Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema actuator inchidere rezervor combustibil

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca nu esti nevoit las-o asa.
    Eu n-am avut incotro, mi-s-a ars motorasul, din vina mea. S-a spart o galeata cu mure (din trepidatii i-a pleznit fundul) si a curs in portbagaj zeama. Am curatat totul, inclusiv invelisul pompei dar nu am crezut ca invelisul (buretele ala sau ce-o fi) a absorbit pe interior zeama.
    Iarna urmatoare la -20 a inghetat zeama in pompa(era inghetata de mure), motorasul s-a fortat si a luat foc, fara sa-mi dau seama. Eu am inchis masina din telecomanda si am plecat in casa . Din cauza asta cred ca ar trebui protejat cu siguranta. Eu am pus una pe alimentarea modulului.
    Iti dai seama ca dimineata urmatoare bateria era descarcata. Totusi este bine ca nu a luat foc masina.

    Comment


    • #17
      Pff.. Probabil s-a prelins pe langa capacul de protectie. Bine ca n-a luat foc masina! Doamne fereste! Ai putea sa ne dai ceva detalii legate de siguranta pusa de tine (amperaj, eventual o fotografie cu locul de montare al sigurantei). Chiar e nevoie de o siguranta acolo. Multumesc anticipat!
      W168 or nothing!

      Comment


      • #18
        Originally posted by cezarkage View Post
        Pff.. Probabil s-a prelins pe langa capacul de protectie. Bine ca n-a luat foc masina! Doamne fereste! Ai putea sa ne dai ceva detalii legate de siguranta pusa de tine (amperaj, eventual o fotografie cu locul de montare al sigurantei). Chiar e nevoie de o siguranta acolo. Multumesc anticipat!
        Cam asta este:
        - alimentare cu siguranta

        Totusi ma gandesc ca trebuia sa pun siguranta pe + lul de la motoras sau inca una pe plusul de la motoras.
        Asta deoarece la mine motorasul s-a ars.
        Attached Files

        Comment


        • #19
          Nu prea se-ntelege ce ai facut acolo... Ne poti explica putin, te rog? Multumesc mult.
          W168 or nothing!

          Comment


          • #20
            Originally posted by cezarkage View Post
            Nu prea se-ntelege ce ai facut acolo... Ne poti explica putin, te rog? Multumesc mult.
            + sul de la alimentarea circuitului electronic l-am intrerupt si am inseriat o siguranta (nu mai stiu de cat dar va spun dupa ce aduc masina de la vopsit).
            Soclul sigurantei este dintr-acela portabil pe fir, luat de la orice magazin de piese auto. Era bine sa fi intrerupt si firul de + al motorasului si sa-i fi montat o siguranta, astfel incat la supasarcina sa decupleze.
            Nu este mare lucru.
            Diferite modele de socluri pentru sigurante pe fir: https://www.google.ro/search?q=soclu...h=643#imgdii=_

            Comment


            • #21
              Salutare!
              Revin cu un update la problema mea.
              In weekendul trecut, am desfacut broasca respectiv mecanismul de inchidere al haionului, astfel am avut posibilitatea de a verifica functionalitatea actuatorului de la usa rezervorului. Verificarea a fost simpla, am pus actuatorul pe furtunul de vacuum de la haion iar acesta functioneaza fara nicio problema.
              In concluzie, furtunul de vacuum pentru usa de la rezervor este strangulat binee de tot undeva pe traseu, astfel pompa reuseste doar sa bage aer pe furtun, se si vede cum furtunul are tendinta de a se indrepta (usa se deschide), nu sa mai si traga aerul (usa ramane deschisa).
              PS: Daca furtunul n-ar fi fost strangulat bine, avand in vedere ca eu am scos furtunul de pe actuator, la cea mai mica trecere de aer pe furtun pompa ar fi functionat la nesfarsit.
              Intrebare: A procedat cineva la inlocuirea acestui furtun (de la pompa la actuator), ma refer la traseul prin caroserie?
              Cred ca s-ar putea face si o adaptare prin partea de sus a rotii de rezerva apoi prin capitonaj. Orice idee e bine venita!
              W168 or nothing!

              Comment


              • #22
                Originally posted by cezarkage View Post
                Salutare!
                Actuatorul de pe masina este ca cel din imaginea de pe link-ul urmator: http://thumbs2.ebaystatic.com/d/l225...bA0deRpUqw.jpg . Pentru a-l da jos se ridica acea clapeta putin, apoi se trage spre gaura de acces.
                Problema se pare ca nu este la actuator. Acesta functioneaza corect... Am incercat cu un alt actuator din dezmembrari.
                M-am gandit ca este pompa de vacuum. Am incercat cu alte doua pompe. Aceeasi problema. Toate cele 5 usi se inchid, mai putin actuatorul de la rezervor. Am verificat furtunul, iar acesta nu pierde aer, si nici nu pare sa fie blocat.
                A mai avut cineva aceasta problema? Aveti idee cum as putea rezolva problema? Multumesc anticipat!
                Salut,spuneti-mi va rog cum se da jos actuatorul?Multumesc.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by andrei-andrei View Post
                  Salut,spuneti-mi va rog cum se da jos actuatorul?Multumesc.
                  Salut.
                  Scoaterea actuatorului este destul de simpla si se face prin usita de vizitare (de pe partea dreapta) pentru schimbarea becurilor spate.
                  CIMG2578.JPG
                  Dai capacul acela jos, o sa gasesti un fel de izolatie, o scoti si pe aceea, si vei gasi ceva de genul:
                  CIMG2579.JPG
                  Actuatorul e pozitionat in interiorul acelei gauri din caroserie (se vede si furtunul de vacuum).
                  Sansele ca sa il scapi jos sunt destul de mari, astfel ca iti sugerez sa nu scoti furtunul de vacuum de pe el pentru a-l mai putea recupera in caz ca...
                  Uite actuatorul in toata splendoarea lui:
                  fuel flap lock vacuum unit.jpg
                  Pentru a nu da gres si sa-l scapi, iti sugerez sa-l cuprinzi cumva cu toata mana iar acea clapeta s-o ridici cu doua degete (ti-am "incercuit-o" cu verde) in timp ce tragi actuatorul spre tine (spre gaura de acces). Dupa ce l-ai scos, ii scoti si furtunul de vacum de pe el si apoi il poti inspecta.
                  PS: Mie mi s-a parut mai usor de scos cand am bagat mana stanga si m-am dat cumva in spatele triplei. Sper sa reusesti.
                  Dar tu ce problema ai cu el?
                  Numai bine!
                  W168 or nothing!

                  Comment


                  • #24
                    Multumesc de informatii!La mine nu blocheaza usita de la rezervor,de fapt nici nu se vede acel ax care ar trebuii sa o blocheze.Maine voi incerca sa-l demontez.

                    Comment


                    • #25
                      Axul indicat cu sageata rosie,in poza din stanga, nu apare:
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by andrei-andrei View Post
                        Axul indicat cu sageata rosie,in poza din stanga, nu apare:
                        Ok, am inteles. Daca celelalte usi ti se inchid/deschid, iar problema este doar la usita rezervorului, poti face urmatoarea verificare fara sa trebuiasca sa scoti actuatorul: -cu furtunul de vacuum pus pe actuator sa incerci sa impingi cuiul manual sa vezi daca nu cumva opune rezistenta...
                        Citeste cu atentie postarea (concluzia) mea cu nr. 21 de mai sus, ca s-ar putea sa ai aceeasi problema.
                        Last edited by cezarkage; 06-10-2016, 14:29 PM.
                        W168 or nothing!

                        Comment


                        • #27
                          Salut,da la mine usile si portbagajul(cu asta am avut probleme la broasca,dar le-am rezolvat) functioneaza.
                          Am scos actuatorul,am incercat sa imping clapa rosie,nici o sansa.Am scos furtunasul din actuator,si era presiune.Se pare ca si la mine este acelas defect ca la dvs.,anume furtunasul strangulat intre pompa si actuator.
                          Partea urata este ca furtunasul merge pe acelas traseu cu instalatia electrica,iar accesul este foarte dificil.Din ce am urmarit,furtunasul pleaca din pompa si intra intr-un profil(culuar metalic),iar pe schema instalatiei de vacum apare un cot la 90 de grade undeva in dreapta spate.
                          Eu banuiesc ca strangularea s-a produs datorita ruginii,probabil unde trece furtunasul prin acel profil transversal.
                          Last edited by andrei-andrei; 06-11-2016, 12:51 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Salut. Foarte foarte posibil sa fie asa cum spui tu, strangularea sa se fi produs din cauza ruginii.
                            Totusi conform schemei, fiind traseu separat, cred ca s-ar putea face si o adaptare inlocuind furtunul din pompa pana la actuator prin partea de sus a rotii de rezerva apoi prin capitonaj pana sus.
                            Schema sistemului de vacuum pentru inchidere, furnizata de colegul LauLaur.
                            traseu vacuum - Copy.jpg
                            Eu nu am incercat aceasta varianta deoarece este posibil ca dupa ce tai furtunul si pui unul din cauciuc sa nu etanseze asa de bine si sa ai pierderi, astfel am lasat furtunul de vacuum scos si deschid manual actuatorul cand alimentez. Nu ma deranjeaza deloc acest lucru insa ma bucur ca am usita inchisa pe timp de noapte. De asemenea urmaresc de fiecare data ca usile si hayonul sa se inchida.
                            PS: Mi-am facut rost de piesa 110 de la dezmembrari si poate intr-o zi cu soare o sa fac o proba...
                            Numai bine!
                            W168 or nothing!

                            Comment


                            • #29
                              Buna ziua, la mine se inchide daca actionez telecomanda de doua ori. Apas pe inchis de doua ori si se inchide ,daca nu o ia din prima.De deschis se deschide odata cu usile.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by bramax View Post
                                Buna ziua, la mine se inchide daca actionez telecomanda de doua ori. Apas pe inchis de doua ori si se inchide ,daca nu o ia din prima.De deschis se deschide odata cu usile.
                                Buna ziua.
                                In mod normal nu trebuie sa dati comanda de doua ori... As spune ca si masina dvs. incepe sa aiba aceeasi problema de a se strangula furtunul de vacuum...
                                W168 or nothing!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF