mai am treaba cu ea toata ziua
                  -miroase a benzina tot timpul cat e pornita,pete pe sub ea nu are

                  Am citit pe aici tot felul de variante,eu am scuturat filtru de aer care parea ca nou,am desfacut si la debitmetru si am dat in prima faza fara sa-l desfac la clapeta cu wd40 si tot asa se manifesta,uleiul la motor sta la acelasi nivel deci nu baga benzina in baia de ulei,mi-a zis un ,,cunoscator,, ca e posibil sa fie sonda lambda pentru ca nu isi face amestecu bine si e prea bogat si de aia miroase asa,miroase si afara si inauntru cand merg,masina imi arata in bord 156000 km care nu stiu cat sant de reali
                  Mentionez ca dupa faza cu pornirea merge masina toata ziua ca noua,trage intr-un hal de zici ca e mercedes ,fostul proprietar mi-a zis ca pe la 4000 rot/min da in nas dar inca nu am ajuns acolo sa vad,nu stiu ce ar avea ca nu am gasit ceva concret pe aici

                  Comment


                  • #24
                    @Mobb: nu pornea la prima cheie. Puneam de 2-3 ori contactul, 3sec. cat sa bage pompa benzina in rampa, si apoi pornea si la prima cheie. Cu timpul a pornit tot mai greu pana cand am ajuns sa schimb pompa de benzina.

                    Comment


                    • #25
                      Am avut si eu o problema asemanatoare, pornea la a doua treia cheie si se oprea.Am schimbat galeria de amdisie, rampa de injectoae si senzorul de temperatura apa. Acum porneste bine si nu se mai opreste. Bafta

                      Comment


                      • #26
                        Neamtmischu sa verifici prima data furtunul de benzina de la motor, cum ridici capota pe partea stanga in spatele filtrului de aer, acolo aveam o scapare mica, era un colier slabit. Sau daca nu sa verifici sub masina la filtrul de benzina poate picura putin pe scut si se evapora.

                        Comment


                        • #27
                          bravo Mobb, era un furtun de la filtru de benzina, acum nu mai miroase, era benzina pe scutu ala de plstic cum zici, dar tot nu sta pornita la prima cheie din zii, oare o fii sonda lambda?

                          Comment


                          • #28
                            Respectă regulile de postare!

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF