Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema Cutie viteze semiautomata MB 140i 1998

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Cutie viteze semiautomata MB 140i 1998

    Salutare tuturor, sunt proaspat posesorul unui A 140i din 1998, cutie SEMIAUTOMATA. Aici am si eu o problema, cu aceasta minunata cutie, la rece fara motor pornit intra super bine in toate treptele, cu motorul pornit, pe loc la fel schimba foarte bine, problema apare in mers si anume uneori dupa treapta a2-a si a4-a nu mai vrea sa intre 3, sau 5 fara sa trec usor prin 1 sau pana nu o " gadil " pana intra si 3 sau 5. Uneori intra usor toate, normal ( mai rar, ce-i drept ). Mentionez ca am schimbat uleiul la cutie, am calibrat ambreiajul pe calculator si comportamenul este acelasi. Rog daca este cineva priceput sau care a avut aceasta problema sa imi spuna cum a rezolvat. Multumesc frumos.

  • #2
    Am avut si eu problema ta. Am mers trei zile numai cu a 2 si a 4. Daca ridici capacul la levierul de schimbat vitezele (cel dintre scaune), o sa descoperi ca acolo este un microdecuplator care se actioneaza de cate ori schimbi vitezele. E un ansamblu din plastic cu o parghie. Eu am gasit-o rupta la capat si la vitezele 1, 3 si 5 nu se mai ducea pana la capat. Am lipit-o si acum merge. La cutiile noastre acolo e decuplatorul care stie cant sa actioneze ambreiajul. Problema la mine e ca s-a rupt o bucatica si nu stiu cum arata, si pe net nu am gasit nicio poza. Poate cu ocazia asta ma pozi ajuta cu o poza!

    Comment


    • #3
      Verifica la cutie ca exista o contragreutate acolo unde sunt prise sufele si ea, este actionata cu o parghie care daca se rupe face acelesi simtome care le spui tu suna-ma iti fac poze si iti trimit sa verifici
      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

      Comment


      • #4
        Multumesc frumos

        Multumesc frumos. Este de mare ajutor orice sfat. La noi in " sat" Iasi cu ditamai reprezentanta nu gasesc un mecanic sa se uite macar. De cutiile astea nici nu sa auzit de cand e reprezentanta decat teoretic, in treacat, la orele de curs si specializare. De vazut nici vorba. Astept un nr de telefon de la tine si daca poti sa faci si poze este minunat. Multumesc inca odata!

        Comment


        • #5
          Multumesc Alyn

          Inca nu am desfacut capacul la timonerie. Sper sa gasesc timp in weekend si voi face si poze. Nu te-am uitat si iti multumesc.

          Comment


          • #6
            Cutia este identica ca la cea manuala! Eu am spart rulmentii la a mea si am gasit la SH cutie normala. Problema nu e la cutie odata ce intra la rece in viteze. De uitat e foarte simplu. Ridici toata partea de plastic cu mansonul de piele de la schimbator.

            Comment


            • #7
              Intra si cu motorul oprit ( chiar se aud mecanismele de cuplaj electric daca e liniste, ca niste pistoane cu motors ceva ) intra si pe loc cu motorul pornit, foarte bine, toate. Problema este in mers din 2 in 3 sau 5 si din 4 in 3 sau 5 . Daca plec cu 1 , 3 , 5 merg bine toate trei. Daca revin la 2 sau 4 apoi iar nu intra 3 si 5 decat daca simulez intrare in 1 apoi se elibereaza intrare la 3 si 5 . Repet, nu tot timpul face problema asta. Are momente cand merg foarte bine toate si usor. Asta ma duce cu gandul ca este fie o parghie slabita undeva, un arc sarit sau un contact prost .


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Ocolo unde ti-am zis e asa zisa pirghie care trage un contact rotativ cu trei puncte. Daca nu ajunge in punctul setat de calculator, nu mai merge. Eu mergeam cu mana impinsa in levier sa nu cupleze ambreiajul. Acolo e singurul loc de unde se da comanda la ambreiaj.

                Comment


                • #9
                  Ce am constatat la o prima vedere a fost o cantitate mare de praf si scrum acolo sub burduf. E posibil sa fie ceva si pe contacte.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    E posibil. Acolo este un contact rotativ cu trei pozitii. E ca un fel de potentiometru. Daca o fi intrat praf si mizerie e posibil sa nu mai citeasca pozitia mereu.

                    Comment


                    • #11
                      Trebuie sa dau dos tot capacul ala mare, fac curat bec acolo apoi sa vad ce gasesc, bine ca e cald afara si nu risc sa rup ceva urechi de plastc de la capace si sa vad cum se scoate nuca la schimbator.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Nu trebuie sa scoti nuca. Tragi mansonul peste nuca si ramane spatiu. Mecanismul are doua bolturi de plastic care se trag si cu mana. Eu am decuplat bateria cand l-am dat jos, sa nu dea eroare in calculator.

                        Comment


                        • #13
                          Da, bun de stiut si asta. Multumesc


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Sa ma anunti ce ai reusit si poate faci si o poza la dracia aia!

                            Comment


                            • #15
                              Sigur, imediat ce desfac si curat voi face si poze. Apoi iti trimit.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF