Salut domnilor,
anul trecut am avut aceeasi problema,adica nu pornea(A140 1999 automat),dar dupa ce mecanici au verificat toate mufele si contactele,au schimbat bujiile pana la urma a pornit dar nu au stiut sa imi zica ce a avut.
A pornit toata iarna inclusiv la -20 grade din prima .
In timpul veri am avut o problema cu F in bord si a fost "lipsa presiune in cutie"
care s-a rezolvat cu demontarea cutiei si sudata o carcasa care era fisurata.
Problema a fost rezolvata dar acum cant temperatura a scazut la 10 14 grade
nu mai vrea sa porneasca.
De exemplu ieri si azi au fost 12-14 grade cu + si nu a vrut nici cum sa porneasca(am incercat tot din 2 in 2 ore ) dar pe seara cand temperatura a urcat la 19 a pornit din prima ,s-a turat mai rau ,cred ca din cauza ca am dat zilele astea de 20 de ori la automat ,dar apoi a mers bine.
Banuiesc ca e socul sau un senzor de temperatura,poate cineva sa imi zica mai precis care e?
Multumesc
anul trecut am avut aceeasi problema,adica nu pornea(A140 1999 automat),dar dupa ce mecanici au verificat toate mufele si contactele,au schimbat bujiile pana la urma a pornit dar nu au stiut sa imi zica ce a avut.
A pornit toata iarna inclusiv la -20 grade din prima .
In timpul veri am avut o problema cu F in bord si a fost "lipsa presiune in cutie"
care s-a rezolvat cu demontarea cutiei si sudata o carcasa care era fisurata.
Problema a fost rezolvata dar acum cant temperatura a scazut la 10 14 grade
nu mai vrea sa porneasca.
De exemplu ieri si azi au fost 12-14 grade cu + si nu a vrut nici cum sa porneasca(am incercat tot din 2 in 2 ore ) dar pe seara cand temperatura a urcat la 19 a pornit din prima ,s-a turat mai rau ,cred ca din cauza ca am dat zilele astea de 20 de ori la automat ,dar apoi a mers bine.
Banuiesc ca e socul sau un senzor de temperatura,poate cineva sa imi zica mai precis care e?
Multumesc
Comment