Salutare tuturor!
Am o mare problema cu masina mea, un MB A140 din 1998. De cand am achizitionat-o ( in aprilie 2013 ), am avut problema urmatoare: se oprea motorul in timpul mersului si nu mai vroia sa porneasca neam de la cheie, decat dupa ce se racea motorul. Am dus-o la service si i-a schimbat un senzor ( de turatie cred ), si si-a revenit. Dupa ce a stat pe bara cam toata iarna, in primavara asta am luat-o iar la plimbare. Aceeasi problema: se opreste motorul in timpul mersului. Este destul de nasol sa ramai fara comenzi la 130 km/ora pe autostrada
. Nu pornea decat daca scoteam mufa de la senzor si o lasam asa necuplata cam 10 sec. Iar la service pt diagnoza, iar schimbat senzorul....aceeasi problema. Iar la service, iar diagnoza, schimbat bobinele....aceeasi problema. Iar la service, iar diagnoza...acum cica ar avea ceva calculatorul ( nu prea inteleg eu termenul asta ). Eroarea pe care o da la diagnoza ar fi ceva cu amperajul mic la bobine pe cilindrul 1-4 si cilindrul 2-3.
Nefiind specialist in domeniu....nici nu stiu ce naiba sa fac acum...sa iau "calculator" nou ( nu prea ma dau banii afara din casa
) sau sa mai incerc si altceva? Voi ce parere aveti?
Am o mare problema cu masina mea, un MB A140 din 1998. De cand am achizitionat-o ( in aprilie 2013 ), am avut problema urmatoare: se oprea motorul in timpul mersului si nu mai vroia sa porneasca neam de la cheie, decat dupa ce se racea motorul. Am dus-o la service si i-a schimbat un senzor ( de turatie cred ), si si-a revenit. Dupa ce a stat pe bara cam toata iarna, in primavara asta am luat-o iar la plimbare. Aceeasi problema: se opreste motorul in timpul mersului. Este destul de nasol sa ramai fara comenzi la 130 km/ora pe autostrada
. Nu pornea decat daca scoteam mufa de la senzor si o lasam asa necuplata cam 10 sec. Iar la service pt diagnoza, iar schimbat senzorul....aceeasi problema. Iar la service, iar diagnoza, schimbat bobinele....aceeasi problema. Iar la service, iar diagnoza...acum cica ar avea ceva calculatorul ( nu prea inteleg eu termenul asta ). Eroarea pe care o da la diagnoza ar fi ceva cu amperajul mic la bobine pe cilindrul 1-4 si cilindrul 2-3.Nefiind specialist in domeniu....nici nu stiu ce naiba sa fac acum...sa iau "calculator" nou ( nu prea ma dau banii afara din casa
) sau sa mai incerc si altceva? Voi ce parere aveti?


Comment