Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ventilatia merge doar in treapta a 5-a

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ventilatia merge doar in treapta a 5-a

    Salut tuturor,
    Am un MB Clasa A, W169/2008 cu AC. Cu 10 zile in urma am constatat ca ventilatia functioneaza doar in treapta 5 (maxim). Pe pozitiile 1 -4 se aprind led-urile de AC si reciclare dar nu ventileaza. Am demontat blocul de comanda insa comenzile sunt asistate electronic. Se poate depana? S-a mai lovit cineva de problema asta? Cat costa (estimativ) acest bloc/panou?

  • #2
    Nu cred a fi defect blocul de comanda ci mai repede as banui rezistenta de turatie, care de obicei este in tubul de ventilatie care pleaca de la ventilator. Nu stiu exact unde se afla la modelul tau de masina.

    Comment


    • #3
      Multumesc gino! O sa incerc sa o gasesc... Poate scap mai ieftin!

      Comment


      • #4
        DAR pentru model 2001 facelift,unde exact se afla acea rezistenta,unde mai exact sa caut,ma poti ajuta,te rog

        Comment


        • #5
          In mod normal se afla sub cutia de manusi. Se desface masca de sub cutie si acolo se afla ventilatorul. Pe tubul gros de aer trebuie sa vezi un dreptunghi prins cu 2 suruburi in care intra un cablu.

          Comment


          • #6
            Pentru model 2001 Facelift, ajungi la ea fara sa demontezi nimic. Tragi de mocheta cu tot cu burete in sus fara mila, pe partea pasagerului. Dupa ce ai tras sus de mocheta, bagi mana in spatele bordului si o sa dai peste rezistenta.

            Adica asa:

            2013-01-29 16.25.15.jpg

            Si rezistenta o gasesti in dreptul manunchiului de fire cu eticheta alba, in stanga.

            Comment


            • #7
              Multumesc mult,asa am procedat,insa nu stiu exact,daca poti fi mai explicit,te rog,adica am gasit mufele de imbinare pe treptele de viteza ale ventilatorului,dar nu pe cea de a4 a si nici rezistenta,ajuta ma te rog.....

              Comment


              • #8
                Lofty's Homepage, Mercedes-Benz 'A' Class, Components, Heater blower fan, controls, resister replacement, air vents, heater controls. Air conditioning.

                Comment


                • #9
                  Multumesc mult baieti,am rezolvat o,am scos rezistenta si am facut punte intre cei doi conductori,care sunt legati cu un condensator,deci doar acela este bulit,urmeaza sa l cumpar,dar mai mult de 10 lei nu costa....de i sunt un fericit.......forumul chiar ajuta....recomand.

                  Comment


                  • #10
                    Salut,la w168/2001 facelift nu functioneaza ventilatia in treapta 2 si se opreste compresorul de parca dai pe off! Poate fi rezistenta?

                    Comment


                    • #11
                      Asa era la mine pe treapta 5. Problema a fost mufa din spatele blocului de comanda. Costa 17 lei originala, comandata la MB. Daca restul treptelor merg, nu cred ca este rezistenta. Aia cand se arde, iti merge numai treapta 5, care este "pe direct".

                      uite aici: http://www.clubmercedes.ro/showpost....7&postcount=53
                      Last edited by stefanivlad; 07-17-2014, 13:59 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Mulumesc mult pt. raspuns!! revin cand rezolv problema!

                        Comment


                        • #13
                          A170 CDI din 2003

                          Salut tuturor, va rog ajutați-mă cu următoarea problemă: nu funcționează ventilația în habitaclu. - ventilatorul este funcțional, l-am alimentat direct la 12V si se învârte
                          - am verificat si curățat siguranțele fuzibile de la blocul de siguranțe
                          - ventilația nu merge nici pe treapta 5
                          - am schimbat rezistența verde de lângă torpedou (reostatul sau cum se numește)
                          - am înlocuit senzorul de temperatură de la plafonieră
                          - am înlocuit blocul de comenzi (consola cu butoane)
                          - am înlocuit, dar nu cred ca are legătură, senzorul montat in față, pe grila radiatorului de răcire a motorului

                          Problema a aparut în primăvară... când porneam mașina, nu întotdeauna pornea ventilația. Luam contactul, îl puneam din nou și pornea ventilația. Câteodată pornea ventilația în timpul mersului, menționez că atunci când pornea, aceasta nu se mai oprea decât dacă opream motorul (mașina).
                          Cam în aceeași perioadă, nu cred că are legătură, nu mai merge nici faza lungă, merge doar atunci când "dau bliț"
                          Va mulțumesc!
                          Last edited by catacris2003; 12-07-2023, 22:42 PM.

                          Comment


                          • #14
                            salut, @ctacris2003, cred că ventilatorul tău are un releu care cedează, dar cauza pentru care cedează este chiiar ventilatorul, care tebuie curățat.


                            și la mine a „picat ventilatorul” astă vară: A150 (W169) din 2004, să vă spun povestea, cred că este una tipică.

                            am observat la drumuri lungi că rămâneam fără aer în mașină deoarece ventilatorul începea să meargă cu viteză redusă, indiferent de treapta selectată.
                            la drumuri scurte, în oraș mergea OK.

                            am schimbat rezistența verde, iar cea nouă s-a ars. Am aflat că aceasta are în partea de sus o protecție termică: dacă se supraîncălzește se arde acea piesă.
                            deoarece se supraîncălzește concluzia ar fi că ventilatorul cere mai mult curent decât ar trebui.

                            am scos ventilatorul (chestiune relativ dificilă, dar am găsit instrucțiuni pe Youtube: poziția este incomodă și scoaterea se complică din cauza unui cablu gros ce face necesară demontarea carcasei ventilatorului chiar acolo, sub bordul mașinii).

                            într-adevăr, rotorul se mișca cu oarece greutate. Băgat în lighean, l-am spălat bine cu detergent și apă. A doua zi, uscat am constatat că rotorul se lipea de periile colectoare mai ceva decât când era murdar. Problema s-a rezolvat cu spray de contacte și încă o spălare cu apă și detergent.

                            mai vreau doar să vă atrag atenția să rezistați oricărei tentații de a-l unge, deoarece ventilatorul este construit astfel încât să nu aibă nevoie de ungere, iar orice pată de ulei se va umple de praf în scurt timp!​
                            A good car is nothing without a good garage.
                            Mercedes too.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF