Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A140/2000 Inundat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A140/2000 Inundat

    Salutare si bine v-am gasit!
    Sambata, de Inviere, dupa o ploaie de 10-15 minute masina plutea prin curte...

    A fost plina cu apa si mal pana la nivelul buzunarelor de la portiere. A pornit cat sa fie scoasa din curte dar apoi motorul s-a oprit.

    Am sa va rog sa-mi dati cate un sfat sau idee despre cam ce trebuie facut in cazu asta. Eu si cu un prieten incercam sa vedem daca mai putem face masina din ea (amandoi mecanici de ocazie )

    Interior
    -demontat tot, scaune, mochete si spalate si puse la uscat
    -ras tot malul uscat de pe caroserie
    -curatate compartimentul la baterie si portbagaj
    -golite portierele de mal, demontat difuzoare

    Sub masina
    -trebuie sa demontam scuturile pentru a scapa de malul pus intre ele si caroserie

    Motor
    -demontat fitru aer, admisie, capac motor, electomotor, bujii

    Maine sper sa lucreze cei de la atelierul de reparat electromotoare sa-mi spuna ce daune a produs apa in el. Acum pare blocat.

    Banuiesc ca a intra apa in motor si ma gandeam ca dupa ce-l vad pornit sa pun in el ceva solutie de curatare, dau afara uleiul vechi si apoi sa pun altu nou.

    Vacuum-ul din portbagaj nu mai functioneaza.

    Calculatorul si debitmetru par a nu fi afectate. Sper asa sa fie.

    Apa cred ca a trecut din electromotor si la volanta, cutie...

    Ar mai fi multe de spus dar e tarziu si la oboseala nici nu le mai stiu pe toate.
    Mai spuneti si voi ce ar trebui sa mai verific si maine va informez de mersul lucrarii.

  • #2
    Toate mufele curatate cu spray de contacte electrice(sper sa iti ajunga doua tuburi).Verificate toate sigurantele si eventual curatate cu spray de contacte mufele lor.Calculatoarele/modulele ce au avut contact cu apa si se desfac(cele capsulate nu are rost sa le desfaci) curatate cu spray de contacte.Tot ce dai cu spray sa le suflii la vreo 5 secunde cu compresorul cu aer.
    Filtrul de aer la gunoi daca tot schimbi si uleiul cu filtrul aferent+inlocuire filtru habitaclu daca ti la nasuc.
    Dupa montezi/schimbi si mai ai probleme cu ceva, abia apoi mai vedem ce, unde, cum.Pana atunci eu iti urez costuri minime catre 0.

    Comment


    • #3
      Imi pare rau si sunt alaturi se tine. Mare ghinion, dar probabil ca pe langa celelalte bunuri inundate...
      Daca apa a intrat in baia de ulei, atunci schimbi uleiul & filtrul. Altfel eu zic sa nu cheltui aiurea. NU stiu ce cutie de viteze ai. La cele automate exista un prea plin, deci sigur a intrat apa acolo - schimb ulei de pe o zi pe alta. adica azi scurgi, maine bagi ulei.
      Electromotorul/bobina/ orice este electric poate fi o problema si ideal ar fi ca inca cateva zile sa nu ai tensiune prin ele... si sa urmezi sfatul lui Mihai (foarte pertinent).
      Filtrele de aer (daca-s 2 la climatizare) arunca-le. A intrat mizerie in ele. Daca ai noroc poti sa-l cureti la jet puternic pe cel de jos (la mine a mers si chiar isi face treaba)...
      Mai verifica daca cumva a intrat apa pe circuitul de alimentare (nu cred, dar la ce ghinion ai avut...).
      Ca si procedura de lucru, eu as lua-o pe rand. Intai circuitul electric, apoi alimentarea si ungerea. Abia apoi pui o baterie.
      Daca nu ai incercat sa pornesti motorul cu filtrul ud, nu a intrat apa in el. Daca da... e complicat
      Obligatoriu testare. Si nu cred ca scapi cu una singura...
      Bafta multa!
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #4
        Mufele si sigurantele au fost curatate.

        Calculatorul de la air bag-uri l-am gasit cu apa in el. E situat sub mocheta langa frana de mana. Sa vedem daca apare eroare pe el.

        Acu sunt cu electromotorul demontat si degresam la el. Daca asta functioneaza pus direct pe baterie ar trebui sa porneasca si masina.

        Am luat niste ulei romanesc si motorina sa pun in motor si sa-i fac cateva spalari sa elimine apa si ce mizerii mai are prin el.

        Daca alternatoru e blocat si el de apa si mal cum il demontez? Pe unde am acces la el?

        Comment


        • #5
          Nu ar trebui sa ai apa in carter, ptr. ca normal, nu are pe unde intra. Sau a depasit nivelul jojei de ulei, care joja nu era acolo?
          Utilizarea motorinei ptr. spalarea motorului este ceva de acum vreo 30 de ani, nu e solutie buna/actuala si poti avea necazuri cu simeringurile. Mai bine dai 15-16 lei si cumperi ceva special ptr. curatare.
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #6
            Pfff, urata treaba!
            Cel mai bun lucru este ca, calculatorul motor, cel de ABS si ESP au scapat fara baita.
            In interior:
            -Atentie marita acordata compartimentului bateriei si sigurantelor. Mult spray de contacte electrice, curata si elimina apa totodata.
            Restul, te descurci tu, ma refer la tapiterie, fete de usi etc.
            In compartimentul motor:
            -Filtre schimbate
            - Demontat si curatat tot ce a fost atins de apa
            -La alternator ai acces pe dedesubt(in partea dreapta), trebuie sa dai cureaua de accesorii jos. Curata-l, si cu ocazia asta schimba-i rulmentii. Cu timpul vor incepe sa faca zgomot din cauza apei.
            Cutia de viteze:
            Daca ai desfacut electromotorul, vezi ca in spatele lui este un capac. Scoti capacul si ai o vedere mai buna spre volanta. Sper ca ai cutie manuala. Daca e plin de mal acolo, trebuie sa dai jos cutia si sa cureti discul, placa de presiune, volanta si sa scurgi apa. In interiorul cutiei nu are cum sa intre.
            Inainte sa bagi cine stie ce minuni in motor sa-l speli, vezi pe la joja cum e uleiul, daca are nivelul crescut. Daca e asa cum era inainte, schimba-i motorului doar uleiul si filtrul. Oricum sunt cam mici sansele sa fie apa in camerele de ardere sau in baia de ulei.
            Bafta multa!
            P.S. Sa lasi masina in soare, si de cate ori poti cu geamurile ridicate si usile inchise. Se va evapora apa mai repede.
            Last edited by LauLaur; 05-10-2013, 16:53 PM.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Electromotorul si-a revenit dupa curatare. I-am schimbat si carbunii. Am pus toate la loc si dat cheie.

              Invarte dar nu porneste. Benzina vine in rampa de injectoare.

              La indrumarile unui prieten mecanic am verificat daca avem curent pe rampa de bobine. Am pus un set de bujii bune in ea, legat masa, si dat scurt la automat. Bujiile nu fac scanteie.

              Asta ar insemna ori ca e arsa bobina ori nu vine curent in ea (nu stiu cine da curent in ea). De aici cred ca incepe distractia cu diagnozele.

              Mai vedem maine ce mai facem. Multumesc de sfaturi!

              Comment


              • #8
                La indrumarile unui prieten mecanic am verificat daca avem curent pe rampa de bobine. Am pus un set de bujii bune in ea, legat masa, si dat scurt la automat. Bujiile nu fac scanteie.

                Asta ar insemna ori ca e arsa bobina ori nu vine curent in ea (nu stiu cine da curent in ea). De aici cred ca incepe distractia cu diagnozele.

                Mai vedem maine ce mai facem. Multumesc de sfaturi![/QUOTE]

                Cred ca pe partea de inalta tensiune conturneaza (fura curent), a mai ramas umezeala (mizerie pe undeva).

                Sa decuplezi pompa vacumatica din portbagaj pentru ca o sa-ti descarce bateria. Scoate-o la uscat (imbracamintea ei retine apa).

                Comment


                • #9
                  Sufla cu aer sub presiune bobina bine scoate bujiile si dai la automat de citeva ori ,verifica uleiu si apoi montezi bujiile si va porni bine inteles trebuie suflate si calculatoarele la mufe ,am patito cun c clas pe benzina si cu greu dar a pornit atentie la evacuare trebuie scoasa apa ca nu va porni motoru ca nu are unde evacua

                  Comment


                  • #10
                    trebuie scoasa apa ca nu va porni motoru ca nu are unde evacua[/QUOTE]


                    Asa este, eu uitasem de evacuare.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by psiho200 View Post
                      atentie la evacuare trebuie scoasa apa ca nu va porni motoru ca nu are unde evacua
                      Nu sunteti in firea voastra... sau nu stiti cu ce presiune ies gazele din cilindrii?
                      Mai bine le spuneati sa nu stea cineva in spatele masinii...
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by adip1962 View Post
                        Nu sunteti in firea voastra... sau nu stiti cu ce presiune ies gazele din cilindrii?
                        Mai bine le spuneati sa nu stea cineva in spatele masinii...
                        Am patit-o eu cu esapament infundat asa ca stiu ce vorbesc.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by valyvis10 View Post
                          Am patit-o eu cu esapament infundat asa ca stiu ce vorbesc.
                          Infundat cu apa? Nu cred... Mai cauta pe net... O sa gasesti o gramada de filmulete referitoare la curatarea evacuarii... cu apa! 99% provin de la arabi.
                          Dar... eu ma opresc aici. Am altele mai importante decat sa ma contrazic.
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by adip1962 View Post
                            Infundat cu apa? Nu cred... Mai cauta pe net... O sa gasesti o gramada de filmulete referitoare la curatarea evacuarii... cu apa! 99% provin de la arabi.
                            Dar... eu ma opresc aici.
                            Si eu ma opresc.
                            Nu era vorba de apa ci mai ales de aluviuni .

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by adip1962 View Post
                              Nu sunteti in firea voastra... sau nu stiti cu ce presiune ies gazele din cilindrii?
                              Mai bine le spuneati sa nu stea cineva in spatele masinii...
                              Gogule pai daca ai evacuarea plina cu apa va porni motorul intro joi cu toata presiunea de pe luna ,sau poate daca o tragi e posibil si nici atunci Prietene mai documenteazate si pe urma mai vorbim

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF