Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Alternator Mercedes A KLASS 170 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Hi,hi...eu sint femeie;nu beau.
    La noi,au lalait-o electricienii,pt ca au incercat sa gaseasca nu stiu ce piesa,cu care voiau sa repare alternatorul si n-au gasit-o nicaieri.
    Au reusit pina la urma,a costat 330 RON+100 RON spaga,insa nu stiu cat va tine....

    Comment


    • #32
      Fiind la prima inlocuire de alternator a fost bine trei ore zic eu

      Comment


      • #33
        La mercedes a class in cele mai dese cazuri cad; rolele de ghidaj curea, fulia si rulmentii alternatorului si pompele de servo cauza principala fiind lipsa SCUTULUI de protectie
        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

        Comment


        • #34
          In primul rand sa stiti ca la a 170 cdi exista doua tipuri de alternatoare unul mai frecvent care e mai dificil de demontat ca e cu racire pe apa si pretul lui este 2500 ron iar cel normal e mai ieftin pe mine ma costat 6 mil o revizie completa rulmenti fulie carbuni...dar de doi ani nu am treaba
          diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

          Comment


          • #35
            Salut,
            Din pacate si eu am o problema la alternator, uruie rulmentii si fluctueaza tensiunea, acum nu stiu daca au legatura una cu cealalta. Eu unul m-am speriat cand am vazut preturile: regulator cu perii 340ron, releu cu diode 305ron, fulie 420ron, alternator refacut fabrica 1000 si nou 1600, nu stiu ce o sa fac, probabil o sa il iau de la dezmembrari, mai ales ca preturile sunt cu discount de la Unix.
            Intrebarile mele ar fi:

            Credeti ca are legatura uruitul cu fluctuatia de tensiune?
            A mai schimbat cineva rulmenti? Cat de greu se gasesc?

            Eu am sa il repar singur, este masina mea si nu am incredere sa o duc nicaieri plus de asta ar trebuii sa ma pricep . Cu baietii de pe Dacia am lucrat si eu, sunt buni, ii recomand. Pentru piese de alternator apelati la Meteor (gasiti detalii pe google) sau in targ la vitan este un magazin specializat numai pe alternatoare.
            My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

            Comment


            • #36
              Salut!
              Exista o oarecare influenta intre rulmentii defecti si fluctuatiile de tensiune. Daca rulmentii sunt pe duca si dau sa se gripeze in anumite momente, turatia scade si e posibil sa apara fluctuatiile de tensiune.
              O alta cauza posibila a fluctuatiilor, cea mai comuna, este uzura periilor.
              S-a mai discutat despre rulmentii alternatorului : http://www.clubmercedes.ro/echivalen...nti+alternator
              Seriile rulmentilor sunt: 6303 si 6202. Daca-i schimbi, ia ceva de calitate gen SKF, FAG etc. , sa nu te lase la anu'.
              Toate cele bune!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #37
                Originally posted by LauLaur View Post
                Salut!
                Exista o oarecare influenta intre rulmentii defecti si fluctuatiile de tensiune. Daca rulmentii sunt pe duca si dau sa se gripeze in anumite momente, turatia scade si e posibil sa apara fluctuatiile de tensiune.
                O alta cauza posibila a fluctuatiilor, cea mai comuna, este uzura periilor.
                S-a mai discutat despre rulmentii alternatorului : http://www.clubmercedes.ro/echivalen...nti+alternator
                Seriile rulmentilor sunt: 6303 si 6202. Daca-i schimbi, ia ceva de calitate gen SKF, FAG etc. , sa nu te lase la anu'.
                Toate cele bune!
                Multumesc de informatii, sper sa nu fie periile duse ca nu dispun de 350 ron sa le schimb. Ai idee daca se gasesc doar carbunii?
                My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF