Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

nu mai porneste! :( SOS.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu mai porneste! :( SOS.

    Sal Guy's, m-am mai ajutat inainte de Forumul Vostru fara sa ma inscriu, ceva probleme cu electromotorul, dar s-au rezolvat! Mercy mult.

    Acum alta si nu am gasit prea multe care sa ajute. Problema sta asa: A140-ul Prietenei mele nu mai porneste, electromotorul invarte dar nimic. Totul s-a intamplat in spalatorie! daca ajuta asta. Actiuni deja efectuate: Am schimbat releele de la pompa benzina cu cel de la degivrare luneta: tacane-ndeci probabil cupleaza. Am desfacut turul de pe rampa si nu vine nimic cand pun contactul, de ori cate ori, dau la automat- NIMIC, Am tras de pe furtun si se pare ca are benzina pe linie, dar probabil pompa arsa!? ce credeti?
    Poate ajuta cand am luat Masina singurul filtru neschimbat a fost cel de benzina? credeti ca se poate sa fie asa de infundat incat sa nu mai lase deloc benzina ?! Cum fac sa dau jos pompa si sa masor daca am alimentare cand pun contactul, sa o vad daca inca misca? nu merge rebobinat motorul pompei? Sau am in alta locatie un punct de control al tensiunii spre pompa?

    PS: nu am o rampa sau un elevator, am acces la filtru doar cu 2 capre de 40cm?

    Mercy mult!

  • #2
    Asculta daca se aude pompa ! vizitare la la pompa nu ai decat daca dai scutu si rezervoru jos pe elevator.In timp ce dai la automat pune pe cineva sa asculte daca se aude pompa daca nu iti trebuie pompa .cati km are masina ? Benzina ai sigur ????
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

    Comment


    • #3
      nu se aude nimic, dar vreau sa fiu sigur intai ca imi vine tensiune spre pompa, inainte sa desfac totul.
      Da, benzina are si masina nu a fost lasata fara benzina niciodata.

      Are 120K Km, din 2004 daca nu ma insel,cel putin atat arata bordul.

      Tx!

      Comment


      • #4
        Salut!
        Verifica mai intai siguranta nr. 6 (fuel pump relay, 30A). Ar trebui sa schimbi si filtrul de benzina cu unul de calitate, sa-ti iasa din grija asta.
        P.S.
        Poti verifica pe soclul releului prezenta tensiunii de alimentare.
        Eu am schimbat filtrul doar cu cricul pus pe partea dreapta.
        Last edited by LauLaur; 03-03-2013, 11:01 AM.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Inainte de a schimba filtrul de benzina scoate furtunul din el si pune contactul.Va trebui sa se auda si pompa dar si sa arunce benzina.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Azi am ridicat-o pe dreapta la vreo 50cm, am desfacut scutul si am gasit cel mai ciudat filtru, 4 furtune intra in el: Pump- probabil iesirea din pompa, Mot- probabil duce spre rampa injectie, Can- nu stiu dar pare de aer???? si Tank- nu stiu care etreaba cu el.
            Le-am scos pe toate si am dat la automat-NIMIC

            Siguranta am masurat-o si e ok, am 12VDC intre ea si -(minus) si continuitate.

            Maine o ridic si ii dau tankul jos sa vad direct pe pompa care e treaba.

            Imi zice si mie cineva care e treaba cu Tank si Can???? habar nu am!!!!!


            Mercy Mult!!!

            Comment


            • #7
              Prietene, nu te supara, ca suntem cumva colegi. Nu inteleg nimic. Te rog mult, cand desfaci ceva, fa poze. Apoi afiseaza-le.
              Iar inainte de toate, incearca si fa ce-ti spune Laur sau Flaviu. Da un raspuns si doar daca nu merge si faci tu altceva ceva... ne gandim ce ar putea fi.
              Inca o data. nu te supara! Asa e normal! Cred eu....
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #8
                Toate au fost verificate? Si anume:
                Siguranta buna, scoasa din soclu si masurata cu ohmmetrul
                Releu ok, bobina releului si contactele acestuia in stare buna
                Tensiune prezenta pe bobina releului
                Releul anclanseaza la punerea contactului si apare tensiune pe contactele releului.
                Dupa acestea se poate demonta rezervorul in vederea verificarii pompei.
                Atentie, demontarea rezervorului in vederea accesului la pompa e foarte dificila. Iti trebuie cel putin 1metru distanta de la sol, altfel nu poti scoate definitiv scuturile. Eu am facut asta si e foarte dificil.
                Referitor la stuturile filtrului: Pump- pompa benzina ; Mot- rampa injectie ; Can- canistra charcoal( cutia aceea neagra din fata filtrului) ; Tank- returul din filtru, merge la rezervor.
                Aici mai multe info: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.12.htm
                Bafta multa si toate cele bune!
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Ok1 De meserie sunt electrician, de vapor e adevarat dar tot electrician, continuitatea e buna, rezistenta bobinei releului buna, tensiune pe releu-ok si misca inchide contactul deci rezulta ca curentul din siguranta trece prin contactul inchis si se duce la pompa dar nimic benzina.

                  Am pus filtrul acum la loc si nu i-am facut poze, dar: am suflat dinspre Pump si iese prin Mot deci ok. Pe filtrul charcoal, sau cum ati zis, nu trece nimis - cel puti suflat de mine- poate asa trebuie, dar la fel se intampla si pe tank, cea ce nu mi se pre normal daca ziceti ca e returul- sau e vb de o anumita presiune la care se deschide.

                  Oricum mercy mult, se pare ca am o pompa defecta, o sa o dau maine jos, am un elevator al unui prieten, o sa ii pun un filtru de calitate.
                  Credeti ca o pot bobina pompa? am masurat intre masa si contactul deschis al releului neactionat si 0 ohmi, normal aici ar fi trebuit sa am rezitenta infasurarii pompei, zic eu, se pare ca i sa intrerupt infasurarea, daca as fi avut scurt ar fi ars siguranta.
                  Ati vazut vreo pompa deasta? are carcasa de plastic presupun!? oare se topeste cand se arde?

                  Mercy mult de tot de sfaturi, maine dau jos si fac si poze.

                  Comment


                  • #10
                    Deci ne intelegem! Si eu tot "electrician" sunt
                    tensiune pe releu-ok si misca inchide contactul deci rezulta ca curentul din siguranta trece prin contactul inchis si se duce la pompa dar nimic benzina
                    Daca ai masurat intre masa si contactul n-d prezenta tensiunii si exista, atunci nu ramane de verificat decat cablajul cu tot cu mufa si pompa in sine.
                    Returul se deschide la 3,5 bar.
                    am masurat intre masa si contactul deschis al releului neactionat si 0 ohmi, normal aici ar fi trebuit sa am rezitenta infasurarii pompei, zic eu, se pare ca i sa intrerupt infasurarea,
                    Da e corect, cel putin teoretic, ca practic pana la infasurarile pompei mai este un cablaj si mai este o mufa.
                    Uite ce se poate intampla cu mufa pompei :

                    Eu am gasit mufa taiata si firele lipite direct.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Sal, nu am raspuns ca m-am jucat cu pompa veche, banuiesc ca am un contact de pe colector dus.
                      Cand vrea ea porneste, cand ajunge intr-o anumita pozitie nu o mai ia.
                      Am masurat curentul pe faza si pe nul nu depaseste niciodata 2,2A, normal zic eu.

                      Pompa nu se incalzeste deloc, si scufundata in benzina am mers cu ea continuu 15 min fara probleme.
                      Daca ii dau porniri scurte ajunge cateodata intr-o pozitie in care nu maiporneste, cum o misc putin o ia dinou.

                      Am comandat motorul de la modelul mai vechi, inainte de 2002, cel de la magazin mi-a zis ca daca nu se potriveste mi-l primeste inapoi fara pb.
                      Ce credeti merge? din ce am vazut in poza pare la fel cu al meu, si costa doar 500RON.

                      Pompa originala costa 1600RON, dar problema e ca vine intr-o saptamana si eu tre sa plec pe 10, si nu mai are cine sa se ocupe.

                      Ce ma sfatuiti? sa incerc cu modelul vechi, numai motorul? o fii identic?

                      Ms Mult detot!

                      Comment


                      • #12
                        incearca una sh...
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #13
                          Daca ii dau porniri scurte ajunge cateodata intr-o pozitie in care nu maiporneste, cum o misc putin o ia dinou.
                          E clar, ori colectorul dus ori vreo infasurare. Ai incercat sa masori, sa identifici unde e problema? Contact prost pe colector sau infasurare arsa? Periile cum sunt?
                          Am masurat curentul pe faza si pe nul nu depaseste niciodata 2,2A, normal zic eu.
                          Fara faza si nul ca avem c.c. Doar "+" si "-"

                          Ce ma sfatuiti? sa incerc cu modelul vechi, numai motorul? o fii identic?
                          Daca tot e disponibil la pret cumsecade eu zic sa incerci. Ce ai de pierdut? Il poti returna daca nu se potriveste.
                          Mai exista si varianta data de colegul adip1962, SH.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Ms. Scuze pt faza si nul.
                            Am luat o pompa noua completa pana la urma caci modulul nu se potrivea.
                            Am gasit una la 800 ron, acum merge brici masina, asa imi zic cei de acasa cel putin
                            Despre perii iti zic cand ajung acasa si desfac modulul vechi, ca e capsulat.
                            Infasurarea nu are cum sa fie ca nu mai pornea niciodata cred
                            Ori colectorul ori periile, a anunt cand ajung acasa.

                            Ce discuri de frana ma sfatuiti sa ii pun, caci astea pe care le are sunt foite de tigare, si cum v- am zis masina o conduce prietena mea, deAia nu am cautat pompa la mana a doua.

                            Cand comand placute si discuri noi imi vine si sezorul de la placute, cel vchi era uzat si l- am anulat eu cand am schimbat placutele.

                            Mercy mult de tot. Foarte util forum.

                            Comment


                            • #15
                              Nu mai indica Nivelul Benzinei?!

                              Am primit acum de acasa ca masina porneste/ merge perfect, facut full rezervor dar indicatorul arata 0 si becul rosu stins???!!!

                              Cum este conectata reostatul ala? trece cumva prin vreo siguranta? nu cred....

                              Tre sa aiba un amplificator de semnal, care din ohm face Amp probabil si computerul indica valoarea citita!!!! Habar nu am!?

                              Are cineva vreo idee?

                              MS Mult!!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF