Salutãri tuturor. E una din primele mele postãri și mã bucur sã gãsesc aici o comunitate de calitate, formatã din oameni deschiși și bine informați. Sunt, de curând, posesorul unui A140 din 2003 (aprilie), mașinuțã de care sunt deocamdatã foarte mulțumit (o am de trei sãptãmâni și am parcurs vreo 1000 de km la volanul ei). La 164.000 km cât are la bord, i-am înlocuit doar kitul de reparație (cu rulmenți) al unuia dintre brațele punții spate și, pentru cã mi s-a pãrut o idee bunã, cele douã telescoape spate. Mașina mi se pare excelentã pentru oraș, cu o ținutã de drum impecabilã și numeroase repere ce indicã cert calitatea la interior.
Am o micã nedumerire și vã rog sã mã ajutați cu pãrerea voastrã: la pornire, dimineața, la rece, motorul urcã undeva în 1500 de ture, apoi dupã 10-20 de secunde scade brusc la 800, dã sã se opreascã pentru o clipã și urcã din nou la peste o mie, unde rãmâne încã ceva timp, pânã se încãlzește. Tot acest ritual ia cel mult 2 minute, dupã care merge impecabil. E în ordine acest comportament, în opinia voastrã? De pornit, a pornit de fiecare datã la prima cheie.
A doua chestiune: trebuie sã-i fac, peste puțin timp, o revizie cu schimb de ulei și filtre. I-aș pune totul original, de la MB. Ce pãrere aveți legat de tipul de ulei și de filtrele cele mai potrivite? În cartea de service germanã ce am primit-o cu mașina uleiul trecut, încã de la prima revizie, era 10W40, Mobil 1 sau, în ultimii 3 ani, Texaco (!!).
A treia problemã: eu am pus pânã acum benzinã doar de la OMV, MaxxMotion 100. Care credeți cã e cea mai bunã variantã de benzinã pentru modelul acesta?
Vã mulțumes anticipat pentru rãspunsuri. Zile cu soare tuturor!
Am o micã nedumerire și vã rog sã mã ajutați cu pãrerea voastrã: la pornire, dimineața, la rece, motorul urcã undeva în 1500 de ture, apoi dupã 10-20 de secunde scade brusc la 800, dã sã se opreascã pentru o clipã și urcã din nou la peste o mie, unde rãmâne încã ceva timp, pânã se încãlzește. Tot acest ritual ia cel mult 2 minute, dupã care merge impecabil. E în ordine acest comportament, în opinia voastrã? De pornit, a pornit de fiecare datã la prima cheie.
A doua chestiune: trebuie sã-i fac, peste puțin timp, o revizie cu schimb de ulei și filtre. I-aș pune totul original, de la MB. Ce pãrere aveți legat de tipul de ulei și de filtrele cele mai potrivite? În cartea de service germanã ce am primit-o cu mașina uleiul trecut, încã de la prima revizie, era 10W40, Mobil 1 sau, în ultimii 3 ani, Texaco (!!).
A treia problemã: eu am pus pânã acum benzinã doar de la OMV, MaxxMotion 100. Care credeți cã e cea mai bunã variantã de benzinã pentru modelul acesta?
Vã mulțumes anticipat pentru rãspunsuri. Zile cu soare tuturor!
Comment