Va salut !
De curand am achizitionat un Mercedes Benz A140 W168, motorizarea de 1397 cmc si 60kw(82 CP).
Masina este modelul facelift, fabricatie 01.2002, Euro 4.
Motorul merge in 3 pistoane, nu trage, iar be bord am aprins senzorul "check engine".
La tester codurile de eroare pe care le-am gasit :
- P0201 Injector Circuit Malfunction - Cylinder 1
- P0301 Cylinder 1 Misfire Detected
- P0325 Knock Sensor 1 Circuit Malfunction (Bank 1 or Single Sensor)
Am dus masina la mecanic, s-a verificat bobina de inductie, s-au verificat bujiile - nu sunt probleme.
El, mecanicul, spune ca 100% problema este de la un injector care nu functioneaza(cilindrul 1) si ca trebuie schimbat sau verificata mufa de la respectivul injector.
Altii mi-au spus ca problema poate sa fie din ECU. Stiu ca de obicei atunci cand sunt probleme din ECU problema ar fi pe 2 sau mai multe injectoare, nu doar la unul singur.
Credeti ca ar fi posibil ? A mai intalnit cineva problema ?
Mentionez ca masina are 119.000 km si a rulat doar in Germania. Nu am alimentat cu carburant niciodata din Romania...
Chiar si cu aceste probleme pornirea este "sfert" si la cald si la rece.
Astept pareri / sfaturi . Multumesc anticipat !
De curand am achizitionat un Mercedes Benz A140 W168, motorizarea de 1397 cmc si 60kw(82 CP).
Masina este modelul facelift, fabricatie 01.2002, Euro 4.
Motorul merge in 3 pistoane, nu trage, iar be bord am aprins senzorul "check engine".
La tester codurile de eroare pe care le-am gasit :
- P0201 Injector Circuit Malfunction - Cylinder 1
- P0301 Cylinder 1 Misfire Detected
- P0325 Knock Sensor 1 Circuit Malfunction (Bank 1 or Single Sensor)
Am dus masina la mecanic, s-a verificat bobina de inductie, s-au verificat bujiile - nu sunt probleme.
El, mecanicul, spune ca 100% problema este de la un injector care nu functioneaza(cilindrul 1) si ca trebuie schimbat sau verificata mufa de la respectivul injector.
Altii mi-au spus ca problema poate sa fie din ECU. Stiu ca de obicei atunci cand sunt probleme din ECU problema ar fi pe 2 sau mai multe injectoare, nu doar la unul singur.
Credeti ca ar fi posibil ? A mai intalnit cineva problema ?
Mentionez ca masina are 119.000 km si a rulat doar in Germania. Nu am alimentat cu carburant niciodata din Romania...
Chiar si cu aceste probleme pornirea este "sfert" si la cald si la rece.
Astept pareri / sfaturi . Multumesc anticipat !
Comment