Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vireaza foarte greu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vireaza foarte greu

    Salut am o problema cu un a 140 din 1999 vireaza foarte greu ma poate ajuta cineva?

  • #2
    Originally posted by orense View Post
    Salut am o problema cu un a 140 din 1999 vireaza foarte greu ma poate ajuta cineva?
    Vezi ca s-a mai discutat. Dar poti sa incepi si de aici: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.1.htm

    Comment


    • #3
      Cred ca pompa de servo este de vina .... aveti idee se mai poate repara imi puteti recomanda un meserias?

      Comment


      • #4
        Afara de asta mi s-a blocat si casetofonul cand am deconectat bateria si nu am gasit codul nicaieri se poate afla din VIN?

        Comment


        • #5
          Cu casetofonul am rezolvat-o cu ajutorul cui CL600

          Comment


          • #6
            Poate sa imi recomande un coleg un meserias pentru repararea pompei de servo?

            Comment


            • #7
              pompa de la A Class nu prea se repara: sunt firme care a construit o placa electronica cu care se face o modifica la pompa dar dupaia pompa nu mai functioneaza doar cand e nevoie de asistenta ci in continuu, lucru care poate sa descarce baterie.

              Alta problema e ca nici Mercedes nici LuK nu mai furnizeasa aceasta pompa de mult (cel putin in Italia), asa ca nici varianta pe nou nu e usoara: trebuie gasit cineva ca mai are pompele noi dar nu sunt ieftine.

              A trea varianta este sa cauti la dezmembrari, dar daca capacul asupra placa electronica e rupt 90% pompa nu mai e buna.
              Last edited by Medes Calan; 12-20-2013, 17:05 PM.

              Comment


              • #8
                Eu repar pompe cu garantie doi ani daca nu stiti nu mai bagati omul la idei ! pompa functioneaza in continu doar ca ,cand nu virezi merge la o turatie mult mai mica .Intradevar dupa ce pun acel modul pompa merge la turatie normala dar toti clientii mei au fost multumiti directia mergand mult mai usor ! bateria nu are cum sa se descarce atat timp cat alternatorul incarca am sute de pompe facute in toata tara si la masina mea de 3 ani si nu sa mai descarcat bateria 0758286536 pentru reparatii pompe ! o simpla cautare pe google REPAR POMPE SERVO MERCEDES A CLASS si ma veti gasi
                diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                Comment


                • #9
                  Stimat D_ul Alexcristian,

                  eu cred mereu ca e bine sa informezi o persoana despre posibile probleme decat sa ii zic "Tot va a fi bine" cand stii ca nu e adevarat.

                  Daca va uitati bine nu am scris ca nu repar aceast tip de pompe (in primul rand dece nu n-am vrut sa ma fac publicitate... mi si a spus ca nu se poate si ca mesajele publicitare vor fi sterse) dece anul trecut am reparat 49 de pompe de la Classe A.

                  Poate ca D_vs ati facut mai multe sau mai putine, nu stiu si nu ma intereseaza.

                  Ce ma intereseaza, cum v-am zis, este ca clientul meu sa stie mereu daca se poate intampla probleme. Si probleama cu baterie descarcata o am intalnit.

                  Clar fost legat de un ansamblu de probleme, baterie vechie, alternatorul ca nu incarcaa etc etc etc dar di 16.05.2006 (data cand am reconditionat prima pompa Classe A, m-am uitat acum in calculator) cineva m-a sunat ca a patit asa ceva si asta ma intereseaza.

                  Va doresc o seara placuta in continuare si mult success in afaceri!

                  Originally posted by alexcristian200 View Post
                  Eu repar pompe cu garantie doi ani daca nu stiti nu mai bagati omul la idei ! pompa functioneaza in continu doar ca ,cand nu virezi merge la o turatie mult mai mica .Intradevar dupa ce pun acel modul pompa merge la turatie normala dar toti clientii mei au fost multumiti directia mergand mult mai usor ! bateria nu are cum sa se descarce atat timp cat alternatorul incarca am sute de pompe facute in toata tara si la masina mea de 3 ani si nu sa mai descarcat bateria 0758286536 pentru reparatii pompe ! o simpla cautare pe google REPAR POMPE SERVO MERCEDES A CLASS si ma veti gasi

                  Comment


                  • #10
                    Pe mine m-a lasat pompa si am mers cam 2 saptamani fara ea. Am luat una de pe un A160 din 99 (eu am A140 din 98) si merge brici. M-a costat 900ron la dezmembrari.
                    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                    Comment


                    • #11
                      Exista 2 modele de pompa A Class dar una se poate pune in loc de celalalta.

                      Trebuie doar sa se aibe o grija cand se cumpara o pompa de la dezmembrari: trebuie masurata absorbtie de curent (la contactelor interne ale motorului, cu pompa detasata de instalatie). Daca absorbtie e mai mica de 2 Ampere pompa e ok.

                      Pentru reparat chestie e mai complexa: cum am zis la inceput exista 2 modele de pompe: una cu rezervor prins cu 2 suruburi si una cu rezervor termosudat.

                      Pompa cu rezervor prins cu suruburi se poate ripara mereu: se verifica consum de curent si daca e mai mica de 2 Amp se schimba doar placa electronica si placa cu perii iar daca e mai mare se schimba si rotorul.

                      Cu pompa termosudata e mai greu: rezervor nu se detaseza asa ca nu se poate ajunge la motoras. Practica buna e de a repara doar pompele care au un consum mai mic de 2 Amp si de arunca cele cu un consum mai mare, iar reparatie, in aceast caz, consta doar in inlocuirea placa electronica.

                      Chestia cu 2 Amp. e o chestie de bun simt. O pompa noua, in conditiile de mai sus, are un consum de 1,5/2 Amp. Daca o pompa are un consum de 3,5/4 Amp. nu ca nu vor functiona dar va a consuma prea mult, solicitand intr-un fel nepotrivit instalatia electrica.

                      Rezumat:

                      Pompa de la dezmembrari: OK daca consum e mai mic de 2 Amp.

                      Pompa la reparat: OK fara probleme pentru pompe cu rezervor prins cu 2 suruburi; posibile probleme cu pompele cu rezervor termosudat.

                      Sper ca e de ajutor la cei care au pompa arsa.
                      Last edited by Medes Calan; 01-27-2014, 14:14 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Salut,de ce problema la 4 amperi daca siguranta este de 60 de amperi?

                        Comment


                        • #13
                          Cum am scris masora se face cu pompa pe banc fara sa fie conectata la instalatie, adica cand pompa merge in gol. Practic se masora doar consumul motorului cand tureaza liber.

                          Cand pompa va a fi legata de instalatie, adica cand intradevar ea va a impinge ulei catre servodirectia, consum de curect va a creste exponential.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Medes Calan View Post
                            Cum am scris masora se face cu pompa pe banc fara sa fie conectata la instalatie, adica cand pompa merge in gol. Practic se masora doar consumul motorului cand tureaza liber.

                            Cand pompa va a fi legata de instalatie, adica cand intradevar ea va a impinge ulei catre servodirectia, consum de curect va a creste exponential.
                            Da, se pare ca stii ce vorbesti.
                            Bun pontul.

                            Comment


                            • #15
                              Acum am inteles,multumesc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF