Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schimb filtru motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimb filtru motorina

    Buna seara.Ma poate ajuta cineva cu un tutorial din care sa inteleg cum se schimba filtrul de motorina?As vrea sa stiu cum se amorseaza instalatia.

  • #2
    Eu personal l-am schimbat de 3 ori,sa fii atent cand il desfaci sa nu rupi acea clema din plastic,apoi noul filtru il umpli cu motorina,pui matele la loc si gata,faza e ca la mine dupa a pornit,a mers 30 secunde apoi s-a oprit,dar am pornit-o cu spray,daca se opreste,a prins aer,cumperi spray de pornire,ii dai pe unde trage aer vreo 3 jeturi dupa care dai cheie si la automat cateva secunde si porneste.

    Comment


    • #3
      Sau dupa ce ai pus filtru pui contactul de cateva ori fara sa pornesti.

      Comment


      • #4
        Sa inteleg ca se amorseaza singura instalatia?

        Comment


        • #5
          Da , daca pui contactul de cateva ori ( 5 - 10 ) inainte de a o porni !
          Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

          Comment


          • #6
            Sa nu dai cu spray de pornire, fortezi motorul degeaba.

            Comment


            • #7
              Am spus in caz ca nu vrea sa porneasca,se mai intampla,sa dea cu spray,si cum ai constatat tu ca se forteaza motorul,daca folosesti de multe ori sa o pornesti cred ca nu e asa indicat,dar chiar la ce te referi cand ai spus ca se forteaza??

              Comment


              • #8
                Cred ca se refera la faptul ca detonatiile sunt mai puternice in capul pistonului.
                Intr-adevar asa este, dar pentru cateva secunde cat se constata defectul nu afecteaza nimic.
                Tocmai de aceea se foloseste spray-ul de pornire chiar si pe timp de iarna, pentru a nu omora bateria si demaratorul in cazul unui combustibil de calitate mai slaba sau unui motor uzat, a nu umezi bujiile, inneca motorul, etc.

                Spray-ul de cele mai multe ori te ajuta sa elimini multe variabile pentru a constata defectul.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  Pai din moment ce nu porneste inseamna ca ceva nu ii in regula. Tu daca ii dai cu spray il fortezi, fortezi pistoanele si chiar pentru cateva secunde nu cred ca ii face bine.
                  Am avut un generator de curent pe motorina, si l-am pornit de cateva ori cu spray, pe urma ia ghici, nu mai pornea deloc doar cu spray`ul...si foarte foarte greu.

                  Deci e o parere personala, nu i`as da spray deloc. Doar e Mercedes, trebuie sa porneasca fara spray ca asa a fost conceput. Daca la fiecare schimb de filtru dai cu spray, e o problema undeva. La motor sau la mecanic.

                  Parerea mea.

                  Comment


                  • #10
                    Colegul lava are dreptate . Nu poti porni masina cu spray la fiecare schimb de ulei/filtre . Teoretic dupa schimbul filtrului de motorina daca pui contactul de cateva ori , ar trebui sa porneasca apoi fara niciun fel de probleme .
                    Stima !
                    Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                    Comment


                    • #11
                      Nu am spus ca pornirea cu spray trebuie sa devina un obicei.
                      Eu am prezentat beneficiul spray-ului.Ca s-ar putea sa ai probleme cu pompa de combustibil, iar mecanicul sa te puna sa schimbi injectoarele.Ori vreun senzor de pozitie si sa te puna sa schimbi pompa cu totul.
                      Daca mecanicul foloseste ca prima solutie spray-ul atunci schimba-l.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Hai sa-mi dau si eu cu parerea... din amintiri si fara sa stiu cum este acest filtru...

                        La masina anterioara, cea din semnatura, filtrul de motorina era un fel de cutie, cu senzor, supapa, filtru etc... Si costa o gramada! Vreo 80 lei cel mai ieftin (aftermarket). Daca nu-l umpleai serios cu motorina, astfel incat sa poti amorsa circuitul... dadeai cel putin 15 minute la automat! Poate si mai mult... . Iar chestia asta mi s-a intamplat de multe ori... din cauza incapatanarii mecanicilor romani, care stiu ei cum se face!
                        Niciodata nu am folosit spray, ci doar am incercat sa amorsez circuitul in diferite variante.
                        Ca si o concluzie, daca nu montai filtrul plin cu motorina si nu trageai combustibilul pe tur... astfel incat sa ai cat mai putin aer, te cam chinuiai pe urma. Dar... eu schimbam filtrul de motorina la 2 de ulei... deci intre 25-30000 km.
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #13
                          Eu am dat un sfat in caz ca intampina probleme,nu am obligat pe nimeni sa faca ceva anume.
                          PS. cred ca e mai important sa schimbi filtrele la timp(diesel la 1 an sau maxim 15000km) si sa pui de calitate decat sa iti faci griji ca ai pornit-o cu spray.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc tuturor pentru sfaturi.

                            Comment


                            • #15
                              Eu am observat ca avea o singura ureche furtunul din mijloc. Când am dat jos S-rupt și aia, era putred plasticul. Am pus motorina in filtru și tot nu pornește. Acum sa umblu după "pipa" aia pe la un S/H...

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF