Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Fum alb urat mirositor!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fum alb urat mirositor!

    buna ziua si la multi ani! de circa o luna sunt posesorul unui autoturism MB a class 170 CDI, an de fabricatie sfarsitul anului 1999, euro 3.

    problema 1: Inainte sa intru in rar cu ea am facut greseala ( dupa majoritatea) sa ii pun un aditiv de curatarea. Incepand de atunci din cand in cand a inceput sa scoata un fum alb urat mirositor. Atunci cand scoate acest fum si pornirea este greoaia ca si cum ar lasa senzatia ca nu se alimenteaza suficient, cel putin asta este impresia mea, nu sunt priceput in ale mecanicii. Culmea este ca uneori dupa ce o accelez inceteaza sa mai emita fum, ba mai mult pornirea reintra in standarde (la prima cheie).

    problema 2 : Uneori sistemul de incalzire imi face figuri. nu imi dau seama care ar fi problema. ca sa inceapa sa imi bage caldura trebuie sa rulez o buna bucata de drum, si nici atunci nu o face mereu. Daca este vb doar de o mica fataiala de oras 5-10 minute nu pup caldura. Am mai sesizat ca atunci cand o turez baga caldura, daca iau piciorul de pe acceleratie si o las la relanti scade temperatura treptat pana devine aer rece.

  • #2
    Legat de problema 2,apa la ce temperatura sta?Ajunge la 85-90 grade?

    Comment


    • #3
      Temeratura o va vedea doar pe tester sau daca monteaza un sistem cu ceas(simplu ca la Dacia).
      In cazul lui este termostatul bulit in cel mai fericit caz, sau caloriferul infundat(putin probabil).
      Poti incepe prin schimbarea termostatului.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Salut!
        As mai adauga eu, Flaviu: sistem racire neaerisit. Asta se poate datora nivelului scazut de lichid de racire. Asta, eu as traduce-o in "presiune scazuta" in sistemul de racire. Odata cu turatia motorului (implicit a pompei) creste presiunea.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Nu stiu ce temperatura atinge apa in radiator, pe bord nu imi zice nimic. Este probabil ca aerisirea sa nu fie facuta corespunsator intrucat a fost facuta de mine la adaugarea lichidului de racire (antigel preparat). voi incerca sa o mai aerisesc o data si vom vedea ( daca aveti sugestii va ascult). am retinut varianta cu termostatul, cu siguranta il voi schimba cat mai curand posibil.

          legata de problema cu fumul care, fie vb intre noi, ma sperie mai tare, aveti ceva idei despre ce ar putea fi vorba?
          Last edited by cruntul; 01-02-2014, 14:29 PM.

          Comment


          • #6
            Salutare colegu, problema cu fumul alb mi o face si mie la pornire acum de cand este rece, iar pornirea este relativ greoaie, fara sa folosesc nici un aditiv, dar nu ma mai intreb atata timp cat merge, totusi este o masina SH , are uzura, iar daca te scarpini, implicit o faci si in buzunar.....

            Comment


            • #7
              Originally posted by cruntul View Post
              buna ziua si la multi ani! de circa o luna sunt posesorul unui autoturism MB a class 170 CDI, an de fabricatie sfarsitul anului 1999, euro 3.

              problema 1: Inainte sa intru in rar cu ea am facut greseala ( dupa majoritatea) sa ii pun un aditiv de curatarea. Incepand de atunci din cand in cand a inceput sa scoata un fum alb urat mirositor. Atunci cand scoate acest fum si pornirea este greoaia ca si cum ar lasa senzatia ca nu se alimenteaza suficient, cel putin asta este impresia mea, nu sunt priceput in ale mecanicii.
              Nu cred ca ai facut o greseala cu aditivul... Decat daca ai pus un aditiv nepotrivit sau prost!
              Dar inainte sa fi cumparat masina trebuia sa-i faci o testare.
              Acum... daca nu ai erori in motor, desi ma indoiesc ca nu ai, poti sa te interesezi ce-i cu fumul alb. Dar, de regula, la motoarele diesel, fumul alb indica o functionare defectuoasa a sistemului de alimentare.
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #8
                Salve ,prietene am o veste pt tine vezi ca fumul alb in genere e aburi de la lichidul de racire bine inteles in exces si daca mai adaugi si problema cu incalzitu oare nu cunva ai ars garnitura da sigur e ea incearca cu buson si fara si te vei convinge imi pare rau pt tine dar asta este chinion BAFTA

                Comment


                • #9
                  Originally posted by psiho200 View Post
                  Salve ,prietene am o veste pt tine vezi ca fumul alb in genere e aburi de la lichidul de racire bine inteles in exces si daca mai adaugi si problema cu incalzitu oare nu cunva ai ars garnitura da sigur e ea incearca cu buson si fara si te vei convinge imi pare rau pt tine dar asta este chinion BAFTA
                  daca tot mai speriat poti sa detaliezi umpic problema. NU stiu daca ai observat insa acest fum nu iese mereu doar cand si cand, iar cand iese fum imi porneste si foarte greu.

                  Update punctul 2: intre timp am aerisit iar intalatia (inca avea aer), am completat lichidul de racire si a inceput sa bage iar caldura.

                  Comment


                  • #10
                    Psiho poate s-a grabit.
                    Hai sa recapitulam un pic.
                    Iti baga sau nu caldura? Cum este nivelul in vasul de expansiune? Scade? Dupa ce opresti motorul si ridici joja e cumva gri?
                    Sper sa nu ai probleme cu pompa de injectie. De regula ea iti da fum alb...
                    Pe de alta parte... atunci cand pui un adititiv, faci si un drum de vreo 500 km. Ca sa-si poata face treaba...
                    Altfel, te afli in treaba...
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #11
                      Posibil sa nu se fi grabit colegul Psiho200, daca raspunsurile Dl-ui. Adi sunt afirmative in cazul Dl-ui. Cruntul (uleiul gri, scaderea nivelului din vasul de expansiune).

                      Spre exemplu eu am aceasta problema, intr-adevar cand ridic joja uleiul este gri (bineinteles peste maxim), nivelul vasului de expansiune este vesnic aproape gol in conditiile in care completez cu antigel cat trebuie, (am vazut ca s-a discutat ca daca pui mai mult decat e necesar il da automat afara).

                      Fum alb este si la mine uneori da, alteori nu, de regula cel mai mult cand urc un deal si accelerez puternic motorul fiind cald.

                      La service mi-au spus ca nu este de la pompa de injectie, ca cica le dadea eroare la tester (asa o fi) si problema este de la garnitura de chiuloasa.

                      Urari de bine va doresc.
                      Last edited by conels; 01-08-2014, 12:20 PM.
                      Drumuri bune, ganduri si mai bune!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by conels View Post
                        Posibil sa nu se fi grabit colegul Psiho200, daca raspunsurile Dl-ui. Adi sunt afirmative in cazul Dl-ui. Cruntul (uleiul gri, scaderea nivelului din vasul de expansiune).

                        Spre exemplu eu am aceasta problema, intr-adevar cand ridic joja uleiul este gri (bineinteles peste maxim), nivelul vasului de expansiune este vesnic aproape gol in conditiile in care completez cu antigel cat trebuie, (am vazut ca s-a discutat ca daca pui mai mult decat e necesar il da automat afara).

                        Fum alb este si la mine uneori da, alteori nu, de regula cel mai mult cand urc un deal si accelerez puternic motorul fiind cald.

                        La service mi-au spus ca nu este de la pompa de injectie, ca cica le dadea eroare la tester (asa o fi) si problema este de la garnitura de chiuloasa.

                        Urari de bine va doresc.

                        uleiul nu este gri, este negru taciune, nivelul de apa din vasul de expansiune acum este ok, cum am specificat mai sus, aerisirea nu era completa. am refacut aerisirea si completat necesarul de apa, imediat a inceput sa bage si caldura.

                        legat de fum: nu am facut acei 500 de kilometri intinsi, m-am fatait de colo colo prin oras. sa fi facut vreo 100 in 2-3 zile.

                        in ultimile 3 zile nu a mai scos fum, cum am spus are toane. inclin sa cred ca in urma aditivului s-a despris vreo bucata mai mare de calamina si mi-a infudat un injector. de regula incepe sa scoata fun direct de la pornire. cand se intampla asta si pornirea este extrem de greoaie, adica da la automat insa nu se aprinde, eu banuiesc ca nu se alimenteaza corespunzator. o data ce a pornit continua sa scoata fum o bucata de vreme (10-15 minute) dupa care inceteaza. de regula daca o turez inceteaza, nu mereu.

                        voi urmari si nivelul de apa din vasul de expansiune sa vedem daca scade, desi este un adevarat chin, nu se vede nimic prin borcanul ala la cum e pozitionat.
                        Last edited by cruntul; 01-09-2014, 19:42 PM.

                        Comment


                        • #13
                          si ca tot am deschis acest topic imi permit sa intreb are cineva cartea tehnica in limba romana in format electronic? a mea in germana si desi mi-am batutu capul cu google translate nu pricep mare lucru.

                          Comment


                          • #14
                            Deci problema cu caldura a fost rezolvata, inseamna ca e pe drumul cel bun

                            Filtrul de motorina a fost schimbat recent?
                            Drumuri bune, ganduri si mai bune!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by conels View Post
                              Deci problema cu caldura a fost rezolvata, inseamna ca e pe drumul cel bun

                              Filtrul de motorina a fost schimbat recent?
                              filtrul de motorina si uleiul da, are o 1 luna jumate, are 3500 de kilometri.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF