Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Porbleme pornire pe vreme rece !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    VErifica bateria, incarcarea pe alternator si o revizie la electromotor nu strica.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #17
      Ftraian daca imi consuma mai mult,cu siguranta cautam debitmetru,eroarea care imi aparea mereu ,era p0170 ( Fuel Trim Malfunction Bank 1),era vorba despre prima lamela de la debitmetru,la pornire ,mai ales pe timp rece,orice masina consuma,dupa ce se incalzeste si mergi cu masina,sonda lamda are o influenta f mare asupra consumului,daca sonda este obosita ,nu-ti recomand sa elimini lamela!Poti incerca un lucru,desfaci debitmetrul si il acoperi cu ceva (UN TUB DE PASTA DE DINTI,TAIAT PE JUMARE,PUS CA UN CAPISON)montezi totul la loc si dai o cheie,garantez k o sa porneasca din prima!

      Comment


      • #18
        Care e lamela 1? Cum privesti dinspre gaura unde se cupleaza cu filtru de aer?

        Comment


        • #19
          Da,aia este lamela,dar trebuie sa mergi la un tester ,inainte sa te apuci de rupt!Ai incercat varianta cu astupatul debitmetrului?

          Comment


          • #20
            Reteta garantata. Calci acceleratia la maximum apoi pui contact si astepti pina se amorseaza totul si apare pe display ca e ok martor ulei. Atentie nu porni motorul . Apoi operatia inversa iei piciorul de pe acceleratie si iei contactul. Lasi masina 1 minut maximum si o ia din prima .
            Drumuri bune .

            Comment


            • #21
              O sa incerc primu lucru asta, maine dimineata ! o sa postez rezultatul

              Comment


              • #22
                Originally posted by marian.patru View Post
                Da,aia este lamela,dar trebuie sa mergi la un tester ,inainte sa te apuci de rupt!Ai incercat varianta cu astupatul debitmetrului?
                La un amic are lamela2 arsa si ma gandeam sa o inlocuiesc cu lamela1 care e inca buna. Daca merge asa e o solutie gratuita. (un fel de sarma ca reparatia de la dacia de pe vremuri)

                La mine lamelele sunt bune dar decalibrate/imbatranite si normal ca la rece da eroarea celebra. De pornit porneste la prima cheie sau a doua pentru ca are modificata din soft adaptarea de idle la valoarea 2 (implicit e pe 0). Din pacate aceste setari in soft se pot face doar cu testerul STAR in mod developer.
                Deci a merge la un tester care citeste doar coduri e apa de ploaie. Un tester scump implica o diagnoza corecta , citirea parametrilor live, corelarea cu eroarea, modificarea in soft. Competenta pare scumpa , insa incompetenta e mult mai scumpa. (vezi cat costa inlocuirea lamelelor si resoftarea ECU)

                Comment


                • #23
                  Buna dimineata,

                  De curand cumnatul meu a luat un A160 1997.

                  Am mers cu el cateva zile si acum de cand este frig, aceeasi pornire grea dimineata.Porneste la a doua-treia cheie si bibilita din acceleratie ca sa porneasca. Dupa aceea nu mai are treaba toata ziua.
                  A functionat treaba cu debitmetrul la toata lumea care a incercat?
                  A mai gasit cineva vreo alta solutie atata timp cat pe Star nu da nici o eroare?

                  Si mai este ceva! Dupa ce se incalzeste incepe sa se auda un tacanit la motor. Nu foarte grav dar deranjant. Ma gandesc ca daca era un tachet, trebuia sa tacane la rece si nu la cald. Poate sa fie o bataie de biela, piston sau compresorul de aer conditionat?

                  Multumesc si o zi buna tuturor!

                  Comment


                  • #24
                    E imposibil sa nu memoreze nici o eroare. Poate nu da nici o eroare dupa ce au fost sterse erorile si masina a mers ceva in prealabil (motorul cald).
                    Un tester bun nu inseamna si o diagnoza pe masura. Ce valori avea MAF-ul la 950rpm/1500rpm/2500rpm fara sarcina (adica pe loc), masurate la IAT= 0grade (mai frig nu a fost deocamdata) si la IAT=30grade . Care erau valorile adaptarilor pentru injectie ? Care e timplu de injectie la rece si la cald? Etc.

                    Scoate un senzor (de pe la pedale de ex) si daca nu memoreaza nici o eroare inseamna ca e o problema cu testerul sau cu cel care il manuieste sau ce ar fi cel mai rau sa nu ai un ECU cu epromul de erori "blocat".

                    P.S. Aceste lucruri ar fi trebui sa le fi aflat de la cel care a manuit testerul, dar din ce ai prezentat se pare ca el e problema.

                    Comment


                    • #25
                      Probleme pornire

                      Sunt noul posesor a unui A160 75 cp din 1999. Toate bune si frumoase pana azi dimineata nu a mai vrut sa porneasca de nici un fel. Tractata dusa la service ,pusa pe tester eroare decat la debitmetru dar eroare pe culoarea galben,sters eroare tot nu porneste.Nu ma trimiteti pe la alte threaduri mecanicul a incercat cam tot ce sa zis pe aici. Rugamintea mea daca exista cineva sa ma trimita la vreun dr specializat pe a160 deoarece cred ca dr meu nu se prea pricepe sau alte sfaturi

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by tonysoprano31 View Post
                        Rugamintea mea daca exista cineva sa ma trimita la vreun dr specializat pe a160 deoarece cred ca dr meu nu se prea pricepe sau alte sfaturi
                        Vezi aici:

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF