Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Certificat de autenticitate RAR

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Certificat de autenticitate RAR

    Buna ziua tuturor.
    Intreb in dreapta si in stinga si nimeni nu pare sa stie.
    Daca este cineva aici,care s-a dus la RAR Grivita,de curind,pentru a obtine certificatul de autenticitate RAR,imi poate spune daca trebuie neaparat sa am in portbagaj,trusa de prim ajutor,stingatorul,triunghiul reflectorizant?
    Maine am programare la RAR si nu am stingator si trusa.
    Scuze,daca sint offtopic,insa n-am stiut unde sa scriu.

  • #2
    Cand i-a fost facut masinii mele nu avea. A fost o cunostinta acolo, deci nu pot spune... E posibil sa fi luat de la a lui...

    Dar nu cred ca e nevoie
    proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

    Comment


    • #3
      De ce nu imprumutati de la cunostinte unele valabile?
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Fara discutii ai nevoie de trusa, stingator si triunghi, la orice RAR te-ai duce le vor cere.
        Cauta si tu de imprumut pana treci de rar.




        stima

        Sent from my PAP4500DUO using Tapatalk 2
        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

        Comment


        • #5
          Eu am fost in noiembrie anul trecut...
          Daca ai A class, triunghi ar trebui sa ai pe placa de la portbagaj. Se vede cum o ridici. Trusa medicala si stingatorul eu cred ca sunt obligatorii pentru orice om constient care merge cu masina. Pe langa asta, la padure/munte/peste etc. trusa chiar mi-a fost de folos! Si sunt multumit ca nu am folosit extinctorul...

          In ce priveste inspectorul meu auto... nici nu s-a uitat in portbagaj! Si cat am stat pe acolo nici nu am vazut vreun alt inspector facand acest lucru.
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #6
            Avem un Mercedes A Klass,insa acum,este vorba despre Citroenul C3....al meu.
            Eu am vrut sa echipez ambele masini,insa au fost cheltuieli cam mari,in ultima vreme,asa ca triunghuri are el,insa stingator si trusa,am amanat sa cumpar.
            Alta intrebare,la care n-am gasit nicaieri raspuns clar,este legata de RCA.
            Citroenul are ITP,valabil pina in 2014 si asigurare la GROUPAMA,pina in noiembrie 2013.
            In lista actelor necesare la Pipera,este trecuta si asigurarea RCA.
            Logica mea,este ca asigurare trebuie sa fac pe numele meu si pe numarul nou al masinii,abia dupa ce o inmatriculez.
            Asa este?

            Comment


            • #7
              Sunt lucruri separate...Una este RCA-ul pt inmatriculare (care este si mai scump) unde nu se va scrie nr de inmatriculare vechi ci doar numele proprietarului,si alta va fi dupa ce-l vei imnatricula cand va fi si suma mai mica(se va tine cont de accidente facute sau nu) si se va trece direct nr de inmatriculare.Vezi ca sunt zeci de birouri la Pipera si aia stiu perfect ce au de facut.

              Comment


              • #8
                Originally posted by cregacrega View Post
                Sunt lucruri separate...Una este RCA-ul pt inmatriculare (care este si mai scump) unde nu se va scrie nr de inmatriculare vechi ci doar numele proprietarului,si alta va fi dupa ce-l vei imnatricula cand va fi si suma mai mica(se va tine cont de accidente facute sau nu) si se va trece direct nr de inmatriculare.Vezi ca sunt zeci de birouri la Pipera si aia stiu perfect ce au de facut.
                E prima data cand aud de faptul ca exista RCA diferit la inmatriculare.
                Nu stiu ce sa mai cred,pt ca mi-am luat toate datele,de pe site-ul DRPCIV si al asiguratorilor si n-am citit nicaieri,sau n-am observat despre asemenea diferenta.

                Comment


                • #9
                  Multumesc.Am sunat si un broker mi-a spus deja ca la Pipera,imi trebuie RCA in vederea inmatricularii,insa are acelasi tarif.

                  Comment


                  • #10
                    Ce legatura are autentificarea cu trusa/triunghi/stingator/vesta? La autentificare se verifica seriile de la caroserie si motor...nicidecum trusa/triunghi/stingator/vesta. Spun asta din propria experienta...am mers si eu nepregatit si nu au bagat de seama! Dupa care se baga pe stand sa verifice noxele...(la mine asa au procedat).


                    La verificarea periodica este cu totul altceva, unde binenteles este obligatoriu trusa/triunghi/stingator/vesta!
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #11
                      Eu am facut RAR-ul la 2 masini aduse , in vederea inmatricularii in Romania si nici una nu avea asa ceva , ulterior am cumparat si instinctor si trusa de prim ajutor . RaR-ul a fost luat cu brio in ambele cazuri .

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by _mircea_ View Post
                        Eu am facut RAR-ul la 2 masini aduse , in vederea inmatricularii in Romania si nici una nu avea asa ceva , ulterior am cumparat si instinctor si trusa de prim ajutor . RaR-ul a fost luat cu brio in ambele cazuri .
                        Multumesc....m-ati linistit.

                        Comment


                        • #13
                          Eu ultima autenticitate am facut-o in Decembrie. S-a uitat doar la seria de la motor si cea de caroserie, a facut 2-3 poze si la revedere. Nu l-a interesat de alte chestii, gen trusa, triunghi, etc. Nici noxele nu le-a luat. Doar sa ai grija ca daca ai folii pe fata te pune sa le dai jos pe loc; daca nu, nu o sa-ti bage masina. Asta am patit-o in decembrie 2011 cu fosta masina.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by AndreiSSS View Post
                            Eu ultima autenticitate am facut-o in Decembrie. S-a uitat doar la seria de la motor si cea de caroserie, a facut 2-3 poze si la revedere. Nu l-a interesat de alte chestii, gen trusa, triunghi, etc. Nici noxele nu le-a luat. Doar sa ai grija ca daca ai folii pe fata te pune sa le dai jos pe loc; daca nu, nu o sa-ti bage masina. Asta am patit-o in decembrie 2011 cu fosta masina.
                            Am folii pe luneta si geamuri laterale si detin,de la fostul proprietar,un document de autorizare RAR,pentru acele folii.
                            Sincera sa fiu,nu le doream,insa asa am cumparat masina.

                            Comment


                            • #15
                              Vezi ca autorizatia nu e buna decat pt cele din spate. Am inteles de la un prieten care si-a pus folie la kaf.ro cred, ca i-au zis cei de acolo ca nu mai ai voie cu nici un fel de folie pe fata.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF