Am cateva probleme la buburuza mea un A klass 2001 1.4 :
Martor check engine aprins, la pornire miros puternic de benzina, la prima pornire din zi sau dupa mai multe ore daca e oprita porneste cam asa: cand ii dau cheie se aude un zgomot de supapa/clapeta inchisa sau asa mi se pare nu prea stiu sa explic altfel,se tureaza apoi turatia scade sau da sa moara si moare daca nu accelerez. acum o sapt nici nu pornea la prima cheie murea dar intr-o seara am luat-o la turatie 4-5000 a 2-a a 3-a prin oras si vad ca nu mai moare la prima cheie dimineata. dupa pornire timp de cca. 30 sec se aude un zgomot ca un huruit nu puternic timp in care turatia fluctueaza pana se regleaza. in mers o turez dar daca in depasire. tin pedala la podea nu simt nimic daca o dau la jumatate se simt caii
Alta problema consumul ridicat.
pe tester zice ceva gen sonda lamda nu functioneaza in parametrii la turatii mari. sonda a ffost schimbata. la fel filtre lant distributie patine intinzator. ce e de facut?
si cum scot si eu boxele din usi? desfac toata fata usii?
Martor check engine aprins, la pornire miros puternic de benzina, la prima pornire din zi sau dupa mai multe ore daca e oprita porneste cam asa: cand ii dau cheie se aude un zgomot de supapa/clapeta inchisa sau asa mi se pare nu prea stiu sa explic altfel,se tureaza apoi turatia scade sau da sa moara si moare daca nu accelerez. acum o sapt nici nu pornea la prima cheie murea dar intr-o seara am luat-o la turatie 4-5000 a 2-a a 3-a prin oras si vad ca nu mai moare la prima cheie dimineata. dupa pornire timp de cca. 30 sec se aude un zgomot ca un huruit nu puternic timp in care turatia fluctueaza pana se regleaza. in mers o turez dar daca in depasire. tin pedala la podea nu simt nimic daca o dau la jumatate se simt caii
Alta problema consumul ridicat.
pe tester zice ceva gen sonda lamda nu functioneaza in parametrii la turatii mari. sonda a ffost schimbata. la fel filtre lant distributie patine intinzator. ce e de facut?
si cum scot si eu boxele din usi? desfac toata fata usii?
Comment