Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Demontare motor w168

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Demontare motor w168

    Azi am incercat sa cobor motorul ca sa schimb cureaua si rolele dar nu am reusit.Am demontat toba si cei 3 suporti dar nu vrea sa coboare.Am uitat eu ceva sa demontez?

  • #2
    Se poate schimba cureaua precum se pot schimba si rolele fara a da motorul jos. Necesita ceva indemanare si rabdare. Oricum, e mai putin de munca decat sa dai motorul jos.
    Eu le-am facut pe amandoua, bineinteles pentru un benzinar.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Confirm si eu ca se poate schimba cureaua fara sa dai jos motorul. Mai ales daca ai AC trebuie golita si instalatia.

      Comment


      • #4
        Vreau sa verific si rulmentii la alternator.

        Comment


        • #5
          1 Se ridica masina. Astepti sa se raceasca motorul.
          2 Se pune ceva sub motor sa-l tina. Apoi dupa pct. 3, acel ceva va trebui coborat circa 10 cm
          3 Se slabesc suportii laterali (de fapt se scot suruburile de fixare)
          4 Se da compresorul jos fara sa-i scoti firele conductele. il fixezi pe acolo sa nu atarne
          5 Se da jos alternatorul
          6 Dai jos cureaua, apoi te chinui si dai jos flansa cu cele 3 role.
          Vazuta de mine in service.
          Este o treaba migaloasa. trebuie sa ai multa rabdare si timp. Suruburile de la flansa trebuie sa stii unde sunt cu ochii inchisi. Daca nu ai mainile subtiri... nu ai loc.
          Daca nu ai mai facut-o lasa-te pagubas.
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #6
            Cu rolele am rezolvat dar vreau sa schimb si rulmenti la alternator care inca nu am reusit sa-l desfac pentru ca cred ca imi trebuie un extractor.Va multumesc pentru ajutorul vostru.

            Comment


            • #7
              Am descoperit ca am si un suport motor de pe partea dreapta spate rupt dar nu pot sa-l dau afara pentru ca surubul de jos care este prins in cadru e mai lung.Cum pot sa-l scot afara sa-l schimb?

              Comment


              • #8
                Exista trusa speciala de torsuri si poti schimba frayu de la alternator pe masina cu pistol pneumatic

                Comment


                • #9
                  Frayu este bun dar rulmentii erau dusi.Acum trebuie sa lipesc inapoi firele de la stator si pe urma e ca nou.Acum am o nedumerire firele pot sa le lipesc si cu fludor sau cu cositor?

                  Comment


                  • #10
                    Da, poti sa le cositoresti. Doar sa le incalzesti bine ca sa tina lipitura.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF