Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Martor aprins in bord nu se tureaza peste 130

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor aprins in bord nu se tureaza peste 130

    Baieti va salut , am si eu o problema cu un MB A 170 CDI din 2004 ...........mergeam cu 100-120 , fara zgomote sau sunete ciudate , dupa care mai mult de 130 nu a vrut sa urce.......... indiferent de treapta de viteza ,mai mult de 130 nu urca cu pedala in blana, ce ar putea fi ? se poate remedia acasa sau trebuie mers la service ? a mai patit cineva?
    e aprins in bord un martor asa ceva un motor cu elice sa zic eu ......e vorba de check engine , martorul galben ,are nr 10 in cartea masinii
    Last edited by An2r3y; 05-18-2013, 19:27 PM.

  • #2
    Salut!
    Ca sa ai un punct fix de plecare, pune un tester STAR pe ea si in functie de codurile de eroare stocate vezi pe unde-i buba.
    Cauzele plafonarii CDI-urilor (LIMP ) sunt multiple si au fost intens discutate pe forum.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Am fost cu ea pe tester si mi-a zis ceva de o valva la turbo , parerea mea k nu deschide turbo cum trebuie ,clapeta aia cred sau poate este vreun furtun scos sau spart ........stie cineva unde e amplasat turbo sau daca am acces usor sa ma uit pe la el?

      Comment


      • #4
        Salut,
        Am avut si eu problema asta. Cu parere de rau iti spun ca am schimbat turbina cu totul, a costat destul de mult.
        Daca gasesti ceva la dezmembrari s-ar putea sa mearga dar nimic nu e sigur...
        Spor la treaba.
        Last edited by cutaresku; 05-27-2013, 08:39 AM. Reason: punctuatie, majuscule! Esti membru din 2008 si n-ai reusit sa citesti regulile?

        Comment


        • #5
          t ........stie cineva unde e amplasat turbo sau daca am acces usor sa ma uit pe la el?[/QUOTE]

          Vezi ca am mai scris pe aici despre acest simptom.
          Misca cu mana parghia de la turbo s-ar putea sa fie intepenita.

          Comment


          • #6
            Pare a fi fie electrovalva de actionare vacuumatica a turbinei, fie pierdere de vacuum (mergi la un service cu vacuumetru). Fum negru, suieraturi metalice? Daca nu pui codul de eroare exact, cum te-a sfatuit si Laur, e bajbaiala...
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Va multumesc pt sfaturi dar masina e plecata in italia cu fratele meu si de asta va intreb dak imi puteti spune cu exactitate unde e amplasat turbo sau un link unde s-a mai discutat despre asta .............fum nu scoate si nici suieraturi metalice

              Comment


              • #8
                Poza unde este amplasat turbo,daca vrei sa il scoti nu e chiar usor,trebuie sa dai jos admisia,iar el are un sistem de prindere mai complicat cu suruburi pe dedesubt destul de greu accesibile,dar fara sa il scoti ai acces la acea parghie pe care o poti misca de cateva ori sa nu fie intepenita.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Multumesc frumos pt poza ....Stima

                  Comment


                  • #10
                    Ichbin , poza este valabila si la 170 CDI din 2004 ?

                    Comment


                    • #11
                      Revin cu problema ,, nu se tureaza peste 120 km ,, am fost cu ea pe tester si mi-au spus ca turbina nu face suficienta presiune ( maxim 1,2 bari) sau cam asa ceva si atunci mi-au demontat turbina si am mers cu ea la Timisoara la service care se ocupa doar cu turbo , unde mi-au masurat valorile la care inchide si au spus ca turbina e perfect functionala, ca nu au ce sa ii faca , ea functionand la parametrii optimi dati si de mercedes pt varianta a class..................... aveti idee ce poate fi ? tipul de la service-ul de turbo zicea sa se verifice ceva la evacuare sau curatarea EGR-ului parca.......turbina neavand nimic

                      Comment


                      • #12
                        Curatare EGR cu siguranta.Ca de esapament sau catalizator infundat nu cred sa fie vorba.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #13
                          Testerul a fost STAR ? Ce cod de eroare ti-a dat ?
                          Asa din ce ne spui tu ori cel care ti-a facut diagnoza nu stie sa o interpreteze corect , ori cei de la service-ul din Timisoara nu sunt grozavi . La ce service ai fost ?
                          Eu sincer ti-as recomanda , decat sa inceapa cei de la te miri ce service-uri ba ca o fi aia ba aia ba aialalta , sa mergi la Vasile la Giarmata . Omul lucreaza doar Mercedes , si am vazut multe masini la care altii nu le dadeau de cap si el le-a rezolvat .
                          Bafta in rezolvarea problemei !
                          Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                          Comment


                          • #14
                            Nu stiu exact ce fel de tester are tipul la care am fost nu mi-a spus decat ca turbo nu face suficienta presiune nu mi-ai dat nici un cod de eroare, service-ul din timisoara este k-turbo service de pe Str Izlaz nr 60.

                            Comment


                            • #15
                              Nu stiu , nu cunosc , n-am auzit nimic despre baietii de pe Izlaz .
                              Eu imi mentin parerea , da o fuga la Vasile .

                              Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                              Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF