Salutare si La multi ani!
Sambata si duminica au fost sub -10*C afara indiferent de ora. Am lasat masina sa ajunga la temp. optima, am pornit caldura si s-a facut canicula. Am pornit la drum, iar dupa aprox. 25 de km, la o viteza de 100 de km/h cu caldura la maxim, am sesizat ca aerul care intra in cabina era destul de rece, undeva sub 20... Am oprit si am pus mana pe furtunul care merge spre radiator, era caldut, iar cel care merge spre calorifer, avea aceeasi temperatura.
In mod normal, furtunul ce merge spre calorifer ar fi trebuit sa aiba temperatura de lucru a motorului. Eu banuiesc ca termostatul nu-mi lucreaza corespunzator, adica nu mai inchide corespunzator, ramanand deschis...
Cred ca prima operatiune pe anul asta va fi schimbarea termostatului, avand in vedere si consumul destul de mare pe care il am.
Sambata si duminica au fost sub -10*C afara indiferent de ora. Am lasat masina sa ajunga la temp. optima, am pornit caldura si s-a facut canicula. Am pornit la drum, iar dupa aprox. 25 de km, la o viteza de 100 de km/h cu caldura la maxim, am sesizat ca aerul care intra in cabina era destul de rece, undeva sub 20... Am oprit si am pus mana pe furtunul care merge spre radiator, era caldut, iar cel care merge spre calorifer, avea aceeasi temperatura.
In mod normal, furtunul ce merge spre calorifer ar fi trebuit sa aiba temperatura de lucru a motorului. Eu banuiesc ca termostatul nu-mi lucreaza corespunzator, adica nu mai inchide corespunzator, ramanand deschis...
Cred ca prima operatiune pe anul asta va fi schimbarea termostatului, avand in vedere si consumul destul de mare pe care il am.

Comment