Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Apa in masina! Etanseitate caroserie?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Apa in masina! Etanseitate caroserie?

    Am cautat peste tot, dar nu am gasit un subiect macar asemanator...

    Ieri a plouat. Dar ce ploaie! Rupere de nori... iar eu in trafic.
    Fac o oprire si vad presul din dreapta fata ud sub bord aproape de usa. Doar ud, nu baltea apa. Incep sa caut si gasesc partea de jos dreapta a bordului umeda.
    Pe unde Dumnezeu a intrat apa?
    Nu pe la trapa. Este izolata si oricum santurile de drenare asigura scurgerea. Chiar daca ar intra pe acolo e greu de crezut ca s-a prelins pe tabla, apoi pe stalpul din dreapta fata (pe langa parbriz) ca apoi sa intre cumva sub bord.
    Nu pe la usa. Am verificat.
    Cele 2 drenari ale apei din lateralele exterioare ale parbrizului erau colmatate cu diverse chestii cazute din copaci.
    De la roata? Dar cum s-a udat bordul?
    Ati mai auzit asa ceva?
    E sarbatoare, nu pot ma bag sub ea acum si sigur se va usca (e soare afara!).
    Ar fi util un sfat de unde sa incep cautarea.
    Multumesc.
    Last edited by adip1962; 05-05-2013, 08:05 AM.
    Chiar imi place masinuta asta!

  • #2
    Pe undeva pe la imbinarea cheder\parbriz cred eu colegu` , acolo in partea dreapta .
    Pana la rezolvarea problemei , Sarbatori fericite alaturi de cei dragi !
    Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

    Comment


    • #3
      Hristos a inviat!
      Cam greu Sasha sa intre apa pe la parbriz, in situatia in care parbrizul e lipit, nu numai prins in chedere. Cred eu, apa a patruns prin canalele destinate aerului odata colmatata scurgerea, a gasit alt traseu.
      Dl. Adi, desfaceti grila de deasupra capotei (cea cu stergatoarele), pana ajungeti la filtrul de polen. Veti observa traseul, scurgerea se face pe sub aripa. Curatati bine traseul si apoi ii puteti face proba cu apa. Daca filtrul de habitaclu a fost inundat necesita inlocuire, pentru ca va prinde miros. Anul trecut am schimbat 3 filtre din cauza asta.
      Toate cele bune!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Adevarat a inviat!
        Multumesc Laur. Cred ca ai dreptate. Aerul mergea (pozitia 2 din 4), ca mi se abureau geamurile.
        Azi m-am mai uitat pe acolo. Nu este nimic ud pe langa bord.
        Daca stau sa ma gandesc am mai condus prin ploi puternice si nu a intrat apa. Dar... canalele alea nu erau astupate de tot felul de flori, seminte si fulgi de prin copaci.
        Nu vad o alta posibilitate decat sa am vreo gaura in aparatoarea de plastic de la roata si prin caroserie. Ceea ce nu-mi vine sa cred, ca as fi observat cand am schimbat pivotul.
        Marti ma uit la grila si filtru si revin. Chiar daca filtrul se usuca pana atunci, trebuie sa fie urme de apa pe el.
        Multumesc.
        Paste fericit!
        Last edited by adip1962; 05-05-2013, 13:08 PM.
        Chiar imi place masinuta asta!

        Comment


        • #5
          Sa-ti dea Dumnezeu sanatate, Laur!
          Asa a fost. Nu am avut rabdare si am umblat azi. Apa la greu pe langa scurgeri. Furtunele de scurgere erau curate si bagate in gaurile lor, dar izolate de mizerie si praf, iar apa inca baltea pe langa ele (cam 3 cm inaltime in stanga si respectiv 5 cm in dreapta). Am curatat si, iarasi am ramas impresionat de proiectul lor... dar nu au luat in seama Romania si plopii ei...
          In rest, asa cum ai spus, insa... ambele filtre ude!
          Poza atasata.
          Pe filtrul de sus (cel din stanga in foto) se vede inca pata umeda...
          Pe filtrul de jos (cel din dreapta in poza, dar pozitionat invers ca-mi murdarea geamul) nu se vede vreo pata - e totul negru - dar este mult prea greu...
          Asta a fost!
          Off topic: Ce cod are filtrul de jos? Cel din dreapta? Pe el scrie (2 randuri):
          3(8)30156 - prima cifra e 3 sau 8. Mai degraba 3.
          41/8
          Attached Files
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #6
            Hristos a inviat!
            Dumnezeu sa ne dea sanatate tuturor.
            Filtrul ala de praf a fost ud ca lumea, e cam zburlit acum dupa ce s-a zvantat.
            Referitor la cod, filtrul mai mult ca sigur e aftermarket, nu gasesc nici un cod sa semene cu el.
            Codurile pe original, luate dupa seria VIN a masinii dvs sunt:
            -dust filter A168 830 00 18 (cel de deasupra, stanga la dvs in foto)
            -activated charcoal filter A168 830 01 18 (cel din dreapta in foto), cod inlocuit cu A168 830 08 18 combination filter.
            Toate cele bune!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              La primul (cel de praf) e o diferenta de o cifra. Al meu este A168 830 07 18, fata de A168 830 00 18. Lofty ii spune filtrul B si vad ca la el are acelasi cod, desi are A160. Poate ca al meu e de A160...
              Acum insa sunt la uscat amandoua, pana fac rost de bani sa le schimb. Sigur il voi schimba pe cel cu carbune activ (probabil carbunele este in interior ca altfel eu nu-l vad), mai ales ca vad ca a facut burta (in partea de refulare a aerului). Asta e cel caruia Lofty ii spune filtrul A. Oricum si cel de praf vad ca are un strat de carbune pe partea de sus (admisie). Asta il schimb... mai incolo. Dupa uscare il suflu si va mai avea viata...
              Acum dupa ce au inceput sa se usuce, negrul nu mai este atat de negru. Filtrele au fost noi si schimbate cand mi-a spus cel de la care am cumparat-o. Pacat… Mai mergeau.
              Dar revenind la topic...

              Cred ca o idee buna (tipic romaneasca insa) ar fi scoaterea scurgerilor de cauciuc. Din cauza mizeriei din exteriorul lor, ele au etansat apa ajunsa prin-prejur (datorata mizeriilor din copaci si prafului traditional), iar nivelul ei a crescut pana a luat-o pe circuitul de aer. Scurgerile din cauciuc au jos la evacuare cam 3,5x1,5 cm laturile (deasupra rotii – poza A), deci e greu de crezut ca se vor infunda vreodata. Pe de alta parte, este cam greu sa nimeriti la montare perfect imbinarea de sus a scurgerii (poza B) si daca nu reusiti apa o sa se scurga pe langa… si o luati de la inceput!
              Ma mai gandesc insa… poate apar alte solutii.
              Attached Files
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #8
                Iar m-a scos afara...
                Filtrul de jos, cel pe care Lofty ii spune filtrul A (cod A160 830 08 18), iar Laur ii da codul (dupa VIN-ul meu), "A168 830 01 18 (cel din dreapta in foto), cod inlocuit cu A168 830 08 18 combination filter", are si la mine codul A 168 830 01 18, dupa care vine Blucher SPP T20C - probabil cod de fabricant autorizat ca are steluta.
                Deci posibil ca tehnologia de realizare si se pare si forma sa se fi schimbat...
                Oricum sub straturile subtiri de panza de pe laterale filtrului se simt multe bilute mici prinse intr-un fel de retea.
                Ceea ce inseamna ca s-ar putea sa mai mearga si asta?
                Sa vedem... Sigur insa nu este ca cel al lui Lofty, care pare o panza/carton acordeon acoperita cu carbune, cam la fel cu filtrul de sus. Al meu este plin, nu stiu cu ce, probabil silicagel? Cam asa ar fi la pipait... Si... inca greu.
                Sa se usuce ca lumea.
                Attached Files
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #9
                  Cele doua filtre prezente pe masina dvs., unul simplu de praf si unul de carbon activ, au fost inlocuite de filtrul A168 830 08 18 combination filter. Adica e o combinatie intre cele doua: un filtru de praf, polen si filtru carbon activ integrat.
                  By the way... scurgerile lasati-le asa, isi fac foarte bine treaba.
                  Numa' bine!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Deci au inlocuit 2 filtre intr-un singur? Super tare. Costa mai putin! Intre 42 si 155 lei. La Unix care sunt niste scumpi.... Asa mai merge... Merci Laur.

                    Cu burlanele insa ma mai gandesc. Exista si eventualitatea sa bag ceva pe langa ele (ca un pai sau o conducta/teava scurta si subtire), astfel incat sa asigur scurgerea apei de langa ele, sa nu balteasca si eventual sa creasca pana la nivelul la care intra la filtre... Ca pana la urma asta a fost! Ma mai gandesc insa.
                    Multumesc inca o data.
                    Case closed!
                    Last edited by adip1962; 05-06-2013, 19:05 PM.
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #11
                      Filtrul cu carbon activ,nu are bucata de carbune in interior,e imprimat in hartie,ai sa vezi ca de nou filtrul e negricios,oricum usuca bine sa nu prinda miros,cumpara un spray aerosol desinfectant,eu am folosit Dettol,sau ce crezi ca e bun,porneste ventilatia si da cu spray pe unde trage aer,filtrul fiind scos,o sa dezinfecteze acel traseu care a fost ud,anul trecut s-a udat si la a mea filtrul,dar nu tare numai putin si dupa cateva zile cand dadeam drumul la aer venea un miros urat,dar dupa ce am facut operatia a disparut si nu a mai reaparut.Bafta.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF