Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema martor F in bord A140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da, destul de nasol ca nu esti in tara. Cred ca ai vazut in PM, pretul unei pompe electrice second este de 280 ron in tara. Bineinteles, piesele second sunt precum loteria, dar se pot returna.
    Referitor la trecerea de la ambreiaj electric la ambreiaj mecanic, ai nevoie de:
    1 pedalier de "manuala" (cu cele trei pedale),
    2 pompa de ambreiaj,
    3 racord dintre vasul cu lichid de frana si pompa de ambreiaj,
    4 racord intre pompa de ambreiaj si rulmentul de presiune.
    Bineinteles, actualul ambreiaj va ramane pe masina(cu racordurile hidraulice deconectate), impreuna cu electronica(modulul de comanda si toti senzorii). Asemenea, nu vei scapa de "F"-ul din bord dar putin important, se vor putea schimba vitezele.
    Nu stiu daca la service ti-au facut o aerisie a circuitului. Poti incerca si schimbarea carbunilor motorasului.
    Bafta multa!
    Last edited by LauLaur; 07-19-2013, 16:51 PM.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #17
      Multumesc mult Laur pentru informatiile acordate!
      Azi m-a sunat mecanicul si parea mai bine dispus si mi-a spus ca defapt pe tester sau au iesit defecti doi senzori ai cutiei sau ceva de genul, sezori care ar costa 70 de euro bucata+ timonerie noua pentru ca din cauza ei nu ar intra in viteza (400 euro)..M-ar ajunge undeva la 800-900 cu tot cu schimbat...Si am hotarat sa fac si asta ca o ultima operatie mai costisitoare a masinii, sa ma mai tina macar 20 mii sa ma misc si sa o duc in tara unde o las fiului sa se descurce el cu ea...

      Off topic: Vreau sa iau in rate un mercedes vito 115 din 2008 80mii km, motor 2.2 sau o alta varianta ar fi vw transporter tot 2008 cu mai multi km dar motorul de 1.9, tip camioneta...Stie cineva care ar fi cea mai buna alegere? Sa merg pe mercedes sau pe vw?

      Multumesc mult Laur inca odata!
      1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
      2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

      Comment


      • #18
        Cu cea mai mare placere!
        Ai idee care sunt codurile de eroare gasite? Stiu ca senzorii aia doi se afla pe selectorul de viteze. Indica sensul in care se schimba si treapta, parca. Mai este un senzor pe timonerie, astfel masina nu porneste cu schimbatorul in viteza.
        Off
        N-am folosit nici una, asa ca nu iti pot da o parere obiectiva.
        Bafta cu reparatia si costuri minime!
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #19
          Nu stiu nu mi-a spus prin telefon dar am sa-i cer de curiozitate si codurile de la erorile alea cand merg sa iau masina..el mi-a zis ca e un senzor care nu-i da voie sa intre in viteza...si ambreiajul electronic e perfect din ce mi-a spus el nu sunt probleme..

          Multumesc inca odata, am sa revin dupa ce iau masina sau daca mai intampin ceva pe parcurs.

          Oricum daca reusesc sa iau vw-ul cred ca el ramane ca alegere..motor mai mic consum mai mic..si cred ca intretinere mai mica..
          1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
          2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

          Comment


          • #20
            [QUOTE=s.aleexx;
            Off topic: Vreau sa iau in rate un mercedes vito 115 din 2008 80mii km, motor 2.2 sau o alta varianta ar fi vw transporter tot 2008 cu mai multi km dar motorul de 1.9, tip camioneta...Stie cineva care ar fi cea mai buna alegere? Sa merg pe mercedes sau pe vw?[/QUOTE]

            Off.
            Ia ce-ti doreste inima! Daca ar fi sa aleg eu as lua asa:
            - pe cel care nu are 4 motion permanent (inseamna multa motorina in plus). Atentie la VW!
            - pe cel care ma deserveste cel mai bine d.p.d.v al confortului (tu stii ce cari cu el... si la ce-l folosesti)
            - pe cel mai ieftin. Cunosc vw multe care au peste 500k. Dar Vito nu e mai prejos!
            si mai sunt atatea... Dar in principal, trebuie sa alegi o masina pentru un scop si, dupa parerea mea, si in functie de cine o va conduce!

            PS. Confirm expertiza lui Laur. Apropo ti-ai facut masinuta?
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #21
              Masina inca e in service, asteapta sa primeasca cei doi senzori si o timonerie noua, am sa revin dupa cu detalii, sper doar sa o faca...

              Off topic: As alege vw pentru ca e tip camioneta si pot cara mult mai multe decat cu un vito sau transporter normal si pentru ca e motor de 1.9 110 cai parca, consum mic si pe langa asta ce-i de la concesionare ofera garantie 12 luni la masina...iar pe de alta parte as merge si pe mercedes deoarece pare a fi mai calitativa ca materiale, nu stiu cat de fiabile sunt motoarele la acest tip de masini, dar am sa ma interesez saptamanile urmatoare, va tin la curent, multumesc tuturor pentru sfaturi!
              1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
              2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

              Comment


              • #22
                Astazi m-a sunat mecanicul, dupa ce a schimbat senzorii si timoneria nu mai intra absolut deloc in viteza, ambreiajul nu reactioneaza deloc..deci masina e moarta, astazi am vorbit la concesionare si am vorbit sa iau un vw transporter 1.9tdi tractiune pe fata tip camioneta km 130mii an 2008. Sunt prea multi km? nu stiu ce sa fac cei de acolo sunt deacord sa-mi dea in rate masina pe 3 ani...Voi ce parere aveti 130.000km in 5 ani sunt prea multi?
                1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
                2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

                Comment


                • #23
                  http://www.autoscout24.it/Details.as...429069&asrc=st scuze pt dublu post asta e linkul cu masina.
                  1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
                  2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by s.aleexx View Post
                    Astazi m-a sunat mecanicul, dupa ce a schimbat senzorii si timoneria nu mai intra absolut deloc in viteza, ambreiajul nu reactioneaza deloc..deci masina e moarta, astazi am vorbit la concesionare si am vorbit sa iau un vw transporter 1.9tdi tractiune pe fata tip camioneta km 130mii an 2008. Sunt prea multi km? nu stiu ce sa fac cei de acolo sunt deacord sa-mi dea in rate masina pe 3 ani...Voi ce parere aveti 130.000km in 5 ani sunt prea multi?
                    Esti copil? Cum sa fie mult? Este doar o masina utilizata rentabil! Tu daca ai lua o masina ca asta, ptr. ce ai folosi-o? Sa te plimbi tu cu ea? Sau sa o pui la munca?
                    Cred ca ar trebui sa schimbi mecanicul.
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #25
                      Salut!
                      Astazi m-a sunat mecanicul, dupa ce a schimbat senzorii si timoneria nu mai intra absolut deloc in viteza, ambreiajul nu reactioneaza deloc..deci masina e moarta
                      Vad ca mecanicul ala o cam da din colt in colt. Ti-a spus ce coduri de eroare erau stocate in modul? De la codurile alea se pleaca, in mod normal, cu reparatia. Altfel, e bajbaiala, dupa cum se vede.
                      Sfatul meu e sa cauti pe cineva capabil sa faca o diagnoza corecta cu STAR si sa identifice problema.
                      Bafta multa!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #26
                        mecanicul meu e vai de capul lui...in fine maine merg sa iau masina dar nu-i las nici un euro..e un impertinent care vorbeste cu un sictir incredibil...

                        Adi nu e vorba ca sunt copil sau altceva, imi trebuie o masina gen camioneta pentru ca lucrez in italia si de 2 luni lucrez singur si sunt satul sa ma imprumut de masina cand am lucrari mai mari...M-am documentat in legatura cu vw-ul asta cu motor de 1.9 si masina ar fi in regula, cutia am inteles ca este foarte sensibila...dar eu mai mult de 20 de saci de 25kg de ciment sau o betoniera si niste scule nu car cu ea, totul pana intr-o tona...Vroiam doar o parere sa stiu daca stie cineva mai multe despre modelul asta.
                        1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
                        2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by s.aleexx View Post
                          mecanicul meu e vai de capul lui...in fine maine merg sa iau masina dar nu-i las nici un euro..e un impertinent care vorbeste cu un sictir incredibil....
                          Off topic.
                          Pe un site dedicat Mercedes tu doresti informatii despre VW.. De ce oare nu le cauti la sursa? Trebuie sa existe vreu clubvw.

                          Legat de masinuta ta, Laur ti-a spus de la inceput ce-ar trebui facut....
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #28
                            Maine imi aduce masina cu caratretul...Mecanic?! Am dus-o pe roti si o aduc cu caratretul...Mi-s facut o carpeala ca nu mai merge deloc masina, F-ul a disparut intra in viteze dar nu mai pleaca de pe loc...plus ca ma costa 300 de euro aia doi senzori+antigel si manopera...El spune ca ar fi arcurile de la ambreiaj sau ceva de genu ca nu mai cupleaza, dar cum naiba sa nu cupleze daca inafara de f-ul ala masina lucra perfect iar ambreiajul are 2 ani si 30mii km, totul original nou marca Mercedes..Asta este...o trimit pe platforma luna viitoare acasa sa se ocupe baiatul de ea...aici nu mai bag un cent in ea...

                            Off topic: Fie ce o fi iau VW-ul dar o duc la o verificare inainte!
                            Multumesc pentru tot ajutorul acordat...De acum asta este peste o luna se bucura masina din nou de gropile din suceava.
                            1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
                            2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by s.aleexx View Post
                              Nu stiu nu mi-a spus prin telefon dar am sa-i cer de curiozitate si codurile de la erorile alea cand merg sa iau masina..el mi-a zis ca e un senzor care nu-i da voie sa intre in viteza...si ambreiajul electronic e perfect din ce mi-a spus el nu sunt probleme..

                              Multumesc inca odata, am sa revin dupa ce iau masina sau daca mai intampin ceva pe parcurs.

                              Oricum daca reusesc sa iau vw-ul cred ca el ramane ca alegere..motor mai mic consum mai mic..si cred ca intretinere mai mica..
                              Daca inca nu ti-ai rezolvat problema te pot ajuta cu siguranta... lasa un mesaj pe forum si discutam...

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by StefanelT View Post
                                Daca inca nu ti-ai rezolvat problema te pot ajuta cu siguranta... lasa un mesaj pe forum si discutam...

                                Am si eu aceeasi problema acum,poate ma poti ajuta si pe mine.Am un A Class 140 din 1999 semiautomat.Totul a inceput in urma cu cateva luni cand,din senin,imi aparea "F" in bord si masina smucea mai ales in viteza a 2-a,opream motorul,porneam din nou,"F" disparea si totul era ok o perioada dupa care se repeta istoria asta.Nestiind ce reprezinta chestia asta,nu am dat f mare importanta ,mai ales ca se intampla rar si dupa aceea totul mergea perfect.In urma cu 2 saptamani insa,dupa ce masina a stationat 2 zile in fata portii,am vrut sa plec cu ea,mi-a aparut "F",am oprit am pornit din nou,totul ok,am mers 15 min maxim cu ea,am oprit intr-o parcare si cand sa plec,nu a mai vrut sa porneasca,cheia nu mai mergea pana la capat.Am chemat un baiat cu tester-ul,a zis ca indica ambreiaj defect si temperatura mare in cutie si ca el crede ca nu e ulei in cutie,am tractat-o pana la el la service dupa care a inspectat-o vreo 4-5 zile si in cele din urma mi-a zis ca el banuieste ca s-a dus modulul de comanda al ambreiajului automat si asta inseamna vreo 1000 de euro,pe putin.Mi-a mai oferit varianta schimbarii ambreiajului automat cu unul manual,cu pedala si prin urmare sa cumpar un ansamblu de ambreiaj cu pedala,pompa si racorduri,plus pedala de frana,si toata povestea asta ar fi mult mai rentabila din punct de vedere al cheltuielilor.Problema mea e ca nu stiu cat de viabila e varianta asta.Daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi,v-as fi recunoscator,chiar nu am idee cum e mai bine si sincer nici nu ma prea pricep...
                                LE:am uitat sa mentionez ca si BAS/ESP si inca un martor(ABS-cred) sunt aprinse,s-au aprins in urma cu vreo 3 luni,acum vreo luna s-au stins singure si cand mi s-a intamplat chestia de mai sus s-au aprins din nou,nu stiu daca are legatura una cu alta.
                                Multumesc anticipat tuturor
                                Last edited by marius27; 05-30-2014, 12:05 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF