Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema indicator nivel motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema indicator nivel motorina

    Buna ziua,
    Am achizitionat recent un A Klass 170CDI din 2003.
    Masina este intr-o stare destul de buna, tinand cont ca are 270k km, dar am avut cateva mici probleme.
    Oglinda din farul dreapta era foarte lasata in jos, am rezolvat desfacand tot farul si reasezat in cleme oglinda, maneta de semnalizare este destul de uzata ... inca mai caut pe la dezmembrari dupa una in stare buna, si ieri cand am facut plinul (cu intentia sa facem consumul) am constatat ca acul de la combustibil a urcat pana undeva la trei sfert din cadran, si nu pana la plin. De ce oare?

    Spre gol, a scazut relativ normal, si ieri s-a aprins becul de combustibil, in rezervor intrand cam 41 de litri.

  • #2
    Astazi am reusit cu ajutorul site-ului "http://www.aclassinfo.co.uk/" sa demontez bordul si sa inlocuiesc 3 becuri arse de la iluminarea ceasurilor, iar pentru restul am curatat de oxid cablajul de contact cu soclul pentru becuri.

    Am o intrebare, pe partea dreapta spate ar trebui sa se aprinda al doilea filament de la becul de jos (becul de ceata)?

    Pe stanga se aprinde la mine, dar pe dreapta nu, nici dupa inlocuirea becului.

    Comment


    • #3
      Pentru cei care au nevoie de semnificatia sigurantelor, si nu mai au hartia originala din compartimentul bateriei, o aveti mai jos.
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Originally posted by IonutTM View Post
        Astazi am reusit cu ajutorul site-ului "http://www.aclassinfo.co.uk/" sa demontez bordul si sa inlocuiesc 3 becuri arse de la iluminarea ceasurilor, iar pentru restul am curatat de oxid cablajul de contact cu soclul pentru becuri.

        Am o intrebare, pe partea dreapta spate ar trebui sa se aprinda al doilea filament de la becul de jos (becul de ceata)?

        Pe stanga se aprinde la mine, dar pe dreapta nu, nici dupa inlocuirea becului.
        Becul de ceata pe spate se aprinde doar pe partea stanga !
        Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

        Comment


        • #5
          Salut,
          Ai rezolvat cu nivelul la motorina ? Azi am patit si eu acelasi lucru, eram cu rezervorul la 3/4, dupa 125 km de la plin, am bagat 11 l pana s-a oprit singura pompa si tot la 3/4 a ramas.
          Ce sa fie, ce sa fie ?

          Comment


          • #6
            11 litri la 125 de km?Cam mult!!!!!!

            Comment


            • #7
              De fapt am alimentat de aproape 50 ron, atât a intrat, am făcut împărțirea greșit, sunt cam 8,7 l

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF