Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Aproape totul, despre seria A-class

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Inlocuire discuri frana fata-w168:

    Demontare/inlocuire nuca schimbator viteze(impreuna cu "fusta" aferenta):
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #32
      Originally posted by cutaresku View Post
      Rog nu mai postati probleme tehnice aici. Se vrea cumul de date utile si atat.
      Exista useri cu evidente probleme de intelegere, sens in care recomand recitirea solicitarii mai sus citate. Am sters cateva posturi.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #33
        Ce se intampla intr-o cutie de viteze atunci cand devine zgomotoasa. Sau ce anume produce acel zgomot:

        Functionarea unui motor impreuna cu a sa cutie de viteze. Pentru cei incepatori in ale mecanicii:

        Senzor impulsuri volanta, locatie si cum se demonteaza:
        Last edited by LauLaur; 11-15-2015, 18:30 PM.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #34
          O verificare preliminara a functionarii electromotorului.
          W168 or nothing!

          Comment


          • #35
            Servisarea instalatiei AC:
            Originally posted by nora-marian View Post
            Sa începem cu desfundatul instalatiei.
            In general instalatia se infunda datorita uzuri pronuntae a comresorului (span de la pistoane bagat in instalatie). Locurile unde se infunda sunt urmatoarele:
            1. Radiatoare (sunt confectionae cu o teava foarte mica in diametru).
            2. Ventilul de laminare (acesta are o gatura foarte mica pe turul instalatiei prin care freonul este pulverizat ca un spray).
            3. Curatarea (spalarea) instalatiei se face cu azot, substanta speciala in acest sens sau cu robotul de incarcare (cu freon) dupa ce se demonteaza ventilul de laminare si compresorul. Intre cele doua conducte de la compresor se face un strap din furtun, iar la ventilul de laminare se pune unul orb (fara acel orificiu de pulverizare).
            4. Se schimba filtrul deshidratator obligatoriu.
            Verificarea pierderilor de freon se face cu substanta fluorescenta si o lampa cu UV sau detector de freon. O alta verificare dar mai putin sigura este ca in zona unde sunt pierderi de feon se umezeste cu ulei din instalatie.
            Verificarea compresorului se face pe masina sau pe bancul de probe prin masurarea presiunii de lucru. Se mai poate verifica, demontand compresorul de pe masina si scurgand uleiul din el intr-un pahar. Daca in pahar se regaseste span (impuritati la fundul paharului), insemna ca compresorl are uzura pronuntata.
            Scaderea turatiei motorului in momentul cuplari AC-ului este normala, deoarece compresorul induce o forta in rotatia normala a motorului.
            Sa nu uitam ca se gasesc doua tipuri de compresoare. cu ambreaj si fara ambreaj. Cele fara ambreaj se invart in continu. Acestea sunt cele mai sensibile compresoare si binenteles scumpe. Se arde o bobina din el iar acea bobina se vinde numai cu compresorul. In cazul pierderilor de freon scade nivelul uleiului din compresor si binenteles apare uzua pistoanelor.
            Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

            Comment


            • #36
              Demontare selector viteze, cutie automata w168 facelift:

              Montare selector viteze, cutie automata w168 facelift:

              Inlocuire pompa apa W168, fara a da motorul jos:
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #37
                Tot mai des citesc despre ambreiajul compresorului de AC...
                Compresorul de aer conditionat de pe AClass nu are ambreiaj! Este un compresor cu cilindree variabila(Variable Displacement Compressor), utilizat in instalatiile de climatizare automate. Foloseste o valva comandata de calculatorul de climatizare pentru a controla fluxul de agent frigorific.

                Functionarea acestui tip de compresor aici!
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #38
                  Inlocuire lant distributie:
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #39
                    Demontare coloana de directie, w168

                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #40
                      Demontare/montare fete usi spate w168:
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #41
                        Instructiuni pentru curatarea senzorului de temperatura interioara, atunci cand devine enervant bazaitul din plafoniera. Valabil pentru mai multe modele Mercedes Benz.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #42

                          Arata cum se face dezactivarea ESP-ului pentru test dinamometric al franelor. E de la un MB clasa B dar se aplica si la W169.
                          No malfunction

                          Comment


                          • #43
                            Asa cum spuneam si mai sus, aici nu discutam probleme tehnice, cumulam doar informatii.
                            Last edited by Florin_WES; 03-10-2017, 00:30 AM.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #44
                              Demontare/inlocuire bascula w168:

                              Inlocuire amortizor fata/flansa amortizor/arc suspensie w168:

                              Inlocuire rulment fata w168:

                              Inlocuire rulment spate w168:

                              Inlocuire saboti frana w168:

                              Inlocuire discuri frana si placute frana fata w168:

                              Inlocuire filtru benzina w168:
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #45
                                Solutie pentru Rugina si protectia aripilor pe spate

                                Ma bucur ca macar pe final am gasit o solutie pe care vreau sa o impartasesc cu cei interesati. Ea nu este noua deloc, decat pentru mine - din ce am observat.

                                Ca reteta ar fi urmatoarea:
                                • curata rugina (eventual taie si repara - daca poti evita sudura)
                                • aplica solutia de conversie a ruginii in 2 straturi cu 18 ore timp de uscare
                                • aplica zinc (aici am exagerat, sau nu)
                                • aplica antifon (daca e dedesubt) sau
                                • aplica un spray cu vopsea anticorosiva
                                • aplica un lac de protectie


                                Solutia descoperita este un convertor de rugina pe care il gasiti la mai multi producatori: Nigrin, Kelfos, Kelfer+, Loctite

                                Eu am folosit o solutie cu initiala K. si am fost foarte multumit.

                                Necesar: smirgel, Spray Zinc & Vopsea, Convertor Rugina, Perie sârma (poate si o autofiletnata/bormasina), penson

                                PS1 . Pe timpul finisisarii, sudurii, chiar si la primmerul de aderenta- primul strat de primmer cu pasivizor, NU FOLOSITI APA! Apa e primul pas spre a porni o oxidare intre straturi,care desi nu este inca rugina, scade aderenta stratului de vopsea pe metal.si primul micropor in rugina va degenera intr-o pata de rugina.

                                PS2 Nu uitati la 1-2 ani sa introduceti ceara in praguri si unde mai e cazul, mai ales sa inspectati caroseria sub scutul de plastic

                                Pentru protectia aripilor de pe spate se pot adapta usor protectiile de plastic de la Logan - 65 lei setul fata/spate
                                Inainte sa il fixati curatati bine suprafata si aplicati un strat de zinc, apoi antifon sau silicon (dar nu cel sanitar, ceva bun de exterior) apoi fixati bandourile. Am sa revin cu un tutorial.

                                Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
                                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF