Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

scartaie fata! rog sfaturi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • scartaie fata! rog sfaturi

    Salutare tututror
    Am un a 160 w68 si am o problema cu un scartait pe fata. se manifesta la plecarea de pe loc sau orice soc gen acceleratie,frana,incetinire. am ridicat pe cric fiecare parte din fata si am tras de roata stanga dreaptra ,sus jos sa vad dc exista vreun joc si nu exista. se aude un scartait de fier pe fier si nu-mi dau seama de unde e. Motorul sta pe un cadru motor sau este prins in caroserie cu tampoane? Sunt sigur ca trebuiesc schimbate nista bucsi , dar nu stiu care !
    multumesc anticipat pentru raspunsuri!

  • #2
    Vezi bielete antiruliu / bucsi bara stabilizatoare.

    Comment


    • #3
      Acelasi scartait il am si eu si am mai observat ca dupa ce ies din spalatorie, imediat primele manevre, scartaie mai tare si la un moment dat, dupa o zi 2, nu mai face deloc.

      Cum da caldura ma apuc de treaba, bine ar fi sa fie numai asta, bieletele si/sau bucsi bara.
      Drumuri bune, ganduri si mai bune!

      Comment


      • #4
        La denivelari sau balansari puternice se aude din cauza bucsilor de la bara de torsiune.
        Daca e fier pe fier si se aude la socuri, schimbari de viteze 1-2/2-1 atunci e din "racordul flexibil".Exista un con ce se uzeaza excesiv.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #5
          Flansele de amortizor ,bieletele anti ruliu ,bara stabilizatoare,pivotul cam astea trebuie verificate sau unse si nu va mai scirtii .BAFTA

          Comment


          • #6
            Biletele antiruliu sunt schimbate din vara trecuta . Initial si eu am crezut ca ar fi ele. Am mai auzit o parere ca ar fi bucsile de la cadru motorului! este o bazaconie?
            multumesc pentru sfaturi!!

            Comment


            • #7
              ce "racord flexibil"? unde sa gaseste? multumesc

              Comment


              • #8
                Daca ai schimbat bieletele antiruliu si nu ai schimbat si bucsile la bara stabilizatoare, ai facut treaba pe jumatate. De regula se schimba impreuna.

                Comment


                • #9
                  Aia da si eu le voi schimba impreuna, insa, nu inteleg unde anume este acel "racord flexibil" si acel con de care spune Flavyus.
                  Drumuri bune, ganduri si mai bune!

                  Comment


                  • #10
                    Presupun ca este vorba despre etansarea evacuarii (esapamentul), caz in care poti verifica usor.

                    Comment


                    • #11
                      Da, segmentul dintre cat. si toba.Racord cu 2 suruburi si 2 arcuri.
                      Elementul defect este un con, din care mai ramane doar sarma.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        bucsi bara stabilizatoare

                        Acum 1 an am schimbat bucsile de la bara stabilizatoare din cauza uzurii (se auzea ca o bataie la trecerea peste unele obstacole) imediat dupa ce le-am schimbat bataia s-a transformat intr-un scartait si dupa o vreme a disparut, dar a revenit si se manifesta acum inclusiv la franari sau accelerari. Cred ca ceva nu a fost in regula cand am schimbat bucsile ... ori calitatea acestora a fost indoielinica, (desi le-am cuparat la recomandarea unui dealer de piese auto), ori modalitatea de montare nu a fost cea indicata (la service au taiat bucsile pe o latura ca sa poata fi montate pe bara, dupa care au fost stranse suruburile).
                        Ma poate ajuta cineva cu un sfat in aceasta directie? ... respectiv ce bucsi sa iau si eventual cum ar trebui montate?
                        Cu stima.

                        Comment


                        • #13
                          Au facut rahatul praf taind bucsile. Bucsile se introduc pe la capatul barei de torsiune(stabilizatoare), dand jos bieletele antiruliu. Ia altele si pune-le corespunzator!
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc pentru sfat. De data aceasta voi sta langa mecanic sa fiu atent cum le monteaza.
                            O zi buna!

                            Comment


                            • #15
                              Salut, scartaitul poate sa vina de la suportul de motor dinfata. Scartaia si la mine cand am luat masina. Dupa inlocuire a tacut. Suportul este ca o colivie in cu cauciuc prin care trece surubul de prindere a motorului. La pornire de pe loc ....motorul tinde sa se roteasca si scartaie in suport.....cquciuc pe cauciuc. Daca este uzat tare...in afara de scartait vei auzi si zgomote/ lovituri metalice.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF