Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Viteza maxima A170 CDI 2001

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Raspuns pentru sees

    Nu imi place sa exagerez....da am mers cu ea 180 <dar intre 160 si 180....am avut nevoie de 1-2KM>
    virfuri de 160.....ating o data pe luna....cind mai ies cu ea la drum lung.....si mai drept.
    Masina merge binisor si e destul de stabila.....in schimb nu imi prea place consumul.
    la variant plin plin , in oras am scos ca 7.7-7.9 in Timisoara si exterior ....cel mai putin a fost 5.9. La ultimul plin am avut 400km exterior si 150 in Timisoara cu o medie de 7.7l/100km.....cam mult ....si scuze de off topic
    Dar din punct de vedere al vitezei ....si a condusului sportiv, nu am ce sa ii reprosez buburuzei!
    Last edited by vead; 06-10-2014, 10:03 AM.

    Comment


    • #17
      Revin si eu dupa multa pauza,ce o fi asa special ca un 1.7 sa urce la 180?A mea tot 180 i-am dat de n ori,si 150 160 la absolut orice iesire din oras..acum prinde foarte greu 170 180 ca i-am pus Brabus monoblock v pe 17 de 8j si sunt mai grele

      Comment


      • #18
        Furtun Vaccum

        Salut am avut aceeasi problema cu 168-ul meu din 2000...aveam furtunul de vacum care iasa din capacul motorului(plasticul negru pe care scrie MB)si merge in jos spre pompa vacum...verifica si asta....Drumuri Bune

        Comment


        • #19
          Te pot eu ajuta si cu reparatia si cu piese daca e cazu suna-ma 0758286536
          diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

          Comment


          • #20
            Salut problema cu cu turatiile pana in 3000 am avuto si eu si multi mi.au zis ca ar fi debimetru de aer defect sau egr.noroc ca nu am avut bani sa il schimb ca original e cam 500de lei.i.am schimbat uleiul fara filtre si am luat un aditiv pentru injectoare, problema sa rezolvat.Mecanic(adica nici o treaba) cum ma cred) am bagat 8 lde motorina,am golit jumatate din aditiv in rezervor,a mers bine cam 80 de km am alimentat iar cam 5l si intr.o dimineata a pornit greu si tremura si am observat ca scotea si mult fum alb si intepator nu am mai circulat cu ea cam o saptamana pana sa rezolv problema unii ziceau ca ar fi turbo sau injectoarele(toto ce imi doream)si uitasem de aditivul de injectoare....ca ar putea fi de la el...am bagat prea mult in cantitate mica de motorina..dupa doua zile de repaus la masina am zis stai ca rezolv problema si am golit si cealalta jumatate de aditiv in rezervor....(tot ce era mai rau)tot aici pe forum am gasit aceleasi simtome cu fum alb si intepator si cu aditivul de injectoare si atunci mi.am dat seama ce bine ma pricep.acum am facut plinul sa se dizolve cat mai bine aditivul si merge excelent si sa rezolvat si problema cu turatiile pana in 3000
            Last edited by adi eu; 10-19-2014, 10:21 AM.

            Comment


            • #21
              Salut problema cu cu turatiile pana in 3000 am avuto si eu si multi mi.au zis ca ar fi debimetru de aer defect sau egr.noroc ca nu am avut bani sa il schimb ca original e cam 500de lei.i.am schimbat uleiul fara filtre si am luat un aditiv pentru injectoare, problema sa rezolvat.Mecanic(adica nici o treaba) cum ma cred) am bagat 8 lde motorina,am golit jumatate din aditiv in rezervor,a mers bine cam 80 de km am alimentat iar cam 5l si intr.o dimineata a pornit greu si tremura si am observat ca scotea si mult fum alb si intepator nu am mai circulat cu ea cam o saptamana pana sa rezolv problema unii ziceau ca ar fi turbo sau injectoarele(toto ce imi doream)si uitasem de aditivul de injectoare....ca ar putea fi de la el...am zis stai ca rezolv problema si am golit si cealalta jumatate de aditiv in rezervor....(tot ce era mai rau)tot aici pe forum am gasit aceleasi simtome cu fum alb si intepator si cu aditivul de injectoare si atunci mi.am dat seama ce bine ma pricep.acum am facut plinul sa se dizolve cat mai bine aditivul si merge excelent si sa rezolvat si problema cu turatiile pana in 3000

              Comment


              • #22
                Salut..am revenit sa precizez ca nu sa rezolvat problema cu turatiile,a fost doar cateva zile...

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF