Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schimb filtru motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cumpara garnituri noi pentru pipa.
    Cu garnituri noi merge si fara siguranta, nu pierde nu iese si se amorseaza corespunzator (filtrul sa fie plin cu motorina).
    Nu insista cu incercari de pornire consecutive, lasa instalatia sa se autoaeriseasca (piesa neagra de pe filtru are rol de autoaerisire si incalzire rapida a motorinei din filtru prin recircularea de pe retur), dupa ce ai dat la automat.
    Dupa ce ai umplut filtrul ochi, daca vrei sa o ia repede, desfaci capacul de la filtrul de aer si ii dai un puf de spray de pornire in timp ce da cineva la automat.
    Ii dai un puf scurt dupa ce incepe sa invarta electromotorul.
    Nu insista cu spray-ul si atentie ca pompa de inalte (conducta transparenta de jos duce la ea) se unge cu motorina iar in manualul de reparatie specifica sa nu fie actionata cu instalatia de motorina goala.

    Comment


    • #17
      Originally posted by valyvis10 View Post
      Cumpara garnituri noi pentru pipa.
      Cu garnituri noi merge si fara siguranta, nu pierde nu iese si se amorseaza corespunzator (filtrul sa fie plin cu motorina).
      Nu insista cu incercari de pornire consecutive, lasa instalatia sa se autoaeriseasca (piesa neagra de pe filtru are rol de autoaerisire si incalzire rapida a motorinei din filtru prin recircularea de pe retur), dupa ce ai dat la automat.
      Dupa ce ai umplut filtrul ochi, daca vrei sa o ia repede, desfaci capacul de la filtrul de aer si ii dai un puf de spray de pornire in timp ce da cineva la automat.
      Ii dai un puf scurt dupa ce incepe sa invarta electromotorul.
      Nu insista cu spray-ul si atentie ca pompa de inalte (conducta transparenta de jos duce la ea) se unge cu motorina iar in manualul de reparatie specifica sa nu fie actionata cu instalatia de motorina goala.
      Multumesc de sfaturi.
      Am cumparat S/H furtunul transparent.
      Nimic
      Apoi am observat cum sus pe filtru aparea motorina. Putina, dar era acolo.
      Noroc ca nu am aruncat filtrul vechi. Am luat O-ringul de pe filtrul vechi si l-am pus pe cel nou (La cel nou, marca Champion, parea cam larg O-ringul)
      Nu mai apre motorina sus pe fitru si tot nu porneste...

      Cred ca o iau razna.
      Am aplicat sparay de pornire, Un singur jet de vara.
      A pornit 1-2 minute si s-a oprit. Dupa care NIMIC
      Singura solutie care o vad este sa cumpar O-ringuri noi. Nu are logica ce se intampla.
      Sa iau si ventilul nou?
      E incredibil cum un simplu schimb de filtru sadea atatea batai de cap. Am vazut la un A klasse cum avea prins furtunul transparet din filtru cu soricei si tot mergea...

      Comment


      • #18
        S-a dezamorsat pe circuit.
        Garniturile pot fi luate separat, nu sunt scumpe, dar trebuie sa-si dea interesul cei de la piese auto.
        Dupa ce a pornit apar bule de aer pe furtunul transparent?

        Comment


        • #19
          Gata, am reusit sa o pornesc.
          Am schimbat filtrul. Era marca Champion. Am luat unu Maan si merge. Cand suflam/trageam aer cu gura pe furtunul transparent simteam cum nu e etans. Am pus apa pe filtru si bolborosea pe la ventil. Am zis ca e filtrul decalibrat unde se mufeaza ventilul. Dupa ce am schimbat filtrul (iara), l-am umplut cu motorina si apoi am tras cu gura pe furtunul transparent pana s-a umplut bine. Am cuplat si jos transparentul dupa care a pornit la prima cheie.

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF