Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

,,chitait,, la motor dupa ploaie...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ,,chitait,, la motor dupa ploaie...

    In oras a fost o rupere de nori, apa ajungand la 30-40 cm. Bineinteles ca nu puteam fi decat in trafic cand s-a declansat jihadul si a trebuit sa merg pentru a ajunge acasa. Toate bune si frumoase pana a daoua zi de dimineata cand, la pornirea motorului in partea dreapta inferioara se aude un zgomot ascutit< si dupa uscarea motorului zgomotul persista. Sa fie de la role sau din distributie...
    Multumesc, rog pareri...

  • #2
    Rolele domnule, rolele.E primul lucru la care trebuie sa te gandesti. Ce treaba are distributia?
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Mersi Laur, ce nu stiu este cate role sunt la curea si cat de usor ajungi la ele. Am auzit variante de a demonta motorul si cutia... sau de a demonta roata dreapta fata cu semiaripa de plastic interioara... pot fi curatate... rog ajutor...

      Comment


      • #4
        ...

        Vezi aici:

        Lofty's Homepage, Mercedes-benz 'A' Class, Components, servicing, Changing oil , oil filter, oil mlevels inspection Ploy V belt


        si aici

        Lofty's Homepage, Mercedes 'A' Class, Components, Poly V belt tensioner , poly V belt , threading , crankshaft pulley wheel sheading outer coating, pulley wheel bearings replacement.


        ca sa iti poti face o idee.

        Si apropo, si mie imi scartie atunci cand trec prin baltoace mai mari, dar numai pe moment, apoi revine.

        Comment


        • #5
          Ai 3 role si o curea.
          E de munca sa le schimbi. Daca nu te pricepi mergi in service.
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #6
            Multumesc de raspunsuri...banuiesc ca acolo a patruns nisip sau namol. Zgomotul este continuu - atat la relanti cat si in sarcina. In prima zi la pornire era foarte puternic, acum s-a redus in intensitate, dar tot se aude. Aveti idee daca merg curatate, gresate...suflate eventual cu aer la presiune...Nu as vrea sa le schimb... cel putin pana la ziua X ...,,salariul,,

            Comment


            • #7
              Idee de preturi.. cam cat ar ajunge rolele si eventual cureaua?

              Comment


              • #8
                Salut, unde am intrebat eu mi-a cerut 1200 ron pentru schimbare role , intinzator si curea, dar spunea cineva aici pe forum ca a platit 900 ron asa imi amintesc.

                Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk
                Service romanesc de prima mana :
                - Cât mã costã reparația mașinii?
                - Ce problemã are?
                - N-am cea mai vagã idee.
                - 843 lei și 50 bani!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by magdone82 View Post
                  Idee de preturi.. cam cat ar ajunge rolele si eventual cureaua?
                  Salut!
                  Aproximativ 70 ron o rola( sunt trei) si 50-60 ron, cureaua de accesorii. Poti face o constatare in service. Spun asta pentru ca se mai intampla sa faca zgomot si rulmentul de la alternator, dar de regula rolele pica primele. Daca tot esti conditionat de "ziua X", verifica cureaua inainte de a o comanda. Daca e in stare foarte buna, adica fara pietricele infipte in nervuri, fara crapaturi, etc., poti amana schimbarea ei.
                  Sa gresezi rulmentii rolelor, nu te sfatuiesc, vei face munca de doua ori(sau ma rog, vei plati in service). Viata lunga nu vor mai avea.
                  Acestea sunt cateva sfaturi valabile pana in "ziua X". Normal, ar trebui sa schimbi cureaua si rolele. Rol foarte important in durata de viata a curelei si a rolelor il are scutul de protectie. Il ai pe partea dreapta?
                  Toate cele bune!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by magdone82 View Post
                    Multumesc de raspunsuri...banuiesc ca acolo a patruns nisip sau namol. Zgomotul este continuu - atat la relanti cat si in sarcina. In prima zi la pornire era foarte puternic, acum s-a redus in intensitate, dar tot se aude. Aveti idee daca merg curatate, gresate...suflate eventual cu aer la presiune...Nu as vrea sa le schimb... cel putin pana la ziua X ...,,salariul,,
                    Asa am patit eu in urma cu 2-3 luni, ploaie torentiala si scartait insuportabil. A doua zi, crezand ca daca se usuca pe acolo, nu se mai aude, dar persista. Cu motorul pornit, putin spray WD40 la role si pe interiorul curelei si nu am mai avut probleme. Dupa faza asta am montat si un scut si numai are pe unde intra apa acum, decat foarte putina.

                    Ps : cureaua avea maxim 1000km si rolele maxim 10000km.
                    http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

                    Comment


                    • #11
                      Problema ta e ca nu ai scturile de protectie si apa invateaza cureaua de anexe sigur ca trebuie schimbate dar va trebui si scutul ca o vei lua de la capat cu anexele si scirtitul

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF