Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Alternator Mercedes A KLASS 170 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alternator Mercedes A KLASS 170 CDI

    Buna ziua tuturor.
    Revin aici,unde am primit multe sfaturi utile,cu rugamintea de a-mi spune cat costa un alternator nou?
    Pe bord ,a aparut martorul BATERIE,care nu s-a mai stins deloc.
    In plus,servodirectia i-a facut probleme sotului meu,care il conduce,la pornirea de pe loc.
    Am mers rapid la un service,unde mecanicul a constatat ca alternatorul nu mai incarca bateria.
    Noroc ca am ajuns pina acasa,pt ca la mecanicul respectiv,n-am putut rezolva.
    Am cautat si am gasit preturi intre 1700 RON si 1400 RON.
    Pe alte site-uri,am gasit FULIE ALTERNATOR (la AUTOKARMA).
    La reprezentanta Mercedes,nu ma trimiteti,pt ca tocmai mi-am cumparat un Citroen C3 si am rate la el,iar costurile acolo,sint prea mari,pentru mine.
    Cum ar fi mai bine?
    Sa cumparam alternatorul nou,avind in vedere ca este dificil de schimbat ,sa-l luam de la dezmembrari,de la o masina accidentata?
    Problema este,ca n-avem nici mecanic de incredere,care sa le poata face pe toate.
    De altfel,la reprezentanta....ce simplu ar fi!
    O duci acolo,ti-o repara,platesti si n-ai griji.....dar nu e pentru oricine....

  • #2
    De ce primul gand este sa cumparati unul? Ce este defect la cel de pe masina?
    Se pot schimba: regulator tensiune, perii colectoare, rulmenti, fulie. Cam acestea sunt componentele care se defecteaza frecvent.
    Eu zic sa cautati un electrician bun care sa va faca o constatare. Un alternator sh este cam 400 ron iar reparatia nu cred sa duca atat.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Originally posted by LauLaur View Post
      De ce primul gand este sa cumparati unul? Ce este defect la cel de pe masina?
      Se pot schimba: regulator tensiune, perii colectoare, rulmenti, fulie. Cam acestea sunt componentele care se defecteaza frecvent.
      Eu zic sa cautati un electrician bun care sa va faca o constatare. Un alternator sh este cam 400 ron iar reparatia nu cred sa duca atat.
      Multumesc....m-ati mai linistit.
      Sotul meu,s-a suparat rau si s-a culcat.
      Stim putine despre autovehicule.
      Stiti vre-un electrician auto serios,care sa-mi faca ceea ce trebuie si la un pret corect?
      Scuze...in Bucuresti imi trebuie si eventual in sectorul 4 sau pe-aproape.

      Comment


      • #4
        Cica mecanicul a masurat tensiunea bateriei .N-a masurat amperajul.
        Bateria pusa pe masina,acum 2 ani si jumatate,era veche.
        Sotul meu,spune ca va lua alta baterie,de pe alta masina si o va pune pe Mercedes,pentru a fi sigur ca este vorba despre alternator
        Am inteles din ceea ce ati scris,ca ar putea fi o problema simpla la alternator,insa din cate am inteles,ar trebui dat jos motorul,pentru a ajunge la alternator.
        Asa este?

        Comment


        • #5
          Nuuuu, in nici un caz nu trebuie dat jos motorul! Oricare ar fi defectul, mic sau mare, corect e sa-l aflati intai.
          Trebuie verificata incarcarea, adica cu motorul pornit trebuie regasita pe bornele bateriei o tensiune de aprox. 14V.
          Ca mecanic nu stiu la cine va pot indruma, poate doar sa luati legatura cu userul Mastermario71. Despre Dl. Marian s-au scris numai cuvinte de lauda pe acest forum, fiind un mecanic desavarsit .
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Asa este?[/QUOTE]

            Eu am patit-o in mers. De la Pitesti la Craiova am venit pe baterie. Greu cu directia la viteze mici dar am venit.
            Meseriasi care mai de care cu scoruri pe masura.
            In final a fost vorba de perii iar cu manopera cu tot a costat toata operatia 150 lei.
            Inlocuirea periilor s-a facut fara a da motorul jos.

            Comment


            • #7
              Originally posted by LauLaur View Post
              Nuuuu, in nici un caz nu trebuie dat jos motorul! Oricare ar fi defectul, mic sau mare, corect e sa-l aflati intai.
              Trebuie verificata incarcarea, adica cu motorul pornit trebuie regasita pe bornele bateriei o tensiune de aprox. 14V.
              Ca mecanic nu stiu la cine va pot indruma, poate doar sa luati legatura cu userul Mastermario71. Despre Dl. Marian s-au scris numai cuvinte de lauda pe acest forum, fiind un mecanic desavarsit .
              Dl Marian,este din Bucuresti?
              Bateria noastra avea la borne 12 V.
              Ar fi trebuit sa aiba 14V?

              Comment


              • #8
                Originally posted by valyvis10 View Post
                Asa este?
                Eu am patit-o in mers. De la Pitesti la Craiova am venit pe baterie. Greu cu directia la viteze mici dar am venit.
                Meseriasi care mai de care cu scoruri pe masura.
                In final a fost vorba de perii iar cu manopera cu tot a costat toata operatia 150 lei.
                Inlocuirea periilor s-a facut fara a da motorul jos.[/QUOTE]
                Tocmai....si sotul meu a avut probleme cu directia,concomitent cu aparitia martorului BATERIE.

                Comment


                • #9
                  In momentul in care incarcarea nu mai functioneaza , servo ( electric fiind ) nu mai are de unde sa isi ia suficient curent si nu mai functioneaza .

                  Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                  Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                  Comment


                  • #10
                    Alternatorul se da foarte usor jos, e treaba de 20-30minute lalaind-o.
                    Se ridica de rola intinzatoare cu o cheie dupa care se leaga cheia pentru a ramane ridicata.
                    Se socate cureaua doar de pe fulia la alternator.

                    Altenatorul sta prin in 3 suruburi lungi rau.
                    Se desfac firele de pe el si apoi se repara.
                    Parerea mea este daca tot umblati in el schimbati si rulmentul mare, dinspre fulie.
                    Schimbarea ambilor rulmenti m-a costat 50lei, iar rulmentii 90 amandoi, unul SUA altul Koreea.I-am schimbat pe amandoi deoarece eram la a doua interventie si nu mai aveam chief de mesterit.
                    Manopera de montaj a fost in contul meu avand la dispozitie garajul unui prieten.

                    Decat unul sh mai bine reparat si curatat cel al masinii, deoarece la cel sh nu aveti garantia ca va functiona 1 luna sau 1 an.
                    Si totusi daca e fulia de vina, mai bine unul SH cu filia buna.
                    Depinde de costuri, timp, si cat de repede aveti nevoie de masina(asta depinde de programul mecanicului).
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cristina58 View Post
                      Dl Marian,este din Bucuresti?
                      Bateria noastra avea la borne 12 V.
                      Ar fi trebuit sa aiba 14V?
                      Da, http://www.clubmercedes.ro/diagnoza-...ght=suflatoare

                      Insa nu stiu in ce masura se baga Marian pe sub masini, el e cu stabilire bube.
                      Pentru electrician bun recomand alt Marian, service Glucoza, tel 0722.221.882.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Buna ziua
                        Sunteti sigura ca alternatorul e defect?
                        Cureaua e la locul ei?
                        Pentru alternator recomand un specialist. 0723 341022 Dan Puricel
                        Nu stiu sa coste mai mult de 400 lei , orice s-ar repara la un alternator.
                        Poate sa-l demonteze singur de pa auto.

                        Comment


                        • #13
                          Daca nu ar fi avut cureaua pe alternatorul ar fi fiert motorul, deoarece fulia pompei de apa si cea a alternatorului sunt angrenate de aceeasi curea.
                          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                          Comment


                          • #14
                            Azi s-a intimplat o ciudatenie.
                            Sotul a lasat-o acasa,a pornit motorul si a masurat tensiunea si a gasit valoarea de 14,20 V
                            Martorul n-a mai aparut pe bord si bateria se incarca.
                            Inainte de a porni motorul ,a gasit valoarea de 12,10 V.
                            Concluzia lui este ca ar putea fi un contact imperfect,periile,etc
                            Directia functiona bine,rotile se miscau usor.
                            Ce parere aveti?
                            Azi,mi-a raspuns un reprezentant Mercedes de la Autoklass.
                            Un alternator nou,+manopera=3200RON
                            Mama mia!!!!!!

                            Comment


                            • #15
                              De regula cade fulia la acest alternator si costul ei e de la 140 -380 ron depinde de producator se schimba relativ usor contactatima si rezolvam problema

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF