Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Curea alternator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curea alternator

    Salutre!
    Am un a170 cdi din 2000 si bineinteles s-a rupt a 10 oara cureaua la anexe.
    Problema:s-a defectat rola cu tot cu rulment de la compresorul de aer conditionat.Al 3-lea compresor schimbat in 5 ani.
    Intrebareot pune o curea de a170 cdi model FARA CLIMA ca sa elimin din schema compresorul si sa functionez fara A/C? Mecanicul a zis ca are alta configuratie a rolelor modelul fara A/C.Eu n-am gasit pe net o schema sa pot compara.Stie cineva?

    multumesc!
    Masinile sunt cea mai proasta investitie.Astept ziua in care voi fi suficient de plin de bani sa-mi schimb parerea...

  • #2
    Configuratia e diferita, o gasesti pe pagina asta: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.57.htm

    Sau mai precis: http://www.aclassinfo.co.uk/W168/pol...%20pattern.JPG

    Comment


    • #3
      Trebuie sa schimbi intinzatorul cu tot cu role. Rolele sunt dispuse un pic diferit si sunt ceva mai mari in diametru.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Se poate pune curea fara sa se schimbe intinzatorul, insa eu nu recomand la nimeni.

        Asa am avut eu, cand am luat masina, aveam intinzatorul normal (pentru motor cu A/C) si o curea care ocolea compresorul A/C. Curea de altfel mai ingusta decat normal, pe care o port cu mine, in caz de ceva.
        Drumuri bune, ganduri si mai bune!

        Comment


        • #5
          Pai, tocmai din cauza asta spun ca trebuie schimbat tot intinzatorul, ca sa nu fie nevoit colegul sa foloseasca o curea cu dimensiune atipica.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Nu contest Laur, imi e totusi greu sa cred ca este suficient sa schimbi doar suportul si nu si cureaua. Dar nu te contrazic, ai mai multa experienta ca mine la modelul asta de masina, mai ales ca eu nici macar nu am vazut tipul asta de suport, pe care il poti pune anuland astfel compresorul de aer conditionat.
            Drumuri bune, ganduri si mai bune!

            Comment


            • #7
              Nu m-ai inteles bine, s-au nu m-am exprimat pe intelesul tau.
              Nu contest Laur, imi e totusi greu sa cred ca este suficient sa schimbi doar suportul si nu si cureaua.
              Se schimba cureaua( se va monta curea cu lungime 1290mm) si intreg intinzatorul.
              Urmareste poza atasata si vei observa ambele varinate ale asezarii rolelor pe intinzator( sunt incercuite).
              Se elimina compresorul iar intinzatorul ramane acelasi. Punem curea 1290mm si nu "pica " ok pentru ca distanta intre role e mai mare. E posibil sa fie scurta, sa se monteze foarte greu si nici nu se va mula ca lumea pe fulia alternatorului.
              Cureaua de 1290mm(pentru varianta fara compresor AC) se va aseza perfect pe intinzatorul corespunzator. Aceeasi situatie si pentru cureaua de 1750mm.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Si poza de care am pomenit in postul anterior:
                Attached Files
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Inteleg Laur, multumesc pentru explicatii .

                  Apropo, acum nu se mai aude la mine nici un scart la cureaua de accesorii. A fost schimbata cu tot cu suport si daca tot s-a umblat acolo s-a schimbat si fulia de la alternator. Acum chiar daca iau o balta mai mare, nu se mai aude nici un "concert" ca inainte.

                  Urari de bine tuturor.
                  Drumuri bune, ganduri si mai bune!

                  Comment


                  • #10
                    Concertul a disparut si greierul a aparut.

                    Mai exact la prima cheie dimineata, se aude ca un greier de la cureaua de accesorii. Nici nu am facut 1.000 de Km de cand a fost schimbata cureaua, role, fulia alternator+rulmenti, rulment AC (si altele).

                    Sunt tare dezamagit, motiv pentru care voi trata cu indiferenta greierele incapatanat, care vrea neaparat sa imi reaminteasca in fiecare dimineata ca e si el prin preajma.

                    Drumuri bune va doresc tuturor.
                    Drumuri bune, ganduri si mai bune!

                    Comment


                    • #11
                      Cred ca e fenomen general colegu` .
                      Mie mi s-a rupt cureaua de accesorii , am mers la service sa schimb cureaua si constat ca si ansamblul acela cu cele 3 role si intinzator trebuie schimbat . Le-am schimbat pe amandoua , iar dupa ce le-am schimbat am facut un drum de Viena si apoi a inceput sa scartaie , dar doar la rece ..
                      Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                      Comment


                      • #12
                        E fenomenul "asa face toate".
                        A mea doar in prima iarna nu a chitait, in rest are zile cand facesi zile cand nu face.Cred ca din cuaza condensului.Altceva nu vad, si nu e singura marca de masina care face asa.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #13
                          Cred ca din cuaza condensului.Altceva nu vad, si nu e singura marca de masina care face asa.[/QUOTE]

                          Asa este. In zilele cu umezeala mare chitatie. Ce sa-i faci rolele proaste, chinezesti. Mai precis este vorba de rulmentii rolelor. Eu vara nu am probleme, dar cum vine toamna/primavara incepe concertul. Ce am mai observat este ca atunci cand merg zi de zi cu ea dispare zgomotul, dar daca o las o zi in parcare si este umiditate in aer, cel putin in prima zi de mers (la turatii joase) zgomotul apare.
                          Clar sunt rulmentii si vaselina introdusa la ei.
                          Eu la urmatoarea schimbare de role desfac capacelele la rulmentii noi si bag vaselina sa vedem daca tine mai mult.

                          Comment


                          • #14
                            Am pus Inna si la felface.INna sunt tari pe partea de rulmenti.Eu mergand zilnic nu am probleme, dar peste weekend se adevereste ce spui tu.
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #15
                              Eu merg zilnic cu ea si tot degeaba , scartaie in draci pana se incalzeste ..

                              Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                              Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF