Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Fumega de sub masina si mirose a ulei ars

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fumega de sub masina si mirose a ulei ars

    Am un A140 benzina acum doua saptamani sotia a mers cu masina si a inceput sa iasa un fum de sub masina gri negricios am dus masina la mecani si a zis ceva de genu ca din cauza ca schimba vitezele la turatie mica 2000 se intampla asa ceva nu stiu ce i-a facut la masina ca a mers doua saptamani fara probleme mecanicu nu a vrut sa-mi ieie nici un ban. Zilele trecute incerca sa bage masina in garaj si iar incepe sa fumege si sa scoata un fum grii negricios de nu ai mai reusit sa vezi nimic in jur am observat ca in toba parca este ulei miroase a ulei ars. azi mecanicu imi confirma ca papa ulei nu reuseste sa desfaca motoru abia saptamana viitoare. are cineva idee ce poate fi dus? semeringuri cuzineti garnitura de chiuloasa? mentionez ca am verifica uleiul si este ok sub masina nu am observat sa curga ulei sau din toba sa picure ulei. are cineva idee pe la cat se ridica un refacut de motor semeringuri segmenti garnitura si manopera? anu trecut am avut probleme cu transmisia ceva rulment a fost spart inauntru si ceva ax uzat si am platit cam 500 de euro din pacate dupa ce am scos masina de la mecanic am auzit un zgomot de la 60 pana la 70 si mi-a zis mecanicu ca ii vine de la diferential si mi-a zis ca ii in cutia de viteze ma gandesc sa schimb si diferentialul daca tot ii iarasi dat jos motoru si transmisia aveti idee cam cat costa un diferential. Apreciez orice parare. va multumesc

  • #2
    Nu stiu cat costa dar cati km are masina asta de in stagiul acesta?

    Comment


    • #3
      Teoretic are 120 de mii confirmat de cartea servis

      Comment


      • #4
        Parca rezolvasei problema, catalizatorul fu de vina nu? http://www.clubmercedes.ro/miros-de-...ii-t27113.html
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Prima data cand m-am dus la mecanic zicea ca ii ceva de la catalizator nu mare lucru si din cauza ca schimba vitezele la 2000. Zilele astea cand am dus iar masina cu aceeasi problema a zis ca papa ulei. Nu stiu ce sa zic. Tata a avut numai mercedesuri din cate stiu eu un mercedes nu poate la 120 de mii sa cada transmisia si motoru ii adevarat ca ii din 98. La motor nu am observat nici o diferenta de mers pana ce nu a scos acest fum grii negricios ca nu vedeai nimic.
          Last edited by Zeus; 01-29-2013, 08:49 AM. Reason: MAJUSCULE!

          Comment


          • #6
            Toti cei care avem serie A ne amagim ca km din bord sunt cei reali. Daca vei merge la o testare cu star vei vedea ca nu a tinut minte dacat ultimele 5 revizii. Verifica periodicitatea lor... si corelarea cu km.
            Poti incerca variantele clasice, cu motorul cald baga degetul pe teava de evacuare si apoi miroase-l. A ce miroase? A ulei sau a carburant?
            Daca scoate fum, uleiul nu a scazut pe joja, apa e la locul ei... etc., incearca un drum in care sa mergi turat pentru reinitializarea catalizatorului. Ideal viteza a 4-a la peste 100 km/h pe o distanta de peste 100 km, drum intins.
            Repet, daca uleiul nu a scazut, nu si-a alterat culoarea etc...
            Bafta!
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #7
              Originally posted by adip1962 View Post
              Toti cei care avem serie A ne amagim ca km din bord sunt cei reali. Daca vei merge la o testare cu star vei vedea ca nu a tinut minte dacat ultimele 5 revizii. Verifica periodicitatea lor... si corelarea cu km.
              Poti incerca variantele clasice, cu motorul cald baga degetul pe teava de evacuare si apoi miroase-l. A ce miroase? A ulei sau a carburant?
              Daca scoate fum, uleiul nu a scazut pe joja, apa e la locul ei... etc., incearca un drum in care sa mergi turat pentru reinitializarea catalizatorului. Ideal viteza a 4-a la peste 100 km/h pe o distanta de peste 100 km, drum intins.
              Repet, daca uleiul nu a scazut, nu si-a alterat culoarea etc...
              Bafta!
              Colegu' da-mi voie sa te contrazic , de ce esti tu asa sigur ca toti cei care avem clasa A nu avem km reali in bord ?
              De ce sa tina minte buburuzele doar ultimele 5 revizii ? Eu am avut a-klasse din '98 cu tot istoricul servisarilor din '98 si pana jn prezent . Depinde unde si cum s-au facut reciziile !

              Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
              Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

              Comment


              • #8
                In soft raman doar 5 resetari.Km se schimba foarte usor la ragaliile astea.
                Nu credeti ce scrie in bord, tineti cont doar de faptul ca masina este ok si gata.

                Loganul de servici are 196mii, A classul meu are pe bord 172mii si dupa calculele mele are vreo 220mii real.Diferenta intre ele este enorma dpdv funtional/estetic.Sa nu aud ca nu incape loc de comparatie(soferul conteaza)
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  Preturi aproximative pentru refacerea unui motor nu stie nimeni?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by flavyus1987 View Post
                    In soft raman doar 5 resetari.Km se schimba foarte usor la ragaliile astea.
                    Nu credeti ce scrie in bord, tineti cont doar de faptul ca masina este ok si gata.

                    Loganul de servici are 196mii, A classul meu are pe bord 172mii si dupa calculele mele are vreo 220mii real.Diferenta intre ele este enorma dpdv funtional/estetic.Sa nu aud ca nu incape loc de comparatie(soferul conteaza)
                    Flavius nu vreau sa ma contrazic aiurea , insa repet , eu am avut a-klasse '98 la care eu cu ochii mei am vazut pe tester (in germania ce-i drept) istoricul reviziilor la masina de cand venise ea de la mama ei .
                    Noi romanii avem obsesia asta ca toate masinile pe care le conducem au kilometrajul "tras" ..
                    Hai sa fim seriosi , se umbla la kilometraje la masini mai scumpe de la 8-9-10 mii de euro in sus nu la cambuzele noastre de 2-3-4 mii de euro

                    Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                    Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                    Comment


                    • #11
                      Este off topic dar hai sa raspund.
                      1. Acum vreo 5-6 am fost in Germania ca si turist. Fara masina. Toti cei cu care eram si-au luat masini. Eu aveam, nu tineam mortis si oricum aveam una acasa (Solenza). Pana la urma intr-o seara, dupa foarte mult alcool, gazda noastra germana, fara sa aiba consimtamantul meu, incepe sa sune ptr. a-mi gasi o masina buna. Fiind foarte presat si nu tocmai treaz, am acceptat ca a doua zi sa fac vreo 150 km pana in alt oras sa vad o masina. Culmea, cel care o vindea, era un roman plecat de vreo 15-20 de ani. Vad masina, 2 ani vechime, 90000 km, mi-a placut, vreau sa vad caietul de service. Alex, ca asa-l chema imi spune franc in fata: Vrei sa vinzi masina? Nu! Atunci nu ai nevoie. Daca vrei sa o vinzi, pretul urca cu 100 euro si-ti scriu ce vrei tu! cati km vrei! Dureaza 30 minute, cu tot cu drum si resetat calculatorul!
                      2. Media anuala unei masini in Germania era la nivelul lui 2008-2009 de circa 30-50.000 km. Depindea de functia soferului, dar cam asta e. Majoritatea seriei A aduse in ultimul an in Romania sunt din perioada 1998 - 2002. Cum iti inchipui tu ca ar avea sub 150000 km?
                      Ma rog, poti crede. Dar e problema ta...
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #12
                        Tot off topic ca nu m-a lasat sa editez...
                        Alex, neamtul imi aducea si un caiet/carnet de service, completat dupa cum i-as fi spus!
                        Asa ca nu mai crede chiar tot ce se spune...
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #13
                          Eu nu am sustinut nicio clipa ca A'ul meu are sub 150.000 km si sunt reali !!!
                          Iar caiete de service scrise in fata mea am vazut si eu cu duzina . Dar si atunci sunt unele chichite dupa care te prinzi ! Eu vorbeam despre istoricul vazut pe un tester intr-o reprezentanta MB !

                          Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                          Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                          Comment


                          • #14
                            Ti-am spus si eu, ti-a spus si Flaviu.
                            In orice reprezentanta MB vei gasi testerul Star. Ultimul este Star 3, din cate stiu eu. Te costa 160 lei ora de manopera.
                            Acelasi lucru il vei putea face cu cineva de pe site, cu doar 50 lei. Tot pe star! Si atunci, vei constata ca... nu iti arata decat ultimele 5 revizii!
                            Daca insa ti le arata pe toate, poate ca tu esti exceptia de la regula! Doamne ajuta!
                            Chiar imi place masinuta asta!

                            Comment


                            • #15
                              Ok , asa este , cum spui tu )
                              O seara placuta !

                              Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                              Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF