Buna dimineata,
AM o noua problema ,desi am rezolvat problema cu scuanele si oglinzile(siguranta arsa si oglinda este" prajita") trebuie sa cumpar una noua.
Am probleme cu sonda de ulei. Dupa ce am adus masina din service cu scaunele si am schimbat pivotii, m am trezit cu martorul de ulei pe bord aprins in mijlocul orasului. am oprit pe dreapta, stiind ca am ulei(tocmai se uitase in service la ulei ) am stat putin(dand un telefon si certandu-ma cu tata despre ulei,crezand ca am ramas fara) plec la 10 minute, martorul s a stins. In drum spre casa iar s a aprins..... Ajung acasa tata ridica capota mirosea a ulei incins si motorul scotea un zgomot ciudat. Am dus-o la service, a urcat-o pe tester si acolo mi-au aparut doua erori : 0600 (14) can signal from ESP control unit not posible si 1176(00) engine oil senzor defect.
Baiatul mi-a zis ca mi s a dus sonda si sa mi cumpar una de la mercedes, ma costa 531 lei o sonda noua,dar mi-a recomandat sa schiomb si uleiul sa pun motul 4000 cu 10w30 (sper ca am scris bine de pe hartiuta de la tata) , eu i-am pus la revizie cand am luat-o castrol(asa fiind recomandat pe talon, dar multi s-au plans de el). E posibil sa imi " pice" sonda din cauza uleiului? Ce mi recomandati sa schimb uleiul si dupa sa caut o sonda la dezmembrari sau efectiv sa cumpar sonda de la mercedes?
IAr cu eroarea de la ESP?
Am uitat sa specific, mecanicii lui peste cand au umblat la lampa de mansalier, mi-au scos ca" prostii" ( nu m-am putut abtine ,dar asta e adevarul) mufa senzorului vilbrochenului (Multumesc Laur pe aceasta cale). Sa fie eroarea de la ESP din cauza asta?
AM o noua problema ,desi am rezolvat problema cu scuanele si oglinzile(siguranta arsa si oglinda este" prajita") trebuie sa cumpar una noua.
Am probleme cu sonda de ulei. Dupa ce am adus masina din service cu scaunele si am schimbat pivotii, m am trezit cu martorul de ulei pe bord aprins in mijlocul orasului. am oprit pe dreapta, stiind ca am ulei(tocmai se uitase in service la ulei ) am stat putin(dand un telefon si certandu-ma cu tata despre ulei,crezand ca am ramas fara) plec la 10 minute, martorul s a stins. In drum spre casa iar s a aprins..... Ajung acasa tata ridica capota mirosea a ulei incins si motorul scotea un zgomot ciudat. Am dus-o la service, a urcat-o pe tester si acolo mi-au aparut doua erori : 0600 (14) can signal from ESP control unit not posible si 1176(00) engine oil senzor defect.
Baiatul mi-a zis ca mi s a dus sonda si sa mi cumpar una de la mercedes, ma costa 531 lei o sonda noua,dar mi-a recomandat sa schiomb si uleiul sa pun motul 4000 cu 10w30 (sper ca am scris bine de pe hartiuta de la tata) , eu i-am pus la revizie cand am luat-o castrol(asa fiind recomandat pe talon, dar multi s-au plans de el). E posibil sa imi " pice" sonda din cauza uleiului? Ce mi recomandati sa schimb uleiul si dupa sa caut o sonda la dezmembrari sau efectiv sa cumpar sonda de la mercedes?
IAr cu eroarea de la ESP?
Am uitat sa specific, mecanicii lui peste cand au umblat la lampa de mansalier, mi-au scos ca" prostii" ( nu m-am putut abtine ,dar asta e adevarul) mufa senzorului vilbrochenului (Multumesc Laur pe aceasta cale). Sa fie eroarea de la ESP din cauza asta?
Comment