Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Furtun care iese... Parca nu mai trage masina....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Furtun care iese... Parca nu mai trage masina....

    Doresc sa imi spuna cineva ce rol are furtunul din imagini?
    Care sunt motivele din care el iese?
    Cum pot sa remediez aceasta problema?

    Multumesc.
    Attached Files

  • #2
    Care, unde, ce furtun prietene?!?!
    Aha, acum vazui. Mai intai despre ce masina discutam? Aia e cumva pompa de aer?
    Last edited by LauLaur; 04-20-2013, 16:34 PM.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Si alte poze

      Si alta poza.

      A-class 170 CDI
      2002
      Attached Files
      Last edited by dannezu; 04-20-2013, 16:36 PM.

      Comment


      • #4
        Le pun de pe o tableta si nu le pot pune pe toate odata. Cer scuze.

        Alta poza. Cred ca are legatura cu filtrul de aer. Habar nu am.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Schimba motorizarea de la profil.

          In poze vad o motorizare diesel.
          In prima si ultima poza vad valvula EGR iar furtunul e cel de vacuum ce o comanda ca sa recircule gazele arse prin admisie.
          In poza doi mi se pare ca e electro valva ce comanda inchiderea si deschiderea vacuum-ului.

          Le:In poza doi e de fapt electrovalva ce comanda preluarea gazelor din rezervor imagazinate in canistra EVAP.
          Last edited by gmihai24; 04-20-2013, 16:43 PM.

          Comment


          • #6
            Ce-s astea ghicitori? Vorbim despre un 170CDI. Am ghicit?
            Nu sunt eu expert in diesele dar ala imi pare un furtun de vacuum de la egr.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Nu e nicio ghicitoare. E a170 cdi diesel din 2002. Furtunul cred ca are legatura cu filtrul de aer daca nu gresesc.

              Comment


              • #8
                Ti-am raspuns mai sus dar ramane in varianata asta raspunsul:

                In prima si ultima poza vad valvula EGR iar furtunul e cel de vacuum ce o comanda ca sa recircule gazele arse prin admisie.
                In poza doi mi se pare ca e electro valva ce comanda inchiderea si deschiderea vacuum-ului de comanda a EGR.
                Last edited by gmihai24; 04-20-2013, 16:49 PM.

                Comment


                • #9
                  Si o fi blocata electrovalva din poza 2 de tot iese furtunul din egr?

                  Poate avea legatura cu acest furtunas puterea motorului?

                  Comment


                  • #10
                    Furtunele de pe traseele de vacuum nu ies pt ca nu exista preiune sa le impinga afara.

                    Mai plauzibila mi se pare spargerea membranei din egr si din cauza preiunii sa iti arunce furtunul afara.
                    Desfa egr-ul si vezi ce si cum.

                    Comment


                    • #11
                      Ai idee cum se desface?

                      Intreb pt ca am vrut mai demult sa ma uit la filtrul de aer si tare complicata mi se pare montarea/demontarea pieselor.

                      Comment


                      • #12
                        Imi pare rau dar nu am experimentat asa ceva si nici cu scheme nu mai pot ajuta pe nimeni vreo doua luni ca am probleme cu pc-ul.

                        Comment


                        • #13
                          ...

                          Originally posted by gmihai24 View Post
                          Imi pare rau dar nu am experimentat asa ceva si nici cu scheme nu mai pot ajuta pe nimeni vreo doua luni ca am probleme cu pc-ul.
                          Pot intra remote? Iti fac eu pc-ul ca la ele ma pricep.

                          Comment


                          • #14
                            Daca in remote control poti exclude hardware partea audio si bufer-ul respectiv si apoi sa imi stabilizezi sau sa imi inlocui tranzistorii de brige drive cu mosfet si alte cateva....te las

                            Stiu sa-l fac dar mi-e lene, mi-e sila, acesta l-am facut din bucati si de aceea nu mai prezinta interes.Toate au prioritati acum.Nunta, masina si apoi calculatorul

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by gmihai24 View Post
                              Daca in remote control poti exclude hardware partea audio si bufer-ul respectiv si apoi sa imi stabilizezi sau sa imi inlocui tranzistorii de brige drive cu mosfet si alte cateva....te las

                              Stiu sa-l fac dar mi-e lene, mi-e sila, acesta l-am facut din bucati si de aceea nu mai prezinta interes.Toate au prioritati acum.Nunta, masina si apoi calculatorul
                              Casa de piatra! iti doresc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF