Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema martor F in bord A140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cauta la dezmembrari modulul pentru ambreiaj. 1000 E e nou, dar la dezmembrari gasesti cu 300-400 lei. Si eu am patit la fel cu a mea. A cedat din mers. E complicat sa-l schimbi cu sistem mecanic si cred ca trebuie sa faci si modificari in calculator.

    Comment


    • #32
      Originally posted by allyn31 View Post
      Cauta la dezmembrari modulul pentru ambreiaj. 1000 E e nou, dar la dezmembrari gasesti cu 300-400 lei. Si eu am patit la fel cu a mea. A cedat din mers. E complicat sa-l schimbi cu sistem mecanic si cred ca trebuie sa faci si modificari in calculator.
      Imi poti spune ,te rog,care ar fi denumirea exacta a acelui modul,sau unde ai gasit tu pentru a ta?...ca am vb cu vreo doi tipi de la dezmembrari si nici unul nu avea habar ce anume caut.

      Comment


      • #33
        Originally posted by allyn31 View Post
        E complicat sa-l schimbi cu sistem mecanic si cred ca trebuie sa faci si modificari in calculator.
        Ce te face sa crezi ca e complicat? Faptul ca trebuie sa schimbi doua pedale si doua furtune? In calculator n-ai ce modificari sa faci...
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #34
          Nu partea cu pedalele si furtunele e complicat! Cutia are 2 senzori care spun calculatorului in ce viteza este. Levierul de viteze are senzor care comanda ambreiajul. Daca unul din astea nu merge, nu poti sa pornesti masina. Softul calculatorului mai are ceva in plus decat la una normala. Banuiesc ca merge daca faci suprasciere cu alt soft. E mai complicat dacat sa cumperi alt modul de comanda ambreiaj.

          Comment


          • #35
            Originally posted by marius27 View Post
            Imi poti spune ,te rog,care ar fi denumirea exacta a acelui modul,sau unde ai gasit tu pentru a ta?...ca am vb cu vreo doi tipi de la dezmembrari si nici unul nu avea habar ce anume caut.
            ACS se numeste. Internetul e plin de dezmembrari. E imposibil sa nu gasesti.

            Comment


            • #36
              Originally posted by allyn31 View Post
              Nu partea cu pedalele si furtunele e complicat! Cutia are 2 senzori care spun calculatorului in ce viteza este. Levierul de viteze are senzor care comanda ambreiajul. Daca unul din astea nu merge, nu poti sa pornesti masina. Softul calculatorului mai are ceva in plus decat la una normala. Banuiesc ca merge daca faci suprasciere cu alt soft. E mai complicat dacat sa cumperi alt modul de comanda ambreiaj.
              Senzorii raman la locul lor impreuna cu modulul ACS. Im bord iti va afisa in continuare treptele de viteza, F sau poate afisa ce vrea muschiul lui. Nu-l bagi in seama, iti bagi picioarele sau mai mai bine spus piciorul stang in pedala de ambreiaj si-ti faci treaba. De rescris ECU nici vorba. Uite aici
              Intotdeauna am fost de parere ca reparatiile sa se faca cu piese noi. In cazul unui modul ACS costul depaseste pe cel al masinii. Vorbind de un modul SH, situatia se schimba, poate sa functioneze o luna, doi-trei ani sau sa-l returnezi imediat. E loterie, uzura lor fiind foarte mare, sunt pe la sfarsitul vietii.
              Last edited by LauLaur; 06-01-2014, 09:58 AM.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #37
                La mine cand a picat ACS nu am mai putut sa o pornesc. Atata timp cat aveam in bord F, nu vroia sa porneasca. Chiar daca schimba cu pedale, daca modulul e defect e posibil sa nu poata sa mearga cu ea! Fizic, la modul se pot duce carbunii de la motoras. Acestia se pot inlocuii. Daca pica partea electronica, nu ai ce face. La mine a picat partea electronica. Am incercat sa il repar prin schimbarea carbunilor, dar nu a mers.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by allyn31 View Post
                  La mine cand a picat ACS nu am mai putut sa o pornesc. Atata timp cat aveam in bord F, nu vroia sa porneasca. Chiar daca schimba cu pedale, daca modulul e defect e posibil sa nu poata sa mearga cu ea! Fizic, la modul se pot duce carbunii de la motoras. Acestia se pot inlocuii. Daca pica partea electronica, nu ai ce face. La mine a picat partea electronica. Am incercat sa il repar prin schimbarea carbunilor, dar nu a mers.
                  Interesant e ca mie acum imi porneste masina,intra si in viteze cu motorul pornit ,pe bord apare fie " F" ,fie "N" ,doar ca nu pleaca de pe loc.Deci ceva,ceva i-a facut din tester ca initial nu pornea deloc,apoi cand a reusit sa o porneasca, nu intra in nici o viteza decat la rece.

                  Comment


                  • #39
                    Senzorul vede cand intra in viteza, dar nu debraiaza! Cu motorul oprit, se aude sub aripa stanga ca lucreaza ACS cand bagi in viteza? E posibil doar sa fi mintit ACS cu testerul. Asta se intampla si daca scoti borna de la baterie!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by allyn31 View Post
                      Senzorul vede cand intra in viteza, dar nu debraiaza! Cu motorul oprit, se aude sub aripa stanga ca lucreaza ACS cand bagi in viteza? E posibil doar sa fi mintit ACS cu testerul. Asta se intampla si daca scoti borna de la baterie!
                      Sper sa nu gresesc dar din ce retin eu,cu motorul oprit se auzea sub aripa stanga cand schimba vitezele...inca nu m-am hotarat ce varianta aleg pentru reparatie,parca inclin totusi catre solutia cu ambreiaj normal,mi-e cam teama de piesele SH si mecanicul insista ca e cea mai buna solutie,pe termen lung...e vreunul dintre voi care a apelat la varianta asta? am vazut in link-ul pus de Laur mai sus ca sunt posesori de A Klasse care au facut treaba asta...bine,nu de aici,dar ma gandesc ca n-o fi chinezeste si un mecanic bun ar cam trebui sa-i dea de cap...

                      Comment


                      • #41
                        Daca ai auzit lucrand modulul cand intra in viteza, inseamna ca motorasul se invarte si problema e electronica. Daca reusesti sa treci pe normal sa ne anunti si pe noi!

                        Comment


                        • #42
                          Am efectuat eu trecerea pe normal la un Twingo Easy. Totul a functionat fara probleme dupa.

                          Acum la A-Class am tot cutie cu ACS

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by ftraian View Post
                            Am efectuat eu trecerea pe normal la un Twingo Easy. Totul a functionat fara probleme dupa.

                            Acum la A-Class am tot cutie cu ACS
                            A fost complicat? au fost necesare modificari in calculator?

                            Comment


                            • #44
                              Pentru Twingo a trebuit schimbat pedalierul(frana+ambreiaj doar), pus cablu de ambreiaj si suntat un releu ca sa creada ca totul e bine. Nu au fost necesare niciun fel de reglaje deoarece firul de ambreiaj avea un intinzator automat.
                              Am scos calculatorul de ACS, si difuzorul de eroare deoarece nu mai erau folosite. De senzorii din cutie si motor sau ECU nu m-am atins.
                              Ideea e ca masina cu ACS e identica cu ce manuala, avea chiar si gaura pentru cablul de ambreiaj facuta in caroserie dar astupata cu un dop. Din ce am vazut si la A-Class este dopul respectiv de cauciuc.

                              Producatorul sistemului ACS la twingo era altul decat la A-Class si m-am folosit de un ghid gasit pe un site din franta.

                              Comment


                              • #45
                                Problema mea a fost rezolvata de vreo 3 luni prin schimbarea pompei electrice si calculatorul ala ce "apasa" ambreiajul costul total + manopera au costat 1600€ dintre care doar pompa 1100€ si restul manopera si platforma + schimbatul antigelului. Masina merge excelent singura problema care o mai am este mirosul de benzina cand pornesc motorul sau stayionez la semafoare.
                                1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
                                2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF