Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme injector MB A140 W168 ?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme injector MB A140 W168 ?!

    Va salut !
    De curand am achizitionat un Mercedes Benz A140 W168, motorizarea de 1397 cmc si 60kw(82 CP).
    Masina este modelul facelift, fabricatie 01.2002, Euro 4.
    Motorul merge in 3 pistoane, nu trage, iar be bord am aprins senzorul "check engine".
    La tester codurile de eroare pe care le-am gasit :
    - P0201 Injector Circuit Malfunction - Cylinder 1
    - P0301 Cylinder 1 Misfire Detected
    - P0325 Knock Sensor 1 Circuit Malfunction (Bank 1 or Single Sensor)

    Am dus masina la mecanic, s-a verificat bobina de inductie, s-au verificat bujiile - nu sunt probleme.
    El, mecanicul, spune ca 100% problema este de la un injector care nu functioneaza(cilindrul 1) si ca trebuie schimbat sau verificata mufa de la respectivul injector.
    Altii mi-au spus ca problema poate sa fie din ECU. Stiu ca de obicei atunci cand sunt probleme din ECU problema ar fi pe 2 sau mai multe injectoare, nu doar la unul singur.
    Credeti ca ar fi posibil ? A mai intalnit cineva problema ?
    Mentionez ca masina are 119.000 km si a rulat doar in Germania. Nu am alimentat cu carburant niciodata din Romania...
    Chiar si cu aceste probleme pornirea este "sfert" si la cald si la rece.

    Astept pareri / sfaturi . Multumesc anticipat !
    MB W211 E400 CDI V8 - AMG Pack
    BMW 525 dA 177 CP 2007 - Sold
    MB A 180 CDI Automatik 109 CP 2007 - Sold

  • #2
    Incearca si fa rocada intre injectoare.Daca tot umbli acolo incearca o curatare a lor.Daca se muta eroarea pe altcilindru atunci e injectorul.Daca ramane tot pe 1 fa un test de compresie sau sau schimba bujia ori bobina de inductie (cu alta de proba).Eu zic sa muti si bujia pe alt cilindru dar nu pe acelasi cilindru pe care muti si injectorul.
    Daca mai da senzor de batai atunci verifica cablajul sau schimba-l.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Asta am de gand sa fac maine. Deocamdata nu am desfacut sa ajung la injectoare. Astazi am comandat un injector, maine ajunge. Am incercat cu un prieten care are acelasi model de MB si am schimbat atat bujiile cat si bobinele de inductie, la el functionau perfect, deci nu este de la ele. Maine am sa incerc sa verific mufa care vine la injectorul 1, sa incerc sa fac rocada intre injectorul 1 si 3, eventual sa le fac si o baita cu ultrasunete. Asta stiu, dar mi-e tare frica sa nu fie din ECU. Ma gandeam ca a mai intampinat cineva o problema asemanatoare...Multi mi-au spus ca MB , mai ales cel pe benzina nu are probleme cu injectoarele, coroborat si cu nr de km si cu faptul ca nu s-a folosit benzina din Romania... m-a cam pus pe ganduri. Ar putea fi din ECU ?

      PS Ma gandesc ca sensorul de batai este o eroare care este in stransa legatura cu eroarea P0201, este posibil sa fie valabila si reciproca ? Sa am problema la knock senzor si de aici sa plece problema mai departe catre cilindrul 1 ?? Ecu sa primeasca informatii gresite ori de la injector ori de la knock senzor,ori ECU sa fie stricat...
      Last edited by fantozzi007; 12-10-2013, 21:31 PM.
      MB W211 E400 CDI V8 - AMG Pack
      BMW 525 dA 177 CP 2007 - Sold
      MB A 180 CDI Automatik 109 CP 2007 - Sold

      Comment


      • #4
        Masoara rezistenta injectorului cu mufa scoasa. (comparativ cu a altuia ca sa nu cauti cat ar trebui sa fie). Masoara traseul pana la calculator (pe culori daca nu ai documentatie).
        Un osciloscop cu care se masura direct semnalul pe injector scotea din ecuatie multa munca si verificari de astea clasice cat si testere care dupa cum vezi nu pot decat preiza exact ce e defect.
        Daca tot ai ajuns la desfacut injectoare ,macar curata-le pe toate. Marcheazale cu 1,2,3,4 si nu le schimba pozitia decat pentru teste.

        Nu mai da quote unui post imediat anterior.
        Last edited by cutaresku; 12-10-2013, 23:40 PM.

        Comment


        • #5
          Asta am sa fac. Asa cum spuneam, pentru orice eventualitate am cumparat si un injector nou la insistentele mecanicului care este ferm convins ca defectul este de la injector. Astazi ne apucam de desfacut si vom vedea ce este acolo. Totusi eu am ceva rezerve in privinta injectorului. Pentru (ne)linistea mea, exista cineva pe acest forum care a schimbat injector la MB A klass pe benzina ?
          Multumesc.
          MB W211 E400 CDI V8 - AMG Pack
          BMW 525 dA 177 CP 2007 - Sold
          MB A 180 CDI Automatik 109 CP 2007 - Sold

          Comment


          • #6
            Problema s-a rezolvat prin inlocuirea injectorului, cel vechi avea partea electrica arsa.
            MB W211 E400 CDI V8 - AMG Pack
            BMW 525 dA 177 CP 2007 - Sold
            MB A 180 CDI Automatik 109 CP 2007 - Sold

            Comment


            • #7
              Felicitari!Un posesor fericit, again
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #8
                Apreciem postarea rezolvarii problemei.
                Toate cele bune!
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Pana la urma acesta cred ca este scopul unui forum. Poate cineva vreodata va intampina aceiasi problema ca si mine si ii va fi mult mai usor sa o identifice. O seara placuta tuturor si sa auzim numai de bine !
                  MB W211 E400 CDI V8 - AMG Pack
                  BMW 525 dA 177 CP 2007 - Sold
                  MB A 180 CDI Automatik 109 CP 2007 - Sold

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF