Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu sta la relanti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu sta la relanti

    Sunt nou posesor de a160 1598 ccm din 1999 si in ultimile 2 zile au inceput problemele.Dau la automat nu sta la relanti ...... am schimat bobina aprindere,debitmetru ,verificat pompa de benzina si schimbat filtre nu stiu ce sai mai fac. Pe tester nu mai da nici o eroare.Deci dragi colegi?

  • #2
    salutare,aceeasi problema o am si eu ,am fost la tester si mi-a gasit senzorul de la pedala de acceleratie,akm am facut comanda si astept sa vina ,revin cu rezultate

    Comment


    • #3
      La mine e alta problema daca pornesc masina fara rezonator o ia la sfert de cheie ,daca o pronesc cu rezonatorul pus zici ca e masina posedata se galgaie,boloboroseste etc. Rezonatorul este cutia accea neagra care acopera ECU si pleaca din ea un furtunel catre clapeta de acceleratie.

      Comment


      • #4
        Salut!
        Scoate rezonatorul si fa-i o proba etanseitate. Posibil sa fie spart si sa traga aer fals. Verifica si furtunul care il conecteaza la clapeta.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Am facut si asta am verificat si rezonatorul .Alta incercare a fost sa pun in orificiul unde intra furtunasul de la rezonator un capac etans. La fel face si cu capacu da sa porneasca si incepe sa bolboroseasca si in al treilea rand am incercat si cu alt rezonator la fel face. Crede-ma m-am saturat de 2 sapt am dus-o la 10 serviceuri imi vine sa-i dau foc.Toti mecanicii spun ca este ok dar pacientu mort. Tot il bate gandu pe Mastermario sa fiu calculatoru motor apropo si el sta pe langa mine zi de zi de 1 sapt sa-i dam de cap.
          Last edited by tonysoprano31; 12-20-2013, 21:11 PM.

          Comment


          • #6
            Originally posted by florin_postaru View Post
            salutare,aceeasi problema o am si eu ,am fost la tester si mi-a gasit senzorul de la pedala de acceleratie,akm am facut comanda si astept sa vina ,revin cu rezultate
            Mie, anul trecut, mi-au zis că este de vină clapeta de accelerație.
            Au resetat-o la service și am mers cu ea un an, fără ca problema să revină.

            Aseară, mergeam spre casă, făcusem 5-6 km, motorul era cald...

            Să vă spun cum face când o apucă: turația scade la cea de ralanti, ca și cum nu aș avea accelerația apăsată; stă așa două trei secunde, apoi crește pentru scurt timp până pe la 1600 rpm, doar pentru ca să scadă iar, independent de cum apăs eu accelerația. După două trei oscilații dinastea, s-a oprit. Din fericire, a repornit ușor și până acasă a mers bine.

            Anul trecut, după ce a făcut de câteva ori așa, s-a aprins martorul Motor din bord. Când se răcea, după una, două ore, pornea, dar nu o ținea mult. Cu noroc, am ajuns la service atunci și le-am lăsat-o.

            Acasă, am scos clapeta, am desfăcut-o, am probat-o, am măsurat-o... Nu am găsit nimic în neregulă: absolut totul mergea perfect și nu avea nici un semn de uzură, ori ceva în neregulă.

            Dacă am timp, o să scot și pedala de accelerație pentru o verificare, poate găsesc ceva acolo.
            Orice sugestie este binevenită, muțumesc!
            Last edited by getablonda; 12-21-2013, 13:15 PM.
            A150, W169, 2004

            Comment


            • #7
              Originally posted by tonysoprano31 View Post
              Am facut si asta am verificat si rezonatorul .Alta incercare a fost sa pun in orificiul unde intra furtunasul de la rezonator un capac etans. La fel face si cu capacu da sa porneasca si incepe sa bolboroseasca si in al treilea rand am incercat si cu alt rezonator la fel face. Crede-ma m-am saturat de 2 sapt am dus-o la 10 serviceuri imi vine sa-i dau foc.Toti mecanicii spun ca este ok dar pacientu mort. Tot il bate gandu pe Mastermario sa fiu calculatoru motor apropo si el sta pe langa mine zi de zi de 1 sapt sa-i dam de cap.
              Hmm, ce inteleg eu de aici!! Masina merge ok daca trage aer fals? Merge ok cu gaura unde intra rezonatorul deschisa?? De regula in cazul asta, din cate stiu eu, debitmetrul e vinovat. Motorul functioneaza ok cu surplus de aer, deci amestecul e foarte bogat. Calculatorul regleaza amestecul dupa datele debitmetrului.
              Pe tester nici macar o eroare?? Nici macar P0170??
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Degeaba nu e de la clapeta ca am schimbat-o si pe aia, am cumparat Ecu am luat debitmetrul de pe el l-am pus pe calculatoru meu la fel face. Problema e ca in sfarsit ne-eam dat seama k fiecare ECU e cu debitmetrul lui si nu poti sa le schimbi intre ele deoarece debitmetrele au o serie pe care ECU o stie. Urmeaza luni alt ECU cu tot cu imobilizer si cu inel cititor. Sper ca luni sa-mi pun cotetu pe picioare ca daca nu ii dau foc
                Last edited by tonysoprano31; 12-21-2013, 20:04 PM.

                Comment


                • #9
                  se aprinde becul de ulei pe bord si nu se mai accelereaza

                  Ceva de genul patesc si eu. Cateodata se aprinde becul de ulei de pe bord si moare motorul, nu se mai accelereaza. Iar dupa aia porneste greu si nu sta la relanti. Am fost in service, au curatat clapeta de acceleratie, pus pe tester........nici o eroare.........ciudat rau. Si tot asa face. Nu am mai pornit-o de 2 saptamani si ieri am dat o cheie. Pornit la sfert dar miroase a benzina la motor si in spate, la esapament, a ramas ceva negru. Nu mirosea a ulei sau benzina. Condens oare?
                  Poate ma poate ajuta cineva ca nu ma pricep la modelul asta deloc

                  Comment


                  • #10
                    Masina ta cere talpa, 140km/h cu treapta a a4a.
                    Am si eu probleme minore cu a mea, dar nu ma plang, incerc sa ii dau de cap singur.
                    De ceva timp daca o porneam direct dadea sa moara sau murea, se accelera putin apoi iar asa de vreo 3 ori si se stabiliza.Alteori murea subit.D
                    Daca puneam contactul si asteptam ~1minut pornea normal.

                    Inca nu dati cu presupusul inca.

                    Ieri am scos-o pe autostrada 150km.I-au sarit fulgii.Inca mai poate 165km/h
                    Cu a4a nu mai zic ca o jucam din pedala in ciuda, poate poate raman amanet pe acolo.
                    Astazi a pornit direct 1200rpm apoi 1000rpm.Am ramas cu gura cascata.

                    Asa ca nu va mai uitati la pretul benzinei.Dati-i in pinioane!!
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #11
                      Salutare! Catalin2004us, daca miroase a benzina inseamna ca nu e arsa benzina, e amestec prea bogat de carburant. Cel mai bine si usor poti sa verifici direct debitmetrul si te rogi sa nu fie defect. La fel am patit si eu (fara martor aprins in bord), pe tester n-am avut nici o eroare. Desfa si capacul de la ulei (de unde introduci ulei) si verifica daca ai formata o spuma/crema galbena. Daca da, posibil de acolo sa se aprinda martorul. Ca sa verifici debitmetrul, scoate mansonul de tot de pe gura clapetei de acceleratie si porneste masina asa (apeleaza la un prieten pentru ajutor). Daca debitmetrul e defect, masina ar trebui sa porneasca la sfert si sa functioneze perfect. Daca acesta e defectul, rezolvarea care am folosit-o eu e aici pe forum in alt topic, cu un search sigur te descurci. Daca nu te descurci, lasa'mi un PM.

                      Comment


                      • #12
                        Salut RazvIy! Unde se formeaza aceasta spuma mai exact? Poti face o poza, sa vedem cum la arata la tine? Multumesc anticipat
                        Last edited by cezarkage; 06-21-2014, 00:52 AM.
                        W168 or nothing!

                        Comment


                        • #13
                          Salut cezarkage. Din pacate nu mai pot face poza pentru ca nu se mai formeaza la mine. In principiu spuma se formeaza la rece atunci cand nu porneste masina, nu sta la relanti. Spuma se formeaza in perioada mai indelungata de timp, la mine de exemplu masina a fost defecta o luna, iar pana i'am gasit defectul tot incercam s-o pornesc dar murea instant. Ei, rezultatul a fost creerea spumei/pastei. Ea se formeaza in rezervorul de ulei, dar urca pana sus la capacul unde introduci uleiul, chiar pe spatele capacului am gasit. Din cate am citit pe net, ea se formeaza si la temperaturi mici daca nu porneste masina. Drumuri bune.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by RazvIy View Post
                            Salutare! Catalin2004us, daca miroase a benzina inseamna ca nu e arsa benzina, e amestec prea bogat de carburant. Cel mai bine si usor poti sa verifici direct debitmetrul si te rogi sa nu fie defect. La fel am patit si eu (fara martor aprins in bord), pe tester n-am avut nici o eroare. Desfa si capacul de la ulei (de unde introduci ulei) si verifica daca ai formata o spuma/crema galbena. Daca da, posibil de acolo sa se aprinda martorul..
                            Salut!
                            Tin sa fac o precizare, observand cateva afirmatii eronate care pot induce in eroare.
                            Spuma maronie observata de multi dintre noi, pe capacul gatului de umplere cu ulei, e rezultatul amestecului de ulei cu condensul format. N-are nici o legatura cu pornirea grea sau cu vreun martor aprins in bord.
                            Vinovate pentru aparitia ei sunt drumurile scurte facute, motorul neavand timp sa se incalzeasca ca lumea.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              Intradevar, dar cand incerci sa pornesti masina cu probleme de prea multe ori si de fiecare data moare motorul, nu sta la relanti, se produce spuma. Si daca incerci s-o pornesti zilnic, de fiecare data cu porniri esuate, in cateva zile se formeaza spuma, chiar daca n'ai miscat-o din loc. Odata formata spuma, poate nu mai indica bine cantitatea de ulei si se aprinde martorul. Sau .. n-are nici o legatura si e imposibil sa apara asta? Nu stiu exact, doar am presupus asta. Cel putin la mine s-a format spuma pentru ca nu mai pornea si tot o incercam zilnic, pe masura ce mai mesteream/schimbam ceva pe la ea.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF