Buna ziua tuturor,
Am cumparat de curand un A170 CDI 95cp, 2002. Am urmatoarele simptome si incerc sa-i dau de cap incetul cu incetul:
Porneste la rece relativ normal, fara ezitari dar scoate fum alb insotit de miros de motorina (nearsa). Trepideaza si suna precum un motor de tractor la relantai. In mers nu se simte nimic, trage normal, nu scoate fum dupa 3-4 minute de la pornire. La cald acelasi comportament, la relantai trepideaza (nu mai scoate fum). De incalzit se incalzeste relativ repede, dieselul are in principiu incalzire auxiliara care functioneaza atunci cand butonul de la temeperatura habitaclului este setata la maxim, respectiv in dreptul semnului care indica dezaburire (asta daca cineva nu stia).
Ce am observat la un moment dat este faptul ca pe furtunalsul de la filtrul de motorina cel transparent si subtire erau niste bule de aer (acum nu se mai vad). Apreciez sfaturile bune si sper ca discutiile de aici sa ajute si pe altii in situatia mea sau asemanatoare.
Deci?
Am cumparat de curand un A170 CDI 95cp, 2002. Am urmatoarele simptome si incerc sa-i dau de cap incetul cu incetul:
Porneste la rece relativ normal, fara ezitari dar scoate fum alb insotit de miros de motorina (nearsa). Trepideaza si suna precum un motor de tractor la relantai. In mers nu se simte nimic, trage normal, nu scoate fum dupa 3-4 minute de la pornire. La cald acelasi comportament, la relantai trepideaza (nu mai scoate fum). De incalzit se incalzeste relativ repede, dieselul are in principiu incalzire auxiliara care functioneaza atunci cand butonul de la temeperatura habitaclului este setata la maxim, respectiv in dreptul semnului care indica dezaburire (asta daca cineva nu stia).
Ce am observat la un moment dat este faptul ca pe furtunalsul de la filtrul de motorina cel transparent si subtire erau niste bule de aer (acum nu se mai vad). Apreciez sfaturile bune si sper ca discutiile de aici sa ajute si pe altii in situatia mea sau asemanatoare.
Deci?
Comment