Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mers intrerupt MB A140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mers intrerupt MB A140

    Buna ziua! As dori sa primesc si eu un sfat inainte sa merg la service sa stiu la ce sa ma astept. Am un mercedes A140 care a inceput sa mearga intrerupt acum o luna, recent i-am schimbat pompa de la ambreiaj deoarece s-a stricat, mentionez ca masina este semiautomata. La 3 saptamani dupa ce am facut aceasta reparatie masina a inceput sa mearga intrerupt la turatii mici, iar la relanti smuceste foarte tare, masina vibreaza foarte urat, dupa ce trece de 1800-2000 de ture merge ok dar la relanti face foarte urat si in turatii mici nu mai are forta absolut deloc. Cine imi poate spune ce are masina, macar ceva indicativ, m-am saturat de ea...ultima reparatie s-a ridicat la 1600 de euro si din nevoie am fost nevoit sa o fac...sper ca de data asta sa nu ma mai arda asa tare la buzunar. Multumesc Frumos!
    1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
    2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

  • #2
    OFF topic: @s.aleexx: La ce service din Suceava iti repari masina de obicei? Multumesc anticipat!
    W168 or nothing!

    Comment


    • #3
      Restaco si o singura data am dus-o la AutoLux pentru schimbarea kitului de ambreiaj. Luni masina ajunge din Italia si probabil ca merg sa le fac o vizita celor de la Restaco sa-mi fac o diagnoza..Am inteles ca mai este un tip langa RAR care repara numai Mercedesuri, ma tot bate un vecin la cap sa o duc acolo ca e mester tipu cica e "taticul merturilor".. Eu zic Restaco, mai scump dar sunt profesionisti..
      1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
      2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

      Comment


      • #4
        Astazi masina a plecat catre Romania dar cand a fost pornita dupa o saptamana a observat taicamiu o cantitate mare de benzina care curgea de sub masina, se poate sa fie vreo conducta sparta si de aia curge, sau e din cauza ca a stat mult timp in parcare?
        1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
        2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

        Comment


        • #5
          Conducta de tur ce iese din filtru.Acolo e buba.Dupa ce se formeaza presiune se opreste pisulica.Dar rezolva cat mai repede ca iei foc.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Pai astept sa ajunga masina acasa luni si ma uit la ea, dupa o duc la mercedes. Cand a fost pornita a curs benzina din zona motorului si pe la esapament, sper sa fie tremuratul ala de la o defectiune minora si sa nu fie de la debitmetru..
            1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
            2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

            Comment


            • #7
              Azi am primit masina, am coborat-o de pe platoforma si am condus-o pana acasa 2km, se simte o usoara vibratie, nu prea are putere, are un tacanit in partea soferului si miroase foarte intepator a benzina in zona motorului. Maine o programez la Mercedes sa vad ce are. Sper sa vad de unde vine tacanitul ala..
              1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
              2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

              Comment


              • #8
                Verifica furtunul de benzina de pe rampa. Sanse mari sa fie frecat de carcasa filtrului de aer.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Mirosul de benzina probabil era din cauza ca masina a fost zgaltaita pe platforma. Astazi am dus-o pe roti pana la reprezentanta si nu s-a mai simtit mirosul, doar vibratiile. Inginerul de acolo m-a sunat sa-mi spuna ca debitmetrul este in parametrii normali si ca s-a gasit o defectiune la pistonul 4 care nu functioneaza necorespunzator. Maine aflu ce a fost si cat ma costa, sper sa nu ma goleasca de bani..macar de data asta
                  1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
                  2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

                  Comment


                  • #10
                    Astazi am aflat si problema masinii: o bobina de inductie arsa din care a rezultat nefunctionarea pistonului 4(lipsa totala scanteie). Costurile totale sunt 1250 lei pentru: o bobina noua(725 lei), filtru aer(80lei) si restul manopera +curatat clapeta acceleratie si diagnoza. Pot sa spun ca sunt multumit de pret dar acum am o problema mai mare. Mecanicii de acolo mi-au spus ca selectorul cutiei de viteze trebuie schimbat si ca costul unui selector se ridica la 1900lei, masina mai merge dar uneori cand esti in dreapta 2-4-R iti arata N deoarece este uzat si uneori nu gaseste treptele. Asa ca as dori sa stiu cine ma poate ajuta cu un selector de viteze la un pret mai rezonabil.
                    1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
                    2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

                    Comment


                    • #11
                      Dar ce bobina ai cumparat? Azi am schimbat si eu bobina fiinda aveam intreruperi aleatoare pe pistoane. Am luat bosh cu 330 lei.

                      Comment


                      • #12
                        Esti sigur ca este selectorul? Deasupra selectorului sunt doi senzori care indica treptele de viteza. Poate acolo ai probleme. Selectorul de viteze este identic ca la cutiile normale.

                        Comment


                        • #13
                          Este vorba de selectorul ala de la ce vine montat pe cutie...Nu stiu ce bobina s-a pus, asta mi-a spus inginerul de acolo de la Mercedes pretul ei este de 725 lei.
                          1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
                          2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

                          Comment


                          • #14
                            Selectorul are probleme deoarece levierul schimbatorului de viteze se misca greu si uneori e dificil sa-i gasesti pozitia Returului, chiar enervanta pot sa spun. Sunt sigur ca e defect deoarece am avut parte de un mecanic in Italia care si-a batut joc de masina...si a umblat la el in necunostinta iar apoi vazand ca nu poate sa-l repare a strans reglajele alea aiurea ce au determinat decalibrarea acestuia..
                            1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
                            2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

                            Comment


                            • #15
                              Masina a fost rezolvata cu costul total de 1100lei, merge ca o bijuteie acum. Selectorul de la cutia cu viteze si-a revenit si el treptat, totul merge bine MOMENTAN!
                              1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
                              2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF