Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Scartait semnalizator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scartait semnalizator

    Am un A160 CDI de doua luni. L-am cumparat de la o reprezentanta MB din Germania, masina stand in parc mai mult de 3 luni, timp in care nu a fost pornita deloc. Datorita acestui fapt a trebuit sa inlocuiesc mai multe repere care din cauza imobilizarii s-au deteriorat (placute de frana aproape noi si discuri fata care au ruginit si s-au intepenit). Singurul lucru ce a mai ramas nerezolvat este un scartait si o functionare destul de greoaie a manetei semnalizatorului, in sensul ca pare intepenita, scartaind enervant cand o actionez.
    Ati mai intalnit acest fenomen? Stiti cumva cum se rezolva si cum se da jos capacul de la maneta din spatele volanului? Nu as vrea sa dau cu spray si sa produc vreun scurt circuit.

  • #2
    Mda, si eu am scartaitul acela. Ma gandesc ca-i trebuie ceva la "incheieturi", dar d'oh, sunt praf sa desfac. Ma gandeam intr-un timp sa incerc putin ulei cu o pipeta cumva ))
    proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

    Comment


    • #3
      +1 Acelasi scartait. Se rezolva cu ceva vaselina din aceea alba, din care se foloseste pentru mecanisme din plastic.
      Pentru asta trebuie data maneta jos si desfacuta. Eu am incercat cu un spray cu silicon dar fara rezultate. E mai mare daraua decat ocaua.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Si eu am acelasi scartait, iar pentru a rezolva asta trebuie desfacut semnalizatorul si uns cu vaselina alba cum spune Laur.

        Trebuie dat jos airbagul, apoi volanul, deci e de munca nu gluma.

        Numai bine!
        Last edited by conels; 09-14-2013, 20:11 PM.
        Drumuri bune, ganduri si mai bune!

        Comment


        • #5
          Daca ai putina indemana nu e chiar atat de multa munca
          1) decuplezi borna plus de la baterie (cheie fixa de 10 daca nu ma insel)
          2) cu o surubelnita torx de 30 desfaci cele doua suruburi de la airbag (in sens invers acelor de ceas)
          3) dai jos airbag-ul atentie la cupla, nu o forta, iese asa, usor.
          4) cu un imbus de 10mm desfaci surubul de la volan (in sens invers acelor de ceas).
          5) dai jos volanul, atentie la pozitia lui iti recomand sa tragi o linie cu un marker peste volan si peste ax, din nou atentie la contactul rotativ de la airbag (care este pozitionat sub volan)
          6) doua suruburi PH2 dai jos contactul rotativ airbag
          7) 3 suruburi PH2 dai jos semnalizatorul
          cu o surubelnita S2-1 desfaci clemele semnalizatorul ungi cu vaselina alba lacasul de culisare , si operatiunea inversa pentru asamblare (doar la final cuplam acumulatorul pentru a eroare la SRS)

          Aproximativ 30 min de munca

          Mai multe informatii plus poze http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.50.htm

          In ideea de a nu baga pe cineva in ceata am sa fac un mic index cu denumirile (denumirile exacte le-am dat pt cei care nu cunosc foarte bune aceste scule si vor sa le achizitioneze de la primul magazin de bricolaj)

          Index: surubelnita torx 30 (in stea cu 6 colturi), inbus 10 (cheie hexagonala), PH2 (surubelnita in cruce clasica dimensiune medie), S2-1 (surubelnita lata dimensiune mica, subtire, de ceasornicar)
          Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

          Comment


          • #6
            Salut, fain ai explicat pasii mai sus mihai, al meu semnalizator pe langa ca scartie e si defect in momentul cand am faza scurta pornita si semnalizez dreapta ori stanga se porneste faza lunga. Se poate repara? Sau mai bine imi cumpar o maneta noua?
            Service romanesc de prima mana :
            - Cât mã costã reparația mașinii?
            - Ce problemã are?
            - N-am cea mai vagã idee.
            - 843 lei și 50 bani!

            Comment


            • #7
              Doar pentru un mic scartait eu nu-mi bat capu', chiar daca pare simplu. Am dat odata volanul jos si parca mi-a luat ceva mai mult timp.
              @florin84
              Da, se poate repara. Sunt topicuri deschise pe tema asta. Foloseste functia SEARCH.
              Mai e si varianta dezmembrari.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Originally posted by LauLaur View Post
                Am dat odata volanul jos si parca mi-a luat ceva mai mult timp.
                Eu am reparat maneta deoarece nu imi functiona stergatorul de parbriz, am constatat ca am un fir intrerupt, demontat+reparat+remontat cam 45 min (in conditia in care nu aveam instructiuni si inca nu stiam de site-ul lui BERT ROWE)
                Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

                Comment


                • #9
                  E foarte usor de dat jos volanul.Din prostie am folosit inbus inloc de torx, la airbag, dar a mers.
                  Pe mine m-a lasat in drum la 6 dimineata la 15km de casa, acum o saptamana, si duminica
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #10
                    Desigur Mihai, sunt convins ca intr-o juma de ora e desfacut. Am studiat "materialul" si pasii descrisi de tine si e imposibil sa nu reusesc, asa o las pentru mai incolo, ca mai am niste dedesubturi de rezolvat.

                    Flavyus, tot imbus am folosit si eu, ca sa desfac butucul de la hayon si a mers. M-am uitat la capul surubului si nu am vazut "pilitura" sau vreun semn de uzura. In mod analog si la suruburi mai mici, merge imbus in loc de torx.

                    Ma framanta totusi o problema la repunerea bornei "+".

                    Masina asta are cartea casetofonului varianta cu caseta. Pe masina este montat casetofonul varianta cu CD.

                    In cartea casetofonului este un cod, dar ce sanse sunt sa fie bun?

                    Oricum odata si odata tot ma voi confrunta cu problema asta.
                    Drumuri bune, ganduri si mai bune!

                    Comment


                    • #11
                      Da=l incolo de casetofon.E mai importanta bun functionare a trocariciului.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Haide, putin curaj fratilor ca doar nu o fii stiinta rachetelor
                        Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF